MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 mornel naanar nog nu 😱 Naanar = Sover?
musik (oregistrerad) Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Javisst. Zzzzzzzzzzzzzzzzz...............
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Dance With Me! Näe fan, läggdags nu! Ciao!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Gommoron peeps! Sista dan på året ju! Japp! Det är cool 😱 (Varför sover jag inte? Natti)
mornel Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Ja, jag sov vid det där laget, Marcus! <l0> allright, it's official: i live in a world of retards<l0> the guy sitting next to me didn't know the answer on the completion test <l0> so he wrote in "i am retartet" <l0> the teacher wrote back "no shid"
D Vibe Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Ursch vad förkyld jag är idag igen. Nu ska jag åka till Söstämet..
mornel Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 <Mod> he was very nasty. called him that word you never wanna call a black man<Sirak> ?? <Mod> no one ever wants to call a black man the word that begins with 'n' ends in 'r' and has 'ig' in the middle <Sirak> Neighbour?
Linus Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Grått Nytt Hår! Jag postar alla andra nyårssmileys också 🙂
Pico Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Hej! Hur mycket får Cardigans i Stim-pengar varje gång tv-reklamen för TV3 körs? Vet nån vad man får i Stim-pengar då ens låt spelas på radio? Är det olika beroende på om det är på radio eller under testbilden på tv? Är det olika beroende på vilken radio-kanal det är? :musik Fast får man STIM-pengar när någon betalat för att få använda musiken i kommersiellt syfte? Kanske inte har någon betydelse.. Några polare hade deras låt med i den där tre.se-reklamen, och de fick i princip inte ett öre. (Då hade de väl 200.000kr i inspelningskostnader som skulle tebax till bolaget först, och inte i närheten av att vara lika kända som Cardigans)
mornel Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Jag kommer nog inte hinna posta mer här under 2005 så jag säger väl gott nytt år redan nu, precis som Linus. Gott Nytt År!
D Vibe Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Hej! Hur mycket får Cardigans i Stim-pengar varje gång tv-reklamen för TV3 körs? Vet nån vad man får i Stim-pengar då ens låt spelas på radio? Är det olika beroende på om det är på radio eller under testbilden på tv? Är det olika beroende på vilken radio-kanal det är? :musik Fast får man STIM-pengar när någon betalat för att få använda musiken i kommersiellt syfte? Kanske inte har någon betydelse.. Några polare hade deras låt med i den där tre.se-reklamen, och de fick i princip inte ett öre. (Då hade de väl 200.000kr i inspelningskostnader som skulle tebax till bolaget först, och inte i närheten av att vara lika kända som Cardigans) Det tror jag iallafall, om de inte köpt rättigheterna till låten vill säga.
D Vibe Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 http://www.godhatessweden.com/html/lawsuit.html 😳
Pazo Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 Men tja 😎 Ingen här nu ser jag... Gott nytt år på er då! snart äre dags
Pazo Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 *Letar trumset...* Vadå för ett sett? Slaru köpa ett nu lr? 😎
ViktorDenStore Postat 31 december 2005 Trådstartare Postat 31 december 2005 *Letar trumset...* Oj! Såg inte dig viktor 😎 😕 Hej sötnows Jo... jag letar efter ett nytt... stämmer fint 😄 Vet inte vilken prisklass jag är ute efter men det ska vara rätt bra. 15'000-20'000:- ungefär... tror jag! .Viktor
Pazo Postat 31 december 2005 Postat 31 december 2005 *Letar trumset...* Oj! Såg inte dig viktor 😎 😕 Hej sötnows Jo... jag letar efter ett nytt... stämmer fint 😄 Vet inte vilken prisklass jag är ute efter men det ska vara rätt bra. 15'000-20'000:- ungefär... tror jag! .Viktor Tama Rockstar. ifall du vill ha nytt Beggade finns det väldigt många. Dock vet jag att just Yamaha brukar vara extremt prisvärda beggade (även nya) Känner en som köpte grymmaste Yamaha med cymbaler och allt för 18000 beggad. Skitbra sett!
Recommended Posts