MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 december 2005 Postat 29 december 2005 *smyger ut från denna Gay Corner* konstaterar att kalla fiskbullar är det godaste som finns! 😱 :musik Fiskbullar är verkligen inte gott!
D Vibe Postat 29 december 2005 Postat 29 december 2005 .. verkar inte fått någon hyresfaktura dock. Innebär det att jag inte behöver betala någon hyra den här månaden? 😱
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 december 2005 Postat 29 december 2005 .. verkar inte fått någon hyresfaktura dock. Innebär det att jag inte behöver betala någon hyra den här månaden? 😱 Japp! 😎
D Vibe Postat 29 december 2005 Postat 29 december 2005 .. verkar inte fått någon hyresfaktura dock. Innebär det att jag inte behöver betala någon hyra den här månaden? 😱 Japp! 😄 Aha! Okay... 😛 /Daniel
tordA Postat 29 december 2005 Postat 29 december 2005 Varför kan inte jag göra sån här musik ?? eller kan jag det..
D Vibe Postat 29 december 2005 Postat 29 december 2005 Har precis vaknat upp och insett att jag dubbelfakturerar på min telefonräkning. Har både Glocalnet och Tele2 .. Trodde att jag bara betalade för fasta abonnemanget hos Glocalnet och hade trafiken enbart hos Tele2; men det verkar som jag betalar trafik hos Glocalnet också.. 😛 Detta har pågått i säkert ett halvår iallafall. Klantig jag är... 😱 /Daniel
Pazo Postat 29 december 2005 Postat 29 december 2005 Har precis vaknat upp och insett att jag dubbelfakturerar på min telefonräkning. Har både Glocalnet och Tele2 .. Trodde att jag bara betalade för fasta abonnemanget hos Glocalnet och hade trafiken enbart hos Tele2; men det verkar som jag betalar trafik hos Glocalnet också.. 😛 Detta har pågått i säkert ett halvår iallafall. Klantig jag är... 😱 /Daniel naaaaw....
D Vibe Postat 29 december 2005 Postat 29 december 2005 Tror jag ska säga upp båda och gå tillbaks till pappa Telia iallafall.
Pazo Postat 29 december 2005 Postat 29 december 2005 Tror jag ska säga upp båda och gå tillbaks till pappa Telia iallafall. 😱😛
Recommended Posts