Tilly Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 (redigerat) ja det är verkligen svårt det där. Jag har kompisar som kan fixa ihop ett gör bra ljud på 5 röda skunder, bara sådär. Självklart har väl dom övat mer än mig men ändå =/ jag vill också! ... 😱 Du får sätta dig bredvid när de skruvar och be dem kommentera allt de gör. jo jag får nog göra det. tänk vad mycket ljud man kan skapa egentligen, helt sjukt! 😆 Redigerat 30 december 2005 av Soundborn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 ja det är verkligen svårt det där. Jag har kompisar som kan fixa ihop ett gör bra ljud på 5 röda skunder, bara sådär. Självklart har väl dom övat mer än mig men ändå =/ jag vill också! ... 😱 Du får sätta dig bredvid när de skruvar och be dem kommentera allt de gör. jo jag får nog göra det. tänk vad mycket ljud man kan skapa egentligen, helt sjukt! 😉 Haha, ja. Oändligt många! 😉 Om du skickar hit din Virus kan jag lära mig den och skriva en liten guide till dig 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 30 december 2005 Trådstartare Dela Postat 30 december 2005 Jag vill också ha kaffe!!! 😆 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 30 december 2005 Trådstartare Dela Postat 30 december 2005 *smiter härifrån...* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 ja det är verkligen svårt det där. Jag har kompisar som kan fixa ihop ett gör bra ljud på 5 röda skunder, bara sådär. Självklart har väl dom övat mer än mig men ändå =/ jag vill också! ... 😱 Du får sätta dig bredvid när de skruvar och be dem kommentera allt de gör. jo jag får nog göra det. tänk vad mycket ljud man kan skapa egentligen, helt sjukt! 😉 Haha, ja. Oändligt många! 😉 Om du skickar hit din Virus kan jag lära mig den och skriva en liten guide till dig 😉 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Sound Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Kaffe *urk* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Kaffe *urk* Du lär dig när du blir lite äldre 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Jisses vilket snöoväder det är! Det är en vit vägg av snö utanför mitt fönster. Det blåser en hel del, så all snö "faller" horisontellt. Coolt! Jag vill bege mig ut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Middag på er. Fan vad halt det var ute i går kväll. bara kanade ner för backen in i en trämur och en häck... Repa på bilen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 (redigerat) Baguetten vid korsvägen is the shit Redigerat 30 december 2005 av ChrioN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 ja det är verkligen svårt det där. Jag har kompisar som kan fixa ihop ett gör bra ljud på 5 röda skunder, bara sådär. Självklart har väl dom övat mer än mig men ändå =/ jag vill också! ... 🙂 Du får sätta dig bredvid när de skruvar och be dem kommentera allt de gör. jo jag får nog göra det. tänk vad mycket ljud man kan skapa egentligen, helt sjukt! 🙂 Haha, ja. Oändligt många! 🙂 Om du skickar hit din Virus kan jag lära mig den och skriva en liten guide till dig 😛 Haha det tror jag säkert du kan 😉 Kan du inte skriva en utan min virus? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 🙂😎😉😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Äh, det finns fler bilar.... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 ja det är verkligen svårt det där. Jag har kompisar som kan fixa ihop ett gör bra ljud på 5 röda skunder, bara sådär. Självklart har väl dom övat mer än mig men ändå =/ jag vill också! ... 🙂 Du får sätta dig bredvid när de skruvar och be dem kommentera allt de gör. jo jag får nog göra det. tänk vad mycket ljud man kan skapa egentligen, helt sjukt! 🙂 Haha, ja. Oändligt många! 🙂 Om du skickar hit din Virus kan jag lära mig den och skriva en liten guide till dig 😛 Haha det tror jag säkert du kan 😉 Kan du inte skriva en utan min virus? 😎 SOUNDBORN! (Andreas E) Det bästa är nog bara att klicka å skruv apå allt på måfå! 🙂 Så började jag. Och helt plötsligt sså kom ett fetingljud! Sen lärde jag mig hur jag gjorde å nu är de int så svårt att skruva 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Håll dig borta från den mörka sidan Grahn!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Håller på med en låt. Your browser does not support the HTML5 audio tag Typ minimal skräck-tech! 😆 OBS: Det hände någe gälet med hatten när jag exporterade, vilket ni nog hör också. Sen har jag snott samma sampling från kvinnofängelset som Dedacia använt i en låt. Men den skall inte finnas kvar när jag fortsätter jobba på låten! bump (God morgon! 🙂) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 *lyssnar* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 De låter väl bra mackan 🙂 Gilalr inte "svänget" som hihaten har. Inte ljudet på den heller tror jag. Dock är de inget farligt så om du gillar de så är de bro! 😆 Sjysst iaf 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 😆 hej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 ja det är verkligen svårt det där. Jag har kompisar som kan fixa ihop ett gör bra ljud på 5 röda skunder, bara sådär. Självklart har väl dom övat mer än mig men ändå =/ jag vill också! ... 😆 Du får sätta dig bredvid när de skruvar och be dem kommentera allt de gör. jo jag får nog göra det. tänk vad mycket ljud man kan skapa egentligen, helt sjukt! 🙂 Haha, ja. Oändligt många! 🙂 Om du skickar hit din Virus kan jag lära mig den och skriva en liten guide till dig 😛 Haha det tror jag säkert du kan 😮 Kan du inte skriva en utan min virus? 🙂 Näe, har aldrig pillat på en virus. Måste ju ha något att gå efter 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Jag hatar php. 😆 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 Nu har jag hittat en favoritwebbradio hos Sky.fm Top Hits Music (som även driver välkända di.fm) Namnet kanske avskräcker en del, men jag tycker att det var en bra blandning av musik. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 december 2005 Dela Postat 30 december 2005 🙂 hej... Hej 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts