MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 december 2005 Postat 27 december 2005 Vad fan. Jag är trött. Hjälp mig! 😄
musik (oregistrerad) Postat 27 december 2005 Postat 27 december 2005 Jag fick en ficklampa och en vitlökspress... 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 december 2005 Postat 27 december 2005 Jag fick en ficklampa och en vitlökspress... 😠 En hi-tech? 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 december 2005 Postat 27 december 2005 Nu kan du ju pressa vitlök i mörkret!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 december 2005 Postat 27 december 2005 Nu kan du ju pressa vitlök i mörkret! En sån med inbyggd kamera... 😠 Kamera? Vad fan skaru med den till? 😉 Är pressad vitlök som porr i Norrland eller? 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 december 2005 Postat 27 december 2005 Åh vad skönt. Imorgon ska jag ligga med Ida... ...och sola i varsitt solarium! 😠 Skämt å sido, det skall bli fint att få lite färg till nyår.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 december 2005 Postat 27 december 2005 Nu kan du ju pressa vitlök i mörkret! En sån med inbyggd kamera... 😠 Kamera? Vad fan skaru med den till? 😛 Är pressad vitlök som porr i Norrland eller? 😄 😉 ...jaa? 😉 🙂😄😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 december 2005 Postat 27 december 2005 Åh vad skönt. Imorgon ska jag ligga med Ida... ...och sola i varsitt solarium! 😉 Skämt å sido, det skall bli fint att få lite färg till nyår. Det finns på färghandeln annars.... 😠🙂😉 😛😄😄
bdatony Postat 27 december 2005 Postat 27 december 2005 Jag fick en DVD-spelare i julklapp. Förut använde jag bara min Playstation till att se på film. Det är mycket bättre med en riktig. Sen fick jag bara tröjor och en jättestor klocka. Min son fick 3 st radiostyrda bilar fast han inte ens kan köra en... Sen köpte jag en dyr parfym till min tjej. Över 500:- spänn fast nu luktar hon gott.
Tilly Postat 27 december 2005 Postat 27 december 2005 Åh vad skönt. Imorgon ska jag ligga med Ida... ...och sola i varsitt solarium! 😠 Skämt å sido, det skall bli fint att få lite färg till nyår. 😉
mornel Postat 27 december 2005 Postat 27 december 2005 BUSRINGO säger:vad har du för dator? Leo säger: G4, 1,33ghz, 14", 768mb ram BUSRINGO säger: ok BUSRINGO säger: det är en sån jag vill ha, men jag har inte råd, plus jag inte gör något som kräver sådan prestanda BUSRINGO säger: fast det är ett skitresonemnag att jämföra med "jag vill bara ta på en tutte så jag raggar på en ful tjej" 😠
Recommended Posts