Gote Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Urk, är hemma och är sjuk idag.. Roa mig! Förresten så börjar jag dubbeljobba nästa vecka. Från 07.00 till 21.00 .. Bra månadslön 😎, men jävlar vad jag kommer bli trött om kvällarna 😛 /Daniel Trött på kvällarna? Du kommer att vara trött jämt!! 🙂😄 Jag hoppas det bara är tillfälligt... 😳
D Vibe Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Urk, är hemma och är sjuk idag.. Roa mig! Förresten så börjar jag dubbeljobba nästa vecka. Från 07.00 till 21.00 .. Bra månadslön 😎, men jävlar vad jag kommer bli trött om kvällarna 🙁 /Daniel Trött på kvällarna? Du kommer att vara trött jämt!! 😛😄 Jag hoppas det bara är tillfälligt... 😳 Ett par månader på sin höjd. Det är två olika jobb. Sen går det väl över till ett av dem. Det ena är fulltid redan nu, och det andra är bara för att jag ska hjälpa till lite. Ska jobba på verkstadsgolv från 07.00 till 10.30-11.00 (nåt åt det hållet), sen börjar jag på mitt ordinarie jobb kl 12.30 till 21.. Telefonförsäljarjobb .. 🙂 /Daniel
D Vibe Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 .. om inte någon vill ge mig ett fett producentjobb NU .. 😳 /Daniel
Gote Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Urk, är hemma och är sjuk idag.. Roa mig! Förresten så börjar jag dubbeljobba nästa vecka. Från 07.00 till 21.00 .. Bra månadslön 🙂, men jävlar vad jag kommer bli trött om kvällarna 🙁 /Daniel Trött på kvällarna? Du kommer att vara trött jämt!! 🙁😄 Jag hoppas det bara är tillfälligt... 😳 Ett par månader på sin höjd. Det är två olika jobb. Sen går det väl över till ett av dem. Det ena är fulltid redan nu, och det andra är bara för att jag ska hjälpa till lite. Ska jobba på verkstadsgolv från 07.00 till 10.30-11.00 (nåt åt det hållet), sen börjar jag på mitt ordinarie jobb kl 12.30 till 21.. Telefonförsäljarjobb .. 😛 /Daniel Är det nåt särskilt du sparar ihop till? 😎
D Vibe Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Urk, är hemma och är sjuk idag.. Roa mig! Förresten så börjar jag dubbeljobba nästa vecka. Från 07.00 till 21.00 .. Bra månadslön 🙂, men jävlar vad jag kommer bli trött om kvällarna 🙁 /Daniel Trött på kvällarna? Du kommer att vara trött jämt!! 🙁😄 Jag hoppas det bara är tillfälligt... 😳 Ett par månader på sin höjd. Det är två olika jobb. Sen går det väl över till ett av dem. Det ena är fulltid redan nu, och det andra är bara för att jag ska hjälpa till lite. Ska jobba på verkstadsgolv från 07.00 till 10.30-11.00 (nåt åt det hållet), sen börjar jag på mitt ordinarie jobb kl 12.30 till 21.. Telefonförsäljarjobb .. 😛 /Daniel Är det nåt särskilt du sparar ihop till? 😎 Vettefaen, pengar är alltid bra att ha. Min grundlön på telefonförsäljarjobbet är inte så jättebra. (Får dock lite högre med OB (mellan 19 och 21) och provision..).
Gote Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Sorry, jag gled in i jobbet en stund. Ska inte hända igen... 😳
Gote Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Urk, är hemma och är sjuk idag.. Roa mig! Förresten så börjar jag dubbeljobba nästa vecka. Från 07.00 till 21.00 .. Bra månadslön 😛, men jävlar vad jag kommer bli trött om kvällarna 🙁 /Daniel Trött på kvällarna? Du kommer att vara trött jämt!! 🙁😎 Jag hoppas det bara är tillfälligt... 😄 Ett par månader på sin höjd. Det är två olika jobb. Sen går det väl över till ett av dem. Det ena är fulltid redan nu, och det andra är bara för att jag ska hjälpa till lite. Ska jobba på verkstadsgolv från 07.00 till 10.30-11.00 (nåt åt det hållet), sen börjar jag på mitt ordinarie jobb kl 12.30 till 21.. Telefonförsäljarjobb .. 🙁 /Daniel Är det nåt särskilt du sparar ihop till? 🙂 Vettefaen, pengar är alltid bra att ha. Min grundlön på telefonförsäljarjobbet är inte så jättebra. (Får dock lite högre med OB (mellan 19 och 21) och provision..). Jo, pengar är ju kul, men inte till vilket pris som helst... 😳
Pico Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Sorry, jag gled in i jobbet en stund. Ska inte hända igen... 😳 Fy! 😄
Gote Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Sorry, jag gled in i jobbet en stund. Ska inte hända igen... 😄 Fy! 😎 😳
D Vibe Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Förresten firade jag jul i Skövde! 😄 Stackare 😳 ..
Gote Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Förresten firade jag jul i Skövde! 😎 Stackare 😄 .. 😳 Är du inföding?
D Vibe Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Förresten firade jag jul i Skövde! 😄 Stackare 😉 .. 😆 Är du inföding? Ja.. .... [..] 😳😱 Har sammanlagt bott ungefär ett år ifrån Skövde, när jag pluggade på en folkhögskola. Känns som det är dags att ta sig härifrån snart. Å andra sidan trivs jag inte i storstäder, så jag vet inte riktigt vart jag ska åka 😉
Gote Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Förresten firade jag jul i Skövde! 😄 Stackare 😄 .. 😉 Är du inföding? Ja.. .... [..] 😳😆 Har sammanlagt bott ungefär ett år ifrån Skövde, när jag pluggade på en folkhögskola. Känns som det är dags att ta sig härifrån snart. Å andra sidan trivs jag inte i storstäder, så jag vet inte riktigt vart jag ska åka 😉 Skara? 😱 😉
Gote Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Nu känner jag mig mobbad.. 😳 /Daniel Det ÄR du... 😱
D Vibe Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Nu känner jag mig mobbad.. 😳 /Daniel Det ÄR du... 😱 😆
D Vibe Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 😆 😳 .. fast jag har mkt coolare tomteavatar än vad du har. Ha haaa! ... ha ... h... 😱
Gote Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 😆 😳 .. fast jag har mkt coolare tomteavatar än vad du har. Ha haaa! ... ha ... h... 😱 Cool är väl att ta i, man kan ju bli epileptisk för mindre... 😉
D Vibe Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 😆 😳 .. fast jag har mkt coolare tomteavatar än vad du har. Ha haaa! ... ha ... h... 😱 Cool är väl att ta i, man kan ju bli epileptisk för mindre... 😉 Hehe.. 😉
mornel Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Nu har jag sovit en stund. Min granne spelar högre musik än vanligt. Jag borde ha köpt honom ett par hörlura i julklapp.
Gote Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Det var fan vad det sovs på det här forumet! 😳 Duktigt avundsjuk... 😱
mornel Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Det var fan vad det sovs på det här forumet! 😳 Duktigt avundsjuk... 😱 Skulle mycket hellre jobba än ligga hemma och vara sjuk 😆
Recommended Posts