MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 God morgon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 God morgon! Marsning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Borde duscha nu 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 MACKAN! VAR HARU SPRITEN!?!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 MACKAN! VAR HARU SPRITEN!?!? Tim har den! Skyll på honom! Dessutom har jag problem. För jag måste se till att Emma får hälften! Och vi ska inte till samma ställe! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 MACKAN! VAR HARU SPRITEN!?!? Tim har den! Skyll på honom! Dessutom har jag problem. För jag måste se till att Emma får hälften! Och vi ska inte till samma ställe! 😕 Då är det väl ändå hennes problem 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Pazo till höger 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 MACKAN! VAR HARU SPRITEN!?!? Tim har den! Skyll på honom! Dessutom har jag problem. För jag måste se till att Emma får hälften! Och vi ska inte till samma ställe! 😮 Då är det väl ändå hennes problem 😉 Inte eftersom jag drack upp den spriten hon redan hade! 😄 Och nu var tvungen att köpa ny åt henne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Pazo till höger 😉 Jag har aldrig deckat 😮 hade inte tänkt å göra det heller 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Pazo till höger 😮 Jag har aldrig deckat 😄 hade inte tänkt å göra det heller 😛 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 31 december 2005 Trådstartare Dela Postat 31 december 2005 *Letar trumset...* Oj! Såg inte dig viktor 😮 😄 Hej sötnows Jo... jag letar efter ett nytt... stämmer fint 😛 Vet inte vilken prisklass jag är ute efter men det ska vara rätt bra. 15'000-20'000:- ungefär... tror jag! .Viktor Tama Rockstar. ifall du vill ha nytt Beggade finns det väldigt många. Dock vet jag att just Yamaha brukar vara extremt prisvärda beggade (även nya) Känner en som köpte grymmaste Yamaha med cymbaler och allt för 18000 beggad. Skitbra sett! Ok 🙂 Har hittat några rätt prisvärda. Ett Yamaha med 4 pukor o kakke för 7800:- (ungefär) Det ger ju väldigt bra valfrihet vad gäller inköp av virvel och cymbaler 😉 Sen har jag ett Premier med allt, cymbaler, virvel, stativ... rubbet! För 20'000:- Samt ett set för 15'000 utan cymbaler som nytt kostade 25'000 utan cymbaler... (då ingår dessutom Timbales och lite annat smått o gott, dubbelstamp tror jag också...) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 *Letar trumset...* Oj! Såg inte dig viktor 😮 😄 Hej sötnows Jo... jag letar efter ett nytt... stämmer fint 😛 Vet inte vilken prisklass jag är ute efter men det ska vara rätt bra. 15'000-20'000:- ungefär... tror jag! .Viktor Tama Rockstar. ifall du vill ha nytt Beggade finns det väldigt många. Dock vet jag att just Yamaha brukar vara extremt prisvärda beggade (även nya) Känner en som köpte grymmaste Yamaha med cymbaler och allt för 18000 beggad. Skitbra sett! Ok 🙂 Har hittat några rätt prisvärda. Ett Yamaha med 4 pukor o kakke för 7800:- (ungefär) Det ger ju väldigt bra valfrihet vad gäller inköp av virvel och cymbaler 😉 Sen har jag ett Premier med allt, cymbaler, virvel, stativ... rubbet! För 20'000:- Samt ett set för 15'000 utan cymbaler som nytt kostade 25'000 utan cymbaler... (då ingår dessutom Timbales och lite annat smått o gott, dubbelstamp tror jag också...) Jag skulle gå på de två första. Beroende på hur mkt cymbaler och virvel kan kosta så skulle jag nog ta Yamaha't. Men blir det dyrt med cymbaler å virvel så är premieret att föredra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 😉 38... ska man ta dem innan nyår kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 FEST! Fan jag vill fetingfesta 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Jag är ju helt mörbultad sen igår! 😉 Landade på ett knä två gånger igår! Efter fina flygningar med traktorsdäcket 😮 Musklerna runt högra axel gör ont. Ena låret gör ont! Sidan på högra knät gör ont. Knät jag slog i är väl lite rödaktigt med inslag av lila. höhö! Men det är det värt 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Nu är spriten hemma hos daaaddyyy! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Jag sa: parkera INTE här, dumb fukc 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Glad Påsk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Jag är ju helt mörbultad sen igår! 🙁 Landade på ett knä två gånger igår! Efter fina flygningar med traktorsdäcket 😎 Musklerna runt högra axel gör ont. Ena låret gör ont! Sidan på högra knät gör ont. Knät jag slog i är väl lite rödaktigt med inslag av lila. höhö! Men det är det värt 😄 Ni är inte riktigt kloka! 😳 Äh! Lite roligt får man väl ha 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Gott nytt år per! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Jaha, var det DET det var? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Jaha, var det DET det var? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Modet att våga är ALLT ! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 Jaha, var det DET det var? 😳 Jag hade ju fått för mig att det var Påsk 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 NEJ jag byter inte blöja igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 december 2005 Dela Postat 31 december 2005 😳🙁 Skååål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 31 december 2005 Trådstartare Dela Postat 31 december 2005 Jag är ju helt mörbultad sen igår! 😎 Landade på ett knä två gånger igår! Efter fina flygningar med traktorsdäcket 😄 Musklerna runt högra axel gör ont. Ena låret gör ont! Sidan på högra knät gör ont. Knät jag slog i är väl lite rödaktigt med inslag av lila. höhö! Men det är det värt 😄 Ni är inte riktigt kloka! 😳 Vem har nånsin påstått det? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 31 december 2005 Trådstartare Dela Postat 31 december 2005 Jag är ju helt mörbultad sen igår! 😛 Landade på ett knä två gånger igår! Efter fina flygningar med traktorsdäcket 😛 Musklerna runt högra axel gör ont. Ena låret gör ont! Sidan på högra knät gör ont. Knät jag slog i är väl lite rödaktigt med inslag av lila. höhö! Men det är det värt 😄 Ni är inte riktigt kloka! 😉 Vem har nånsin påstått det? 😉 Men snygga 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts