Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 ne nu ska jag titta på film!....chosan! Tjosan är en kondom ingen film. 🙂🙂 Jaha du skall kolla på en SÅDAN film 😛 gjorde det med flit för att du precis skulle göra den associationen 🙂 Filmen jag såg var Kingdom of Heaven... Nu ska jag lägga mig så! chosan! gnatt! peace out! hejdå!, tja!, hej! Natti!, syns imorgon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Musiken är för bra...vill inte lägga mig 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Britney Spears - Someday (Leama & Moore remix) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Jag kollade på Heat. Den var så djävla bra att jg fortsätter att kolla imorgon! 😉 Vad är Heat? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 inte jag...Natti Natti K9! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hans Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 (redigerat) Hej! Jag vill inte in på Läkarlinjen 😉 🙂 🙁 🙁 Smart - den frågan är nämligen ett intelligenstest! Svarar man ja är man inte så smart 😱! (Vill du plugga in telefonkatalogerna 20 timmar om dygnet i 5.5 år för att därefter jobba häcken av dig i ca 40 år och för detta bli kraftigt underbetald i ett sönderstressat samt överbyråkratiserat arbetsklimat med chefer som knappt gått ut gymnaSiet? Ja? 🙂) (Det är jävligt kul, intressant och givande, dock... tror HAns!) Redigerat 17 oktober 2005 av Hans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 Guten Morgen allihopa! Några morgonpigga? PS. Fyfan vad jag skrattade åt dej K9 på sidan 687 eller vad det var!!! Hahahahaha.... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 Inte morgonpigg, men vaken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 Okej, jag erkänner, jag är inte heller morgonpigg i vanliga fall. Men jag väcktes halv åtta idag för att jag skulle gå till skolan. Men den skiter jag i. Det är mycket bättre att sitta här! Orka skolan. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 Samma här. Börjar bli lite sugen på frukost. Var och handlade Havrefras igår, godaste flingorna. Cause I'm Worth It. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 Grekiskt lantbröd... mumma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 Grekiskt lantbröd... mumma! 😉 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 Samma här. Börjar bli lite sugen på frukost. Var och handlade Havrefras igår, godaste flingorna. Cause I'm Worth It. Du har så rätt, så rätt. Havrefras+hallonfil= 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 Grekiskt lantbröd... mumma! 😉 😄 😄 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 Grekiskt lantbröd... mumma! Smarrigt! Jag har jordnötssmör i kylen. Dags att rosta en macka tror jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 Vad har ni killar gått för gymnasielinjer, högskolor etc. inom musik och ljud? Skulle vilja ha lite tips på utbildningar och kurser... Fortfarande ung, men vill försöka lägga upp en plan för framtiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hans Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 Grekiskt lantbröd... mumma! 😉 😄 😄 😱 Du måste skriva ett medelande för att kunna posta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hans Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 Hej! Just det, jag har precis upptäckt en helt sjuuuk grej! Alla låtar går i 101.025 bpm 😉 Tror ni mig inte, pröva då att importera lite olika låtar i Cubase/Logoic/Acid, o.s.v. sätt tempot till 101.025 bpm och sätt valfria delar på loop! Vad var det jag sa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 Vad har ni killar gått för gymnasielinjer, högskolor etc. inom musik och ljud? Skulle vilja ha lite tips på utbildningar och kurser... Fortfarande ung, men vill försöka lägga upp en plan för framtiden. Inget alls. Tog pianolektioner på kommunala musikskolan när jag var sju, dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hans Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 Hej! Hans har gått högskoleutbildningen för att kunna avgöra rytmers bpm! Fast rätt onödig utbildning att gå på när alla beats ju ändå har 98.75 i bpm och då snackar vi Alla beats och låter som exempelvis Dancing Queen och Get Busy samt Avundsjuk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 Ok tack... men vad tog ni för gymnasielinjer då? Något musikrelaterat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hans Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 Hej! Gymnasiet? Det är bara för mesar, tenta av skiten och börja musikhögskola direkt istället vettja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 Hej! Gymnasiet? Det är bara för mesar, tenta av skiten och börja musikhögskola direkt istället vettja! Eller bli eremit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 Hej! Inget ont om dem, men... ...är det bara jag som tänker på suggor, med tanke på deras trynen, när man ser: Gwen Stefani & Elita Löfblad? 🙂 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 Klart du vill in på läkarlinjen, det vill alla rationella människor. Jag är inte rationell! 🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 Ok tack... men vad tog ni för gymnasielinjer då? Något musikrelaterat? Jag läser media nu. Har aldrig pluggat något musikrelaterat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 Vad har ni killar gått för gymnasielinjer, högskolor etc. inom musik och ljud? Skulle vilja ha lite tips på utbildningar och kurser... Fortfarande ung, men vill försöka lägga upp en plan för framtiden. Jag gick Natur-mate/data och Natur-natur... Valde till lite ämnen så jag fick båda inriktningarna 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 Vad har ni killar gått för gymnasielinjer, högskolor etc. inom musik och ljud? Skulle vilja ha lite tips på utbildningar och kurser... Fortfarande ung, men vill försöka lägga upp en plan för framtiden. juste... Jag spelade lite trummor för komunala musikskolan. Där övade jag dock bara lite teknik å fick lite grejer å öva på, samnt lära mig noter. annars så har jag lärt mig allting genom att spela mkt. Spela åt alla som frågar i princip. Ibland blev de väldigt mkt å göra 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 17 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 17 oktober 2005 Tja Grabbar 😆🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts