Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Hej!

Rea sägs det.

:musik

Jajemänsan. Var ute och jagade lite reakläder idag men hittade inget som intresserade mig. Om en vecka börjar NK:s rea dock, det kan bli något.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

NK-rean ja, det är ju då de har priser som är desamma som i de andra butikerna, för exakt samma prylar. Undrar hur det blir med de där vanliga Fred Perry-pikéerna de tog 1195 kr för i höstas. Kommer de att kosta 495 kr nu då, precis samma pris som M&Q tar för exakt samma klädesplagg året om.

Tänkte mest på instrumentrean...

Annars står väl främst häftiga boots i ödleskinn/annat skinn högst i kurs.

😄

:musik

CATHERINE: Gud va snygg ja e...

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Synd att jam nu idag skriver på Hemsidan att deras Rea på gitarrer tar slut idag! Det stod inte tidigare i veckan. Jag som är sjuk. Värdelöst...

Undrar om inte Musikbörsen eller 4Sound kommer att kontra efter Nyår. Vad tror ni?

😄

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Inte en enda Ängel här...

Nähä...

Nu säger de på Nyheterna detta om att vissa sedlar och mynt blir ogiltiga efter Nyårsafton. Hmm...så sitter man sjuk med plåntan full med pluringar av detta slag!

Värdelöst...

😄

:musik

BEATA: En enda liten bokstav annorlunda och allt får en annan mening.

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Fortsätter väl att svamma, svamla...nej...spamma heter det visst.

Min fråga är: Hur kommer det säg att vissa kan köpa smällare, samtidigt som det faktiskt är helt förbjudet att sälja sådana numera sedan några få år!

😄

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Min fråga är: Hur kommer det säg att vissa kan köpa smällare, samtidigt som det faktiskt är helt förbjudet att sälja sådana numera sedan några få år!

Det är fortfarande tillåtet att sälja ut de smällare som grossister och butiker tog hem innan förbudet trädde i kraft.

Så många butikskedjor hamstrade stooooora lager strax innan det blev förbjudet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...