D Vibe Postat 29 december 2005 Postat 29 december 2005 😱 Nu ska jag gå och lägga mig snart. Bara fredag imorgon, inte ledigt än. Godnattkramar!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 december 2005 Postat 29 december 2005 Synd att de är dyrare än allt annat. Smakar det så kostar det 😉
Pico Postat 29 december 2005 Postat 29 december 2005 (redigerat) Kommer få mardrömmar om PHP snart... 😉 🙂 Något speciellt problem? Har aldrig egentligen knackat php-kod men en del C++ har det blivit. Redigerat 29 december 2005 av Pico
Pico Postat 29 december 2005 Postat 29 december 2005 Förresten måste jag säga att jag är positivt överraskad. Kör med dubbla ljudkort, AC'97 på moderkortet och Emu 0404. Bara inaktivera/aktivera, (kan tillochmed köra båda samtidigt, men då blir det mer fipplande) och jag behöver inte ens starta om datorn.
johlin Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Kommer få mardrömmar om PHP snart... 😉 🙂 Något speciellt problem? Har aldrig egentligen knackat php-kod men en del C++ har det blivit. Nja det är det att jag KAN INTE php... 🙂 Något du ska ha hjälp med?
Pico Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Kommer få mardrömmar om PHP snart... 😉 🙂 Något speciellt problem? Har aldrig egentligen knackat php-kod men en del C++ har det blivit. Nja det är det att jag KAN INTE php... 🙂 Köp en bok! Rätt kul att programmera... 😄
musik (oregistrerad) Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Hej! Göra hemsidan utifrån en fast mall verkar så mycket enklare... 😉
Pico Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Jo jag funderar faktiskt på att köpa en bok... eller två. 🙂 Min bror är jävligt kunnig oxå men jag kan ju inte be om hjälp hela tiden. 🙂 Edit: Stavfel. 😉 Kanoners att ha någon kunnig att fråga om det dyker upp problem! 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Håller på med en låt. Your browser does not support the HTML5 audio tag Typ minimal skärck-tech! 😉 OBS: Det hände någe gälet med hatten när jag exporterade, vilket ni nog hör också. Sen har jag snott samma sampling från kvinnofängelset som Dedacia använt i en låt. Men den skall inte finnas kvar när jag fortsätter jobba på låten!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Måste ju droppa min gamla dänga Your browser does not support the HTML5 audio tag också! 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Håller på med en låt. Your browser does not support the HTML5 audio tag Typ minimal skärck-tech! 🙂 OBS: Det hände någe gälet med hatten när jag exporterade, vilket ni nog hör också. Sen har jag snott samma sampling från kvinnofängelset som Dedacia använt i en låt. Men den skall inte finnas kvar när jag fortsätter jobba på låten! Laddar Kör hårt grahn! Bli inte rädd bara 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Håller på med en låt. Your browser does not support the HTML5 audio tag Typ minimal skärck-tech! 😉 OBS: Det hände någe gälet med hatten när jag exporterade, vilket ni nog hör också. Sen har jag snott samma sampling från kvinnofängelset som Dedacia använt i en låt. Men den skall inte finnas kvar när jag fortsätter jobba på låten! Sjysst med lite blippblopp. Rätt så skön basgång oxå... 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Måste ju droppa min gamla dänga Your browser does not support the HTML5 audio tag också! 😄 Joda men det är ju inte riktigt min smak det där. Känns lite enformigt. "Kvinnofängelset" gillade jag bättre. Men lyssna inte på mig, för jag är ingen såndär tramskille....eller heter det trance? 🙂😎😉🙂 Eller techno 😎
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Håller på med en låt. Your browser does not support the HTML5 audio tag Typ minimal skärck-tech! 😄 OBS: Det hände någe gälet med hatten när jag exporterade, vilket ni nog hör också. Sen har jag snott samma sampling från kvinnofängelset som Dedacia använt i en låt. Men den skall inte finnas kvar när jag fortsätter jobba på låten! Laddar Kör hårt grahn! Bli inte rädd bara 😉 Det blev jag fan. Lite iallafall. 🙂 Lite reverb kan fan skrämma livet ur vilken stackare som helst! 🙂
Pico Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Heh... har insett något med mitt musik-skapande. Det börjar många gånger seriöst, men slutar alltid med att det blir något konstigt. Typ, progressiv Country med RnB-/metal-inslag... eller något annat knarkigt.
Pico Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Progressiv Country med RnB-/metal-inslag... eller något annat knarkigt. Det tycker jag du ska spinna vidare på. 🙂 😉
Pico Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Vad betalar du för din webhost Grahn? Funderar själv om det inte är dags att sätta upp en hemsa...
One night in The Trance Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 UFO GUY 😉 http://www.zippyvideos.com/5659420791428246/ufoguy/
Pico Postat 30 december 2005 Postat 30 december 2005 Feministiskt Initiativ, Kvinnorjouren, regeringen och Grahns Musik... härligt! 😄
Recommended Posts