Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Jag tycker att ni ska köpa min Line 6 Tonecore Crunchtone! Länk till annons på Vendolin

Fan oxå jag har inte råd just nu... julli-mimer.gif

Det är ju löning om en vecka, den kanske finns kvar då 😉

Jag kan pejla läget senare då. 😳

Elajt! 😄

Måste sälja den för att ha råd med en bra basoverdrive.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjenare tjenare!

Hur står det till?

Det var fint. Vi hade seminarium i skolan idag, och nu är kursen rolig igen. Det pendlar verkligen 🙂 Igår och i Måndags var det skittråkigt, men nu är jag på bra humör.

Hur är det själv?

Huvudvärk... o då har jag ändå fått kaffe 😳

Tyvärr lär det inte bli bättre... jag har nämligen en himlarns massa matte som väntar... 😄

Vi hörs

puss 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon bra musik på g då? Själv är jag i en destruktiv period då det inte blir någonting...

Alla vet ju att man skriverb äst låtar när man är ledsen/på dåligt humör 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon bra musik på g då? Själv är jag i en destruktiv period då det inte blir någonting...

Alla vet ju att man skriverb äst låtar när man är ledsen/på dåligt humör 😳

Jo, men jag är mest helstressad och det trillar inte in något i skallen, kanske skulle bli pensionär så man fick lite tid 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon bra musik på g då? Själv är jag i en destruktiv period då det inte blir någonting...

Alla vet ju att man skriverb äst låtar när man är ledsen/på dåligt humör 😳

Jo, men jag är mest helstressad och det trillar inte in något i skallen, kanske skulle bli pensionär så man fick lite tid 😉

Stress är iofs ingen bra kreativ motor.

Du kanske borde pröva att plugga 😄 Jag har hur mycket tid som helst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har hur mycket tid som helst.

Lyllo 😉

Anledningen till att jag har det är iofs att jag försummar studierna och skiter i att läsa det jag ska, men det är en annan historia.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har räknat lite mera på kyrkan nu och kommit framm till att jag blir 500-800kr kort varje månad som det är nu. Men det skall väll vara enkelt att lösa tycker jag. Funderar på att öppna en loppis hyra ut salen osv. Kom gärna med förslag om ni har!

Håll lite predikningar och ta upp kollekt!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag har ett boxningsspel med stora gubbar i plast! Hur mycket kult är inte det?

😄😆😛😄😆

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag tror det är från 1978 eller nåt, kommer inte riktigt ihåg när jag köpte det. Gubbarna är cirka 35 cm höga och så agerar de i en skena. Man trycker på två knappar baktil för att träffa. Man kan röra gubbarna bakåt, framåt och i viss mån i sidled för att undvika träffar. Det finns en räknare bakom varje gubbe som registrerar varje träff. Först till 21 har vunnit tror jag, eller 10, minns inte...

Det ligger nog på vinden. Hoppas jag! Det heter "Boxningsspelet Knock Out". När man lyckats nocka den andre gubben så släpper en hållare hos denne så att han faller framåt en bit. Det kostade 200-300 kr redan då...1978 cirka.

😆

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Vet inte om jag ska vomera eller fortsätta skriva brevet till skattemyndigheten som jag kanske borde ha postat redan idag...

Vad ska jag skriva egentligen, när det egentligen är "Dra ni åt helvete!", som jag vill skriva...

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...