musik (oregistrerad) Postat 27 december 2005 Postat 27 december 2005 plötsligt mår jag illa. JÄTTEILLA! Måste spy...närsomhelst... Vad ÄR detta??? 🙂
Per_a_55 Postat 27 december 2005 Postat 27 december 2005 Sorry för Musik, själv mår jag jättebra idag! Katten har kommit hem!!!!
musik (oregistrerad) Postat 27 december 2005 Postat 27 december 2005 Lämna in gitarr för justering, trots att den är ny? Det kostar inget då väl? 🙂 :musik
ViktorDenStore Postat 27 december 2005 Trådstartare Postat 27 december 2005 MOAHAHAHA. Nu fick dom där jävla skydda-bild-nördarna på nöten va?! 😎 Det finns inte mkt som är så elakt o fegt som att ta sitt liv... Och som grädde på moset tar ungjävlarna sitt liv framför ett tåg så att lokföraren får känna massa skuldkänslor... så lågt, så dumt och ogenomtänkt 🙂 :) .Viktor
Pico Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 MOAHAHAHA. Nu fick dom där jävla skydda-bild-nördarna på nöten va?! 😎 Det finns inte mkt som är så elakt o fegt som att ta sitt liv... Och som grädde på moset tar ungjävlarna sitt liv framför ett tåg så att lokföraren får känna massa skuldkänslor... så lågt, så dumt och ogenomtänkt 🙂 :) .Viktor Ungdomar - Ogenomtänkt, inte direkt någon nyhet... Det går liksom hand i hand. Tragiskt dock att de skall sluta som i det där fallet.. Jag vet inget om historian bakom men det är ju tragiskt att det handlar om människor som troligtvis inte ens vet "vilka de är" ännu... eller.. "vilka de skulle bli" eller hur man skall se det.. Tonåringar... 🙂
ViktorDenStore Postat 28 december 2005 Trådstartare Postat 28 december 2005 Hoppas inte lokföraren blev skadad...
Gote Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Oj, Gote är tillbaka! Jodå, tillbaka på jobbet. Har julen varit god?
mornel Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Oj, Gote är tillbaka! Jodå, tillbaka på jobbet. Har julen varit god? Absolut, fast nu har jag åkt på en jobbig förkylning. Sov jättedåligt i natt, har nog fått sammanlagt fem timmar sömn, och min hals svider Du då?
Linus Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 God morgon på er! Välkommen tillbaka Gote! Dags för frukost.
Gote Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Krya på dig... 😄 Jodå, det har varit riktigt trevligt. Familjemys. Och massor med god mat förstås.
Gote Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 God morgon på er! Välkommen tillbaka Gote! Dags för frukost. 😄
Pazo Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 (redigerat) Min personliga favorit när det gäller HIFI-design... 😄 Så jäkla fin... o bra låter den 😉 Men viktor, du kan ju inte komma med dyrare grejer som man inte ens har råd med 😛 Skulle de vara så så skulle jag ju ta B&W nautilus eller B&W signature 800 högtalare med 8 Monosteg. En såndär fin notingham analogue vinylspelare. som cd kanske DENON DCD-SA1S CD-spelare hö hö hö 😄 Redigerat 28 december 2005 av Pazo
Pazo Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Hej Pazo! Hej Gote!! 😄 Haft en god jul? Ja! 😉 Den har varit trevlig 😛 Själv?
Gote Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Hej Pazo! Hej Gote!! 😉 Haft en god jul? Ja! 😛 Den har varit trevlig 😄 Själv? Klick 😄
Recommended Posts