Pico Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Pico, kan du regga dig där --> www.grahnsmusik.com/phpnuke? Jag bara kollar hur en sån sida fungerar... 😏 Testar... har dock inte fått något sånt där "klicka länken i detta email för att bekräfta"-mail ännu.. 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 I was an architect, she was an actress / I drew the Eiffel tower on her dress / so we could see the world Från från från? 😏
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 (redigerat) Åh, nu har min granne äntligen slutat spela musik. Jag har en polare som är ungefär som Kim i Disco Sucks. Han har en granne som tycker om att spela Blümchen på Söndagar. Vad tror du min vän tycker om det? EDIT: http://www.gobang.se/discosucks/?issue=19 Redigerat 28 december 2005 av MarcusRombo
Pico Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Grahn... hur är det där tänkt att fungera? Får jag ett "eget litet utrymme" eller ändrar jag hela web-sidan om jag fipplar på knapparna?
Pico Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Jag hajjar inte riktigt upplägget på den där... 😏
Pico Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Grahn... hur är det där tänkt att fungera? Får jag ett "eget litet utrymme" eller ändrar jag hela web-sidan om jag fipplar på knapparna? Jag vet inte hehehe 😏 Testar bara och ser vad man kan göra med en sån portal. Det går att skicka mess till varann, skriva en massa artiklar, skicka upp länkar, skriva recensioner m.m m.m Jag håller på att kolla om jag får igång forumet nu... 😆 Jag betygsatte visan... 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Apropå, den här får mig att nästan kissa i brallan: http://www.gobang.se/discosucks/?issue=3 Så typiskt oss. Så typiskt centrala Sverige. LOL helt enkelt.
Pico Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Fan man ser ju inte klok ut... håller på raka skallen, men apparaten håller på ge upp. Just nu ser det ut som om en råtta har tuggat på min skalle.. 😏
Pico Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Babyliss for men säger jag bara... rakar bort allt nästan. 🙂 Mja.. jag måste skaffa en ny. 😏 Utgifter, utgifter, utgifter...
mornel Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Åh, nu har min granne äntligen slutat spela musik. Jag har en polare som är ungefär som Kim i Disco Sucks. Han har en granne som tycker om att spela Blümchen på Söndagar. Vad tror du min vän tycker om det? EDIT: http://www.gobang.se/discosucks/?issue=19 Jag tror att han blir förtvivlad.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Åh, nu har min granne äntligen slutat spela musik. Jag har en polare som är ungefär som Kim i Disco Sucks. Han har en granne som tycker om att spela Blümchen på Söndagar. Vad tror du min vän tycker om det? EDIT: http://www.gobang.se/discosucks/?issue=19 Jag tror att han blir förtvivlad. Sådär lagom 😏 Skulle jag också bli.
Pico Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Det känns som jag har missat något enkelt men jag har problem. Använder mig av onboard AC97 ljudkortet för att spela in min röst. Miken är inkopplad på mikingången, högtalarna får sin signla från stere-ut på ljudkortet. Signalen skickas vidare till hörlurarna. Nu, när jag skall spela in min röst så spelar jag in hela mixen. Klickar jag "monitor track" i Cubase så blir det världens rundgång. Varför, eller hur kan miken ta upp hela mixen? 😏
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Det känns som jag har missat något enkelt men jag har problem. Använder mig av onboard AC97 ljudkortet för att spela in min röst. Miken är inkopplad på mikingången, högtalarna får sin signla från stere-ut på ljudkortet. Signalen skickas vidare till hörlurarna. Nu, när jag skall spela in min röst så spelar jag in hela mixen. Klickar jag "monitor track" i Cubase så blir det världens rundgång. Varför, eller hur kan miken ta upp hela mixen? 😳 Öhm. Är nog för trött för att försöka svara på den frågan 😳😕
Pico Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Nevermind... jag hade "missat något enkelt" som sagt.. 😕
Pico Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Åh herre gud... jag måste bygga ett sångbås. Inte för akustikens skull men annars törs jag aldrig mer visa mig ute. 😕
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Åh herre gud... jag måste bygga ett sångbås.Inte för akustikens skull men annars törs jag aldrig mer visa mig ute. 😕 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Så ordspråket stämmer inte? Ingen kan höra dig skrika i Norrland
Pico Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Så ordspråket stämmer inte? Ingen kan höra dig skrika i Norrland 😕
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Jag är på någon humor-high eller nåt idag, är ju sååååååå sjukt rolig hela tiden!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Ska vi diskutera något seriöst nu? Som omväxling?
Recommended Posts