Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2

ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3256

• mornel

2916

• Gote

2647

• Pico

2094

Postat mest i detta ämne

Okej okej, här har ni. De flesta är rätt gamla. Badbilden är yngst, den är från i somras. Bild nio och tio är från sommaren 2002 eller 2003 tror jag.

🥰 Vilken pudding... 🥰

Har inte du också lite bilder Viktor? 🥰

Jag nöjer mig med att visa min(a) flickvän(ner)... 😄😎

Ja vad bra! Vi vill också se dina flickvänner!

Jennifer-Lopez-music-video-BLOOPER_9.jpg

Min favorit nr ett... hon heter Jennifer... 🥰

Min favorit nr två... han heter Pazo... 🥰av-3695.gif

HAHA!! 😆😆😆😆

🥰🥰🥰🥰

Lite genomskinligt linne på tösen. Men herren på bilden tycksmig både stilig och smakfull på ett busit och sympatiskt sätt! 🥰🥰🥰🥰

Ja, visst är han fin 🥰

Sista sidan innan 700 nu för övrigt 😱

Dela på andra sajter

Okej okej, här har ni. De flesta är rätt gamla. Badbilden är yngst, den är från i somras. Bild nio och tio är från sommaren 2002 eller 2003 tror jag.

😆 Vilken pudding... 🥰

Har inte du också lite bilder Viktor? 🥰

Jag nöjer mig med att visa min(a) flickvän(ner)... 😄😎

Ja vad bra! Vi vill också se dina flickvänner!

Miin favorit nr två... han heter Pazo... 🥰av-3695.gif

HAHA!! 😱😆😆😆

🥰🥰🥰🥰

Lite genomskinligt linne på tösen. Men herren på bilden tycksmig både stilig och smakfull på ett busit och sympatiskt sätt! 🥰🥰🥰🥰

🥰🥰🥰

Dela på andra sajter

Fatta vilka fina brudar jag spelade åt då!!! 🥰🥰😱😆😆

Fördelen med trummor är att man får se mkt ass! 🥰😆😆

Hahaha, det har jag faktiskt inte tänkt på. Det får man ju! Om man spelar i ett band med brudar, annars är det halvkul.

Dela på andra sajter

Fatta vilka fina brudar jag spelade åt då!!!  🥰  🥰  😱  😆  😆

Fördelen med trummor är att man får se mkt ass! 🥰  😆  🥰

Hahaha, det har jag faktiskt inte tänkt på. Det får man ju! Om man spelar i ett band med brudar, annars är det halvkul.

Annars är det katastrof 😆

Om inte Pazo är med i bandet 🥰

Dela på andra sajter

Fatta vilka fina brudar jag spelade åt då!!!  🥰  🥰  😱  😆  😆

Fördelen med trummor är att man får se mkt ass! 🥰  😆  🥰

Annars är det katastrof 🥰

Om inte Pazo är med i bandet 🥰

🥰🥰🥰

Fatta när jag spelade på Cabaren i aneby. Massa tjejer påscen som utför diverse danser (porriga sådana ibland me, och ibland hade de kort kort också 🥰 )

Fatta när de böjde sig fram 3->½ meter framför mig 😆julli-love2.gif

Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Grattis mornel, du var värd den här! 😆 Du har kämpat på bra, du har gått från att första verka vara en skeptiker, till att stötta detta projekt fullt ut. Grattis. Pluspoäng för fyndigt bildval 😱

Dela på andra sajter

Grattis mornel, du var värd den här! 😆 Du har kämpat på bra, du har gått från att första verka vara en skeptiker, till att stötta detta projekt fullt ut. Grattis. Pluspoäng för fyndigt bildval 😱

Marcus Rombo,

På avstånd är det lätt att vara en skeptiker, men så fort man närmar sig era härligt varma ot-famnar är det omöjligt att möta tråden, forumet, livet med ett leende på läpparna.

Den här segern tillägnar jag er, mina ot-vänner! Det är ni värda. Utan er hade jag aldrig klarat det.

Dela på andra sajter

Marcus Rombo,

På avstånd är det lätt att vara en skeptiker, men så fort man närmar sig era härligt varma ot-famnar är det omöjligt att möta tråden, forumet, livet med ett leende på läpparna.

Den här segern tillägnar jag er, mina ot-vänner! Det är ni värda. Utan er hade jag aldrig klarat det.

oooh, så vacker....Går ju inte vara arg på dig för att jag inte lyckas ta den....

GRATTIS!!! 😆

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.