Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Grattis mornel, du var värd den här! 😆 Du har kämpat på bra, du har gått från att första verka vara en skeptiker, till att stötta detta projekt fullt ut. Grattis. Pluspoäng för fyndigt bildval 😱

Marcus Rombo,

På avstånd är det lätt att vara en skeptiker, men så fort man närmar sig era härligt varma ot-famnar är det omöjligt att möta tråden, forumet, livet med ett leende på läpparna.

Den här segern tillägnar jag er, mina ot-vänner! Det är ni värda. Utan er hade jag aldrig klarat det.

... oså vill jag tacka mamma & pappa...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Grattis mornel, du var värd den här! 🥰 Du har kämpat på bra, du har gått från att första verka vara en skeptiker, till att stötta detta projekt fullt ut. Grattis. Pluspoäng för fyndigt bildval 🥰

Marcus Rombo,

På avstånd är det lätt att vara en skeptiker, men så fort man närmar sig era härligt varma ot-famnar är det omöjligt att möta tråden, forumet, livet med ett leende på läpparna.

Den här segern tillägnar jag er, mina ot-vänner! Det är ni värda. Utan er hade jag aldrig klarat det.

... oså vill jag tacka mamma & pappa...

God jehova allmighty!! 😱😆😆😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Grattis mornel, du var värd den här! 😆 Du har kämpat på bra, du har gått från att första verka vara en skeptiker, till att stötta detta projekt fullt ut. Grattis. Pluspoäng för fyndigt bildval 😆

Marcus Rombo,

På avstånd är det lätt att vara en skeptiker, men så fort man närmar sig era härligt varma ot-famnar är det omöjligt att möta tråden, forumet, livet med ett leende på läpparna.

Den här segern tillägnar jag er, mina ot-vänner! Det är ni värda. Utan er hade jag aldrig klarat det.

Mornel, nu gick du får långt över ironi-strecket! 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis mornel, du var värd den här! 😆 Du har kämpat på bra, du har gått från att första verka vara en skeptiker, till att stötta detta projekt fullt ut. Grattis. Pluspoäng för fyndigt bildval 😆

Marcus Rombo,

På avstånd är det lätt att vara en skeptiker, men så fort man närmar sig era härligt varma ot-famnar är det omöjligt att möta tråden, forumet, livet med ett leende på läpparna.

Den här segern tillägnar jag er, mina ot-vänner! Det är ni värda. Utan er hade jag aldrig klarat det.

Mornel, nu gick du får långt över ironi-strecket! 😱

Du smickrar mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis mornel, du var värd den här! 🙂 Du har kämpat på bra, du har gått från att första verka vara en skeptiker, till att stötta detta projekt fullt ut. Grattis. Pluspoäng för fyndigt bildval 😉

Marcus Rombo,

På avstånd är det lätt att vara en skeptiker, men så fort man närmar sig era härligt varma ot-famnar är det omöjligt att möta tråden, forumet, livet med ett leende på läpparna.

Den här segern tillägnar jag er, mina ot-vänner! Det är ni värda. Utan er hade jag aldrig klarat det.

oooh, så vacker....Går ju inte vara arg på dig för att jag inte lyckas ta den....

GRATTIS!!! 😄

😮 Rackarns! Blir ju tårögd ju! Inte bara tar du sidan med finess och stil! nej du levererae ett tacktal såm är exemparisk och taktfull! 🙂😎

🥰🥰🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

🥰

Snart ska jag iväg och se The Aristocrats på bio. Det blev ingen läsning ikväll  🥰

fy fy! Vad kommer mamma säga! julli-nono.gif

Säg inget!!! Då kommer hon dra in min veckopeng.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla mornel!

BIldbevis på att mon bror "känner" dem/ jobbar för dem 🥰

BEVIS

EDIT: Han är snubben mellan peter å nina

ehm...ehm.. 🥰

Jag tivlade aldrig på att det skulle vara sant, men soft!

Nu kilar jag på bio, hej hej! Ses i natt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla mornel!

BIldbevis på att mon bror "känner" dem/ jobbar för dem 😉

BEVIS

EDIT: Han är snubben mellan peter å nina

ehm...ehm.. 🥰

Jag tivlade aldrig på att det skulle vara sant, men soft!

Nu kilar jag på bio, hej hej! Ses i natt.

Ne jag tänkte inte de, Men jag kännde för ett godtyckligt spontan skryt lite såhär på kvällen 🥰

Hej då! Puzziz! 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla mornel!

BIldbevis på att mon bror "känner" dem/ jobbar för dem 😮

BEVIS

EDIT: Han är snubben mellan peter å nina

ehm...ehm.. 🥰

Jag tivlade aldrig på att det skulle vara sant, men soft!

Nu kilar jag på bio, hej hej! Ses i natt.

Ne jag tänkte inte de, Men jag kännde för ett godtyckligt spontan skryt lite såhär på kvällen 🥰

Hej då! Puzziz! 🥰

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla mornel!

BIldbevis på att mon bror "känner" dem/ jobbar för dem 🙂

BEVIS

EDIT: Han är snubben mellan peter å nina

ehm...ehm.. 🥰

Jag tivlade aldrig på att det skulle vara sant, men soft!

Nu kilar jag på bio, hej hej! Ses i natt.

Ne jag tänkte inte de, Men jag kännde för ett godtyckligt spontan skryt lite såhär på kvällen 🥰

Hej då! Puzziz! 😎

🙂

Va gör du Viktor?

What'cha wearing? 🥰

😉😮😄

Link to comment
Dela på andra sajter

FAAAAN!!!!!!!!!

🥰

Jag missa hela 700-sidor kalabaliken....... MED EN HEL FUCKING SIDA!!!! SKIIIITBANAAAAN!!!!!!!!!! julli-wallbash.gif aj.

punktpunktpunkt

Tjenare allihopa! Känns som att det var ett tag sen jag var här inne nu. Missed u guys... julli-love.gif

Redigerat av iHz
Link to comment
Dela på andra sajter

FAAAAN!!!!!!!!!

🥰

Jag missa hela 700-sidor kalabaliken....... MED EN HEL FUCKING SIDA!!!! SKIIIITBANAAAAN!!!!!!!!!! julli-wallbash.gif

Tjenare allihopa! Känns som att det var ett tag sen jag var här inne nu. Missed u guys... julli-love.gif

Särskilt mig va? 🥰

Pazo: Jag gör en Pazo... "Pluggar matte" 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

FAAAAN!!!!!!!!!

🥰

Jag missa hela 700-sidor kalabaliken....... MED EN HEL FUCKING SIDA!!!! SKIIIITBANAAAAN!!!!!!!!!! julli-wallbash.gif

Tjenare allihopa! Känns som att det var ett tag sen jag var här inne nu. Missed u guys... julli-love.gif

Särskilt mig va? 🥰

Pazo: Jag gör en Pazo... "Pluggar matte" 🙂

🥰😉😮😄

Bara för de måste jag gå och köpa chips, samt bestämma mig för en film att se ikväll 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

FAAAAN!!!!!!!!!

🥰

Jag missa hela 700-sidor kalabaliken....... MED EN HEL FUCKING SIDA!!!! SKIIIITBANAAAAN!!!!!!!!!! julli-wallbash.gif

Tjenare allihopa! Känns som att det var ett tag sen jag var här inne nu. Missed u guys... julli-love.gif

Särskilt mig va? 🥰

Pazo: Jag gör en Pazo... "Pluggar matte" 😮

Du förstår väl att allihopa är mitt ord för Viktor? Det har det alltid varit. julli-afro.gif

🥰

Åh nej, jag tror jag håller på att bli scizofren. Han med afrot är ju Pazo, inte jag! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Förlåt att jag var seg, viktor. Den här datorn är inte snabb... 🥰

Redigerat av iHz
Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ju inte vara segare än  min 😄

Kanske inte, men det hade inte förvånat mej om den var det.

Förresten! Borde vi inte tacka skaparen/skaparna av julli.dk? Där tar ju väldigt många sina smilisar ifrån (including me). Jag menar, Viktors och dina (Pazos) bögigheter hade inte varit mycket utan den här julli-love.gif trevliga lilla smilisen! Eller hur? 🙂

Redigerat av iHz
Link to comment
Dela på andra sajter

hahaha!...Viktor å jag kunde iof uttrycka våran kärlek innen julli tiderna 🙂

Dendär lilla krabbaten hjälpte mkt 😄

Våran kärlek behöver egentligen inte några smileys alls... det är bara för att ni andra, som inte förstår er på manlig kärlek, ska förstå hur mkt vi älskar varandra...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...