Pazo Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Gissa vad jag gjorde igår 🥰 Jag åkte traktorsdäck bakom bil 😮 Fan va sköj de va! Vi drog ut till en fetingstor parkering, där de fanns feta snödrivor å allt! Så var vi tre på traktorsdäcket å en kompis som körde. haha! Fan va läskigt de var när man kom rakt mot ett fett snöberg i skithög hastighet! Fan va man flög efter! 😕 Har träningsverk och ont lite överalt idag! Men de vare lätt värt 😮
Danabacken Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 (redigerat) Mest aktiv i Utanför ämnet (off-topic) 6172 inlägg i detta forum ( 89% av denne medlemmens inlägg ) 🥰 vem e de? Redigerat 30 december 2005 av Danabacken
Danabacken Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Gissa vad jag gjorde igår 🥰 Jag åkte traktorsdäck bakom bil 😮 Fan va sköj de va! Vi drog ut till en fetingstor parkering, där de fanns feta snödrivor å allt! Så var vi tre på traktorsdäcket å en kompis som körde. haha! Fan va läskigt de var när man kom rakt mot ett fett snöberg i skithög hastighet! Fan va man flög efter! 😕 Har träningsverk och ont lite överalt idag! Men de vare lätt värt 😮 ....fick inte jag åka med?
Pazo Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Mest aktiv i Utanför ämnet (off-topic) 6172 inlägg i detta forum ( 89% av denne medlemmens inlägg ) 🥰 vem e de?
Pazo Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Gissa vad jag gjorde igår 🥰 Jag åkte traktorsdäck bakom bil 😮 Fan va sköj de va! Vi drog ut till en fetingstor parkering, där de fanns feta snödrivor å allt! Så var vi tre på traktorsdäcket å en kompis som körde. haha! Fan va läskigt de var när man kom rakt mot ett fett snöberg i skithög hastighet! Fan va man flög efter! 😕 Har träningsverk och ont lite överalt idag! Men de vare lätt värt 😮 ....fick inte jag åka med? Men du kunde ju frågat
Danabacken Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Gissa vad jag gjorde igår 🥰 Jag åkte traktorsdäck bakom bil 😮 Fan va sköj de va! Vi drog ut till en fetingstor parkering, där de fanns feta snödrivor å allt! Så var vi tre på traktorsdäcket å en kompis som körde. haha! Fan va läskigt de var när man kom rakt mot ett fett snöberg i skithög hastighet! Fan va man flög efter! 😕 Har träningsverk och ont lite överalt idag! Men de vare lätt värt 😮 ....fick inte jag åka med? Men du kunde ju frågat
Pazo Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Gissa vad jag gjorde igår 🥰 Jag åkte traktorsdäck bakom bil 😮 Fan va sköj de va! Vi drog ut till en fetingstor parkering, där de fanns feta snödrivor å allt! Så var vi tre på traktorsdäcket å en kompis som körde. haha! Fan va läskigt de var när man kom rakt mot ett fett snöberg i skithög hastighet! Fan va man flög efter! 😕 Har träningsverk och ont lite överalt idag! Men de vare lätt värt 😮 ....fick inte jag åka med? Men du kunde ju frågat
Danabacken Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Gissa vad jag gjorde igår 🥰 Jag åkte traktorsdäck bakom bil 😮 Fan va sköj de va! Vi drog ut till en fetingstor parkering, där de fanns feta snödrivor å allt! Så var vi tre på traktorsdäcket å en kompis som körde. haha! Fan va läskigt de var när man kom rakt mot ett fett snöberg i skithög hastighet! Fan va man flög efter! 😕 Har träningsverk och ont lite överalt idag! Men de vare lätt värt 😮 ....fick inte jag åka med? Men du kunde ju frågat
Danabacken Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 (redigerat) Tihi! 😄 Redigerat 30 december 2005 av Danabacken
Recommended Posts