Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

mornel, just lagt in Adium på iBooken framför mig. Är det nån autostart-funktion ala MSN Messenger som drar igång programmet såfort man startar burken? Eller kan jag vara lugn över att datorn blir fri från startup-skräp? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

mornel, just lagt in Adium på iBooken framför mig. Är det nån autostart-funktion ala MSN Messenger som drar igång programmet såfort man startar burken? Eller kan jag vara lugn över att datorn blir fri från startup-skräp? 😄

Det ska inte vara något problem. Om den plötsligt skulle börja göra det så hittar du startobjekt under Systeminställningar > Konton

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Läget?

Hoppas också komma igång med en egen hemsida inom kort.

Nu hägrar gitarrean. Vet nån om den fortsätter även efter imorgon??

:rolleyes:

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Mornel

k9

Varför viskar vi? :rolleyes:

Och varför stavar k9 mitt namn med stor begynnelsebokstav?

För att det är ett namn kanske?

Link to comment
Dela på andra sajter

Åh, klockan nio ikväll visar femman AI, en av mina favoritfilmer!

AI då... Den har jag på VHS. Skitbra film. (Om det är samma dvs....)

... 😉

Den som Kubrick arbetade på tillsammans med Spielberg (som slutförde den) innan han dog.

Första halvan är skitbra, den känns väldigt Kubrick, sen blir den lite sämre, men scenerna när mamman och pappan försöker älska/inte älska en artificiell son är helt makalösa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Åh, klockan nio ikväll visar femman AI, en av mina favoritfilmer!

AI då... Den har jag på VHS. Skitbra film. (Om det är samma dvs....)

... 😉

Den som Kubrick arbetade på tillsammans med Spielberg (som slutförde den) innan han dog.

Första halvan är skitbra, den känns väldigt Kubrick, sen blir den lite sämre, men scenerna när mamman och pappan försöker älska/inte älska en artificiell son är helt makalösa.

Just ja... filmen jag alltid tänkt se.. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Åh, klockan nio ikväll visar femman AI, en av mina favoritfilmer!

AI då... Den har jag på VHS. Skitbra film. (Om det är samma dvs....)

... 😉

Den som Kubrick arbetade på tillsammans med Spielberg (som slutförde den) innan han dog.

Första halvan är skitbra, den känns väldigt Kubrick, sen blir den lite sämre, men scenerna när mamman och pappan försöker älska/inte älska en artificiell son är helt makalösa.

Just ja... filmen jag alltid tänkt se.. 😄

Det är bara att bänka dig framför tv:n!

Jag har sett den massor av gånger men funderar ändå på att se om i alla fall början.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Vågar inte koppla in den eventuellt söndriga VHS-bandaren i min nya TV, så det får bli Kommissarie Lynley på Ettan.

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Vågar inte koppla in den eventuellt söndriga VHS-bandaren i min nya TV, så det får bli Kommissarie Lynley på Ettan.

:musik

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Åh, klockan nio ikväll visar femman AI, en av mina favoritfilmer!

AI då... Den har jag på VHS. Skitbra film. (Om det är samma dvs....)

... 😱

Den som Kubrick arbetade på tillsammans med Spielberg (som slutförde den) innan han dog.

Första halvan är skitbra, den känns väldigt Kubrick, sen blir den lite sämre, men scenerna när mamman och pappan försöker älska/inte älska en artificiell son är helt makalösa.

Just ja... filmen jag alltid tänkt se.. 😎

Det är bara att bänka dig framför tv:n!

Jag har sett den massor av gånger men funderar ändå på att se om i alla fall början.

Minns inte vad den ungen heter men han är ju sjukt jävla bra..

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hade ingen aning om att solen var så stark nånstans i Sverige just nu. Måste vara ett skämt...

😄😄😱😎😄

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...