Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Jag är ju helt mörbultad sen igår! 😛 Landade på ett knä två gånger igår! Efter fina flygningar med traktorsdäcket 😛 Musklerna runt högra axel gör ont. Ena låret gör ont! Sidan på högra knät gör ont. Knät jag slog i är väl lite rödaktigt med inslag av lila. höhö! Men det är det värt 😄 Ni är inte riktigt kloka! 😉 Vem har nånsin påstått det? 😉 😄 😄 Roligt att göra knasiga grejer 😄 När vi flög i ett riktigt fint hopp så landade en kompis på mitt huvud! Som tur var landade vi ju på en meter sno så de var mjukt as hell! 😄 Men roligt som fan! De i bilen såg mit huvud bara försvinna under polaren 😄 HÖ HÖ!! Fan va skoj! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Hej! Sådär Pazo ja, äntligen! Jag självutnämner mig härmed till mentor åt dig! 😉 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Dags att börja göra sig vacker inför nyårspartyt 😉 .. /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Måste fixa ny avatar snart också.. jobbigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 31 december 2005 Trådstartare Dela Postat 31 december 2005 Hej! Sådär Pazo ja, äntligen! Jag självutnämner mig härmed till mentor åt dig! 😉 :musik 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Hej! Sådär Pazo ja, äntligen! Jag självutnämner mig härmed till mentor åt dig! 😉 :musik Nu är jag inte riktigt med! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Dags att börja göra sig vacker inför nyårspartyt 😉 .. /Daniel Redan Gjort! Fan va snygger jag är 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 😄😉😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 27... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 ... 😉 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Musik gillar att forska om Ekonomi och Medicin 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 😄 Nu får du allt förklara dig! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Öppnat första Xidern för kvällen. Halvtimme kvar innan jag bör gå.. Dricka i ensamhet är ett tecken på alkoholism 😉 .. tur att det var tre-fyra månader sen jag drack sist 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Öppnat första Xidern för kvällen. Halvtimme kvar innan jag bör gå.. Dricka i ensamhet är ett tecken på alkoholism 😉 .. tur att det var tre-fyra månader sen jag drack sist 😄 haha! Feel! I uppsala kör vi alltid För-förfest för oss själva. Första bärsenh knäcker man alltid själv 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Öppnat första Xidern för kvällen. Halvtimme kvar innan jag bör gå.. Dricka i ensamhet är ett tecken på alkoholism 😉 .. tur att det var tre-fyra månader sen jag drack sist 😄 .. drack alkohol alltså. Jag är inte helt uttorkad i kroppen... Nejje, fasen jag drack ett par snapsar på julafton också. Och starkglögg. Schees! Vad rädd jag blev nu! 😉😛😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Öppnat första Xidern för kvällen. Halvtimme kvar innan jag bör gå.. Dricka i ensamhet är ett tecken på alkoholism 😉 .. tur att det var tre-fyra månader sen jag drack sist 😄 haha! Feel! I uppsala kör vi alltid För-förfest för oss själva. Första bärsenh knäcker man alltid själv 😉 =) .. Skulle gärna dricka bärs förövrigt, men jag har kommit fram till att jag inte tål det. Vill inte spendera nyårsaftonen på muggen. (Nej, det är inte att jag blir för full på det..) /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Äscha! Öl å Cider är väl inget att börja med. De ska va SPRRRRIT! 😉 😄 .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Ska man börja med Whiskey eller!? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Whiskey är riktigt vidrigt. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Whiskey är riktigt vidrigt. 😉 Inte lika vidrigt som femte ölen Öl funkar fint fram tills fjärde... sen bara blää! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Whiskey är riktigt vidrigt. 😄 Inte lika vidrigt som femte ölen Öl funkar fint fram tills fjärde... sen bara blää! Heheh.. Okay? 😉 😉 Jag blev plötsligt sugen på att fördriva tiden lite med lite Doom III .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Ska man börja med Whiskey eller!? 😉 Nepp, wodki!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 go go go go, and on the count of 3, go go go go go on the count of 3, everybody run back to ya fantasy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Gott nytt grahn! Hur firar ni i Norrland? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Ska man börja med Whiskey eller!? 😄 Nepp, wodki!!! 🤪😮 Nu kom david!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Ska man börja med Whiskey eller!? 😄 Nepp, wodki!!! 😮😄 Nu kom david!! Säg hej till hårdrockssvennen från mig! 😄🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Näfaen, adjö forum. Ha ett gott nytt år! /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Näfaen, adjö forum. Ha ett gott nytt år! /Daniel Puss! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts