mornel Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 Uh, jag har en massa att läsa ikväll, men jag har ingen lust. Analys och kvalitativa undersökningsmetoder är teh boring. Analys är de mest intressanta jag läser nu 😎 Inte analys av kvalitativa undersökningar va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 sätt på en skygg lapp 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 Uh, jag har en massa att läsa ikväll, men jag har ingen lust. Analys och kvalitativa undersökningsmetoder är teh boring. Analys är de mest intressanta jag läser nu 😎 Inte analys av kvalitativa undersökningar va? Såklart nej Endimensionell Analys 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 Uh, jag har en massa att läsa ikväll, men jag har ingen lust. Analys och kvalitativa undersökningsmetoder är teh boring. Analys är de mest intressanta jag läser nu 😎 Inte analys av kvalitativa undersökningar va? Såklart nej Endimensionell Analys 😄 Precis, något helt annat. Analys är ju ett ganska vitt begrepp 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 Uh, jag har en massa att läsa ikväll, men jag har ingen lust. Analys och kvalitativa undersökningsmetoder är teh boring. Analys är de mest intressanta jag läser nu 😎 Inte analys av kvalitativa undersökningar va? Såklart nej Endimensionell Analys 😄 Precis, något helt annat. Analys är ju ett ganska vitt begrepp 🙂 Såklart... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 Nu ska jag laga middag. Ses sen 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 Jag har bara läst marknadsanalys och psykoanalys! Är du lite psyko då? Kan du hjälpa folk med deras emotionella problem samtidigt som du berättar för dem hur deras företag kan göra för att bli bättre? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 SÄTT PÅ KAFFE!! 🙂 TJENNA! Tråden vill inte släppa mig plugga Grahn 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 SÄTT PÅ KAFFE!! 😄 TJENNA! Tråden vill inte släppa mig plugga Grahn 😛 ...säg åt tråden att släppa dig då! 🙂 Annars släpper jag mig.... 😱 snälla tråden, kan du släppa mig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 Tjenare förrexten! 😛 Tjenahej! Jag väntar på att mitt pastavatten ska börja koka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 Analyser är kul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 Ärligt talat s är jag ganska bra på att läsa mäniskors kroppsspråk. Det har jag alltid varit. Och efter som jag läst endel psykologi och jobbat mycket med mäniskor så har jag lätt att få folk att öppnasig lite mera än de igentligen vill. Vilket ofta leder till problennm. Men det är så kul att testa hur djupt jag kan gräva utan att folk märker det. Det är ite sällan telefånen riger vid tre-fyra tiden på natten här. Såfort någon mår dåligt eller har en rolig nyhet så ringer det hos mig. Tillockmed ett av mina-ex ringer i tid och otid. Fan va fränt... Får man många brudar så? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 ooohh 😄 Kan inte Viktor också vara här 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 Ärligt talat s är jag ganska bra på att läsa mäniskors kroppsspråk. Det har jag alltid varit. Och efter som jag läst endel psykologi och jobbat mycket med mäniskor så har jag lätt att få folk att öppnasig lite mera än de igentligen vill. Vilket ofta leder till problennm. Men det är så kul att testa hur djupt jag kan gräva utan att folk märker det. Det är ite sällan telefånen riger vid tre-fyra tiden på natten här. Såfort någon mår dåligt eller har en rolig nyhet så ringer det hos mig. Tillockmed ett av mina-ex ringer i tid och otid. Ro hit med ditt telefonnummer! 😛😄🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 Kan ni inte vänta lite med sida 700, sisådär 2 timmar kanske? 😛 Ska ju gå och repa på nationen nu 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 Ärligt talat s är jag ganska bra på att läsa mäniskors kroppsspråk. Det har jag alltid varit. Och efter som jag läst endel psykologi och jobbat mycket med mäniskor så har jag lätt att få folk att öppnasig lite mera än de igentligen vill. Vilket ofta leder till problennm. Men det är så kul att testa hur djupt jag kan gräva utan att folk märker det. Det är ite sällan telefånen riger vid tre-fyra tiden på natten här. Såfort någon mår dåligt eller har en rolig nyhet så ringer det hos mig. Tillockmed ett av mina-ex ringer i tid och otid. Fan va fränt... Får man många brudar så? Faktist! Det var svårt i början att vara dendär alla tjejer skulle PRATA med hela tiden. efter ett tag så lärman sig att lyssna på vad de gillar och vad de känner och inte vad de tycker. Då kan man lättare styra in deras känslor på det spår man vill. Beroende på person förståss. Ge mig skills!!! 😄🙂😱😎😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 Ärligt talat s är jag ganska bra på att läsa mäniskors kroppsspråk. Det har jag alltid varit. Och efter som jag läst endel psykologi och jobbat mycket med mäniskor så har jag lätt att få folk att öppnasig lite mera än de igentligen vill. Vilket ofta leder till problennm. Men det är så kul att testa hur djupt jag kan gräva utan att folk märker det. Det är ite sällan telefånen riger vid tre-fyra tiden på natten här. Såfort någon mår dåligt eller har en rolig nyhet så ringer det hos mig. Tillockmed ett av mina-ex ringer i tid och otid. Ro hit med ditt telefonnummer! 🙂😱😎 073 761 10 11 Comviq! ooooh...nu kan man ringa till k9 också 😛 Jaja! ska gå å repa lite n! Tjenna hej! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 skriv inte så mkt då.... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 18 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 18 oktober 2005 ooohh 😎Kan inte Viktor också vara här 😛 😄🙂😱 *ROFL* 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 Skall kolla på kyrkan i hälgen. Hoppas att det värkar vara en trevlig lägenhet i den. Det är en boende yta på 65 kvm och övrig yta på 340 kvm Bland anat kyrkasalen och ett konferenrum. Pluss ett garage som vi kommer att bygga en vedbastu i om vi köper stället! Wow! Hur ser den ut utvändigt, ser den ut som en kyrka? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 Halleluja! Hur är akustiken då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 18 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 18 oktober 2005 3 sidor kvar 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 Inte riktigt tre sidor... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 18 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 18 oktober 2005 Inte riktigt tre sidor... 😛 2,7568 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 Bla blu bli blo bli bla bla, vi har vårt eget språk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 Halleluja! Hur är akustiken då? Kyrksalen blir live rum. Och koferena lokalen blir studio rum med difutionsabsorbenter och dyl. Kontoret blir rediskeringsrum (hur i h-vete stava det) och programeringssvit. om vi köper det alltså! Och jag flyttar till lägenheten då. redigeringsrum stavas det 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 Bla blu bli blo bli bla bla, vi har vårt eget språk Kom att tänka på en hemsk låt med Gyllenetider!!!!!!!! 😛 Det där är Martin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 Mornel hade sönder sidan 694! 😛 Det verkar som om jag kommer missa den här hundringen med... Jag ska massproducera bacontoast med farsan nu! (Typ 6 stycken skall det bli!) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 Nu är det bra 2 sidor och lite till kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 oktober 2005 Dela Postat 18 oktober 2005 Blire bara u och jag K9? Snällt att ni väntade på mig 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts