Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Uh, jag har en massa att läsa ikväll, men jag har ingen lust. Analys och kvalitativa undersökningsmetoder är teh boring.

Analys är de mest intressanta jag läser nu 😎

Inte analys av kvalitativa undersökningar va?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Uh, jag har en massa att läsa ikväll, men jag har ingen lust. Analys och kvalitativa undersökningsmetoder är teh boring.

Analys är de mest intressanta jag läser nu 😎

Inte analys av kvalitativa undersökningar va?

Såklart nej

Endimensionell Analys 😄

Precis, något helt annat. Analys är ju ett ganska vitt begrepp 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Uh, jag har en massa att läsa ikväll, men jag har ingen lust. Analys och kvalitativa undersökningsmetoder är teh boring.

Analys är de mest intressanta jag läser nu 😎

Inte analys av kvalitativa undersökningar va?

Såklart nej

Endimensionell Analys 😄

Precis, något helt annat. Analys är ju ett ganska vitt begrepp 🙂

Såklart... 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Ärligt talat s är jag ganska bra på att läsa mäniskors kroppsspråk. Det har jag alltid varit. Och efter som jag läst endel psykologi och jobbat mycket med mäniskor så har jag lätt att få folk att öppnasig lite mera än de igentligen vill. Vilket ofta leder till problennm. Men det är så kul att testa hur djupt jag kan gräva utan att folk märker det. Det är ite sällan telefånen riger vid tre-fyra tiden på natten här. Såfort någon mår dåligt eller har en rolig nyhet så ringer det hos mig. Tillockmed ett av mina-ex ringer i tid och otid.

Fan va fränt...

Får man många brudar så?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ärligt talat s är jag ganska bra på att läsa mäniskors kroppsspråk. Det har jag alltid varit. Och efter som jag läst endel psykologi och jobbat mycket med mäniskor så har jag lätt att få folk att öppnasig lite mera än de igentligen vill. Vilket ofta leder till problennm. Men det är så kul att testa hur djupt jag kan gräva utan att folk märker det. Det är ite sällan telefånen riger vid tre-fyra tiden på natten här. Såfort någon mår dåligt eller har en rolig nyhet så ringer det hos mig. Tillockmed ett av mina-ex ringer i tid och otid.

Ro hit med ditt telefonnummer! 😛😄🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Ärligt talat s är jag ganska bra på att läsa mäniskors kroppsspråk. Det har jag alltid varit. Och efter som jag läst endel psykologi och jobbat mycket med mäniskor så har jag lätt att få folk att öppnasig lite mera än de igentligen vill. Vilket ofta leder till problennm. Men det är så kul att testa hur djupt jag kan gräva utan att folk märker det. Det är ite sällan telefånen riger vid tre-fyra tiden på natten här. Såfort någon mår dåligt eller har en rolig nyhet så ringer det hos mig. Tillockmed ett av mina-ex ringer i tid och otid.

Fan va fränt...

Får man många brudar så?

Faktist! Det var svårt i början att vara dendär alla tjejer skulle PRATA med hela tiden. efter ett tag så lärman sig att lyssna på vad de gillar och vad de känner och inte vad de tycker. Då kan man lättare styra in deras känslor på det spår man vill.

Beroende på person förståss.

Ge mig skills!!! 😄🙂😱😎😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Ärligt talat s är jag ganska bra på att läsa mäniskors kroppsspråk. Det har jag alltid varit. Och efter som jag läst endel psykologi och jobbat mycket med mäniskor så har jag lätt att få folk att öppnasig lite mera än de igentligen vill. Vilket ofta leder till problennm. Men det är så kul att testa hur djupt jag kan gräva utan att folk märker det. Det är ite sällan telefånen riger vid tre-fyra tiden på natten här. Såfort någon mår dåligt eller har en rolig nyhet så ringer det hos mig. Tillockmed ett av mina-ex ringer i tid och otid.

Ro hit med ditt telefonnummer! 🙂😱😎

073 761 10 11 Comviq!

ooooh...nu kan man ringa till k9 också 😛

Jaja! ska gå å repa lite n!

Tjenna hej!

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Skall kolla på kyrkan i hälgen. Hoppas att det värkar vara en trevlig lägenhet i den.

Det är en boende yta på 65 kvm och övrig yta på 340 kvm Bland anat kyrkasalen och ett konferenrum. Pluss ett garage som vi kommer att bygga en vedbastu i om vi köper stället!

Wow! Hur ser den ut utvändigt, ser den ut som en kyrka?

Link to comment
Dela på andra sajter

Halleluja!  Hur är akustiken då?

Kyrksalen blir live rum. Och koferena lokalen blir studio rum med difutionsabsorbenter och dyl. Kontoret blir rediskeringsrum (hur i h-vete stava det) och programeringssvit. om vi köper det alltså! Och jag flyttar till lägenheten då.

redigeringsrum stavas det 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bla blu bli blo bli bla bla, vi har vårt eget språk

Kom att tänka på en hemsk låt med Gyllenetider!!!!!!!! 😛

Det där är Martin.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Mornel hade sönder sidan 694! 😛

Det verkar som om jag kommer missa den här hundringen med... Jag ska massproducera bacontoast med farsan nu! (Typ 6 stycken skall det bli!)

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...