Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3256

• mornel

2916

• Gote

2647

• Pico

2094

Postat mest i detta ämne

Postat
hej voktor 😆

Vet du att jennifer hade anstält en snubbe, till den videon, vars ända jobb var att rulla hennes bröstvårtor så att de blev styva  🙂

😎 Jepp, jag vet... det va mig hon hade anställt 😄

😆 Är det sant föresten? Lyllogubbe den som fick jobbet 😆 :lol:

🙂🥰 :wub:

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Jennifer-Lopez-music-video-BLOOPER_9.jpg

Tja Grabbar 😆 :lol:

Du ska alltid sno bilder på mina flickvänner?! 🙂

EDIT: Det var jag som hade det jobbet. Den som sett Janne & Mertzi fattar vad jag menar om jag säger att jag "rullade" henne också. 😆

Redigerat av MarcusRombo
Postat
hej voktor 😆

Vet du att jennifer hade anstält en snubbe, till den videon, vars ända jobb var att rulla hennes bröstvårtor så att de blev styva  🙂

😎 Jepp, jag vet... det va mig hon hade anställt 😎

😆 Är det sant föresten? Lyllogubbe den som fick jobbet 😆 :lol:

🙂🥰 :wub:

På Mtv Visade de snubben 😄

I ett såntdär "All acces" program.

Postat
är det här man samlar på sig foruminlägg så att det ser ut som man är mer aktiv än vad man är?

Hej Eric, nä, inläggen här räknas inte, här är man bara för att det är så lugnt och skönt... 😉

Postat
är det här man samlar på sig foruminlägg så att det ser ut som man är mer aktiv än vad man är?

Hej Eric, nä, inläggen här räknas inte, här är man bara för att det är så lugnt och skönt... 😉

Precis, en liten oas, avskild från alla frågor om vilka ljudkort som är bäst.

Postat

WORD! Förutom dom sista sidorna innan räknar slår om till nytt hundratal, då blir det ett jävla liv på alla! 🙂

Postat

Snart dags att hetsa Marcus?

Postat

WORD! Förutom dom sista sidorna innan räknar slår om till nytt hundratal, då blir det ett jävla liv på alla! 😮

Ja nu är det nära! 😎

Bara 9 sidor kvar 🙂

Det är ju vi som gör grovjobbet, grabbar 😛 Reeeiiiispekt!

Postat

RRIIIIIIIIIIIIIIIIISPÄÄÄÄCKT!

Postat

Hej!

Snart dags att hetsa Marcus?

B00064AM62.01.LZZZZZZZ.jpg

OOOOOOH! Brittan! 😉

Ni vet väl att nästan alla tjejer ser ut så där med lite smink på! (och självförtoende samt lite gympa).

Det finns även sinnesjukt vackra kvinnor, t.o.m. mitt ibland oss! Hans vet detta medels statistisk signifikans säkerställd säkerhet 😎!

Postat

asså du bara aaaahhhuu och han bara aaaauuuuuuhhhh och du bara aaauuuuhh och jag bara VAD FAN SNACKAR NI OM

Postat

Nu har jag bara 4 banor kvar på 00 Agent.

Postat

Kikar alla på Beck eller?

Postat (redigerat)
Jag har övat trumvirvlar & piano 🙂 Duktigt va 😆

mm, lätteduktiit! 😆

EDIT: Tjena alla förresten! 🙂 Nån som är intresserad av att höra på mina egna ljudeffekter jag har skapat medan jag vart borta? 😉

Redigerat av iHz
musik (oregistrerad)
Postat

Nyheter (paus)

Hoppas det gick bra för Marcus Rombo hos Rektorn idag, att varken pennalism eller perversioner förekom...

😉

:musik

musik (oregistrerad)
Postat

Vad tycker ni om den nya muslim-nallen förresten??

😉

:musik

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.