Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

hej voktor 😆

Vet du att jennifer hade anstält en snubbe, till den videon, vars ända jobb var att rulla hennes bröstvårtor så att de blev styva  🙂

😎 Jepp, jag vet... det va mig hon hade anställt 😄

😆 Är det sant föresten? Lyllogubbe den som fick jobbet 😆 :lol:

🙂🥰 :wub:

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jennifer-Lopez-music-video-BLOOPER_9.jpg

Tja Grabbar 😆 :lol:

Du ska alltid sno bilder på mina flickvänner?! 🙂

EDIT: Det var jag som hade det jobbet. Den som sett Janne & Mertzi fattar vad jag menar om jag säger att jag "rullade" henne också. 😆

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

hej voktor 😆

Vet du att jennifer hade anstält en snubbe, till den videon, vars ända jobb var att rulla hennes bröstvårtor så att de blev styva  🙂

😎 Jepp, jag vet... det va mig hon hade anställt 😎

😆 Är det sant föresten? Lyllogubbe den som fick jobbet 😆 :lol:

🙂🥰 :wub:

På Mtv Visade de snubben 😄

I ett såntdär "All acces" program.

Link to comment
Dela på andra sajter

är det här man samlar på sig foruminlägg så att det ser ut som man är mer aktiv än vad man är?

Hej Eric, nä, inläggen här räknas inte, här är man bara för att det är så lugnt och skönt... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

är det här man samlar på sig foruminlägg så att det ser ut som man är mer aktiv än vad man är?

Hej Eric, nä, inläggen här räknas inte, här är man bara för att det är så lugnt och skönt... 😉

Precis, en liten oas, avskild från alla frågor om vilka ljudkort som är bäst.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
är det här man samlar på sig foruminlägg så att det ser ut som man är mer aktiv än vad man är?

Hej Eric, nä, inläggen här räknas inte, här är man bara för att det är så lugnt och skönt... 😉

WORD! Förutom dom sista sidorna innan räknar slår om till nytt hundratal, då blir det ett jävla liv på alla! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

är det här man samlar på sig foruminlägg så att det ser ut som man är mer aktiv än vad man är?

Hej Eric, nä, inläggen här räknas inte, här är man bara för att det är så lugnt och skönt... 😉

WORD! Förutom dom sista sidorna innan räknar slår om till nytt hundratal, då blir det ett jävla liv på alla! 😮

Ja nu är det nära! 😎

Bara 9 sidor kvar 🙂

Det är ju vi som gör grovjobbet, grabbar 😛 Reeeiiiispekt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Snart dags att hetsa Marcus?

B00064AM62.01.LZZZZZZZ.jpg

OOOOOOH! Brittan! 😉

Ni vet väl att nästan alla tjejer ser ut så där med lite smink på! (och självförtoende samt lite gympa).

Det finns även sinnesjukt vackra kvinnor, t.o.m. mitt ibland oss! Hans vet detta medels statistisk signifikans säkerställd säkerhet 😎!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har övat trumvirvlar & piano 🙂 Duktigt va 😆

mm, lätteduktiit! 😆

EDIT: Tjena alla förresten! 🙂 Nån som är intresserad av att höra på mina egna ljudeffekter jag har skapat medan jag vart borta? 😉

Redigerat av iHz
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Nyheter (paus)

Hoppas det gick bra för Marcus Rombo hos Rektorn idag, att varken pennalism eller perversioner förekom...

😉

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...