MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Gott nytt grahn! Hur firar ni i Norrland? Vi firar med att först köra över några renar med en gammal volvo 140 och sedan kast vi dom bak i skuffen. Sedan så burnar vi iväg hem och startar grillen. Medans renarna ligger å puttrar så öppnar vi varsin Chatå de Dunk (5 liters dunkar hembränt) och har en liten förfest... Sedan spränger vi små hus med dynamit. JÄVLIGT roligt är det... 🤪 Driver du med mina fördomar nu? 😮
ViktorDenStore Postat 31 december 2005 Trådstartare Postat 31 december 2005 Bara 4h och 1 minut kvar nu...
Danabacken Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 haha 😮 fett! ja är NÄSTAN ensam på forumet nu. Ingen ser mig, så ja kan göra vad ja vill nu 🤪
Pluffo Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 haha 😮 fett! ja är NÄSTAN ensam på forumet nu. Ingen ser mig, så ja kan göra vad ja vill nu 🤪 Jag ska skriva ett inlägg på tolvslaget.
Danabacken Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 haha 😮 fett! ja är NÄSTAN ensam på forumet nu. Ingen ser mig, så ja kan göra vad ja vill nu 🤪 Jag ska skriva ett inlägg på tolvslaget. ja kommer vara mer exakt! 😄
Recommended Posts