Linus Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 De är inte så roligt att bara spela trummor själv 🙂 På med en bra skiva i hörlurarna då och lira till den! 😎 Oh my, vad ni har spammat på juldagen... 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 En polare ska till Cocktail Club på nyår. Jag är avis. Jesper och Jori spelar. Sen Booka Shade live och sist och även minst (tråkigast); Phonique. Det lär bli fett.
mornel Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 En polare ska till Cocktail Club på nyår. Jag är avis. Jesper och Jori spelar. Sen Booka Shade live och sist och även minst (tråkigast); Phonique. Det lär bli fett. Oj! Var är det här?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 En polare ska till Cocktail Club på nyår. Jag är avis. Jesper och Jori spelar. Sen Booka Shade live och sist och även minst (tråkigast); Phonique. Det lär bli fett. Oj! Var är det här? Grodan Cocktail Club! 🙂 På Grev Ture du vet?
mornel Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 mornel... fick du den bryggare du ville ha? 🙂 Jepp! 🙂
mornel Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 Och den svingsnygga vita Fred Perry-pikén jag önskade mig fick jag också. Det är otroligt vad snygg man kan känna sig bara man sätter på sig en sprillans ny tröja 🙂
Pico Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 Och den svingsnygga vita Fred Perry-pikén jag önskade mig fick jag också. Det är otroligt vad snygg man kan känna sig bara man sätter på sig en sprillans ny tröja 🙂 Osså bryggaren som handväska... spiffy! 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 Och den svingsnygga vita Fred Perry-pikén jag önskade mig fick jag också. Det är otroligt vad snygg man kan känna sig bara man sätter på sig en sprillans ny tröja 🙂 Jao, visst är det underbart! 🙂
mornel Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 Och den svingsnygga vita Fred Perry-pikén jag önskade mig fick jag också. Det är otroligt vad snygg man kan känna sig bara man sätter på sig en sprillans ny tröja 😎 Osså bryggaren som handväska... spiffy! 🙂 Haha 🙂 Fick du några grymma grejor då Pico?
mornel Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 Och den svingsnygga vita Fred Perry-pikén jag önskade mig fick jag också. Det är otroligt vad snygg man kan känna sig bara man sätter på sig en sprillans ny tröja 🙂 Jao, visst är det underbart! 🙂 Jajemänsan. Får hoppas att mellandagsrean bjuder på schyssta överraskningar. Man kan aldrig få för mycket kläder.
Pico Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 Och den svingsnygga vita Fred Perry-pikén jag önskade mig fick jag också. Det är otroligt vad snygg man kan känna sig bara man sätter på sig en sprillans ny tröja 🙂 Osså bryggaren som handväska... spiffy! 🙂 Haha 🙂 Fick du några grymma grejor då Pico? Vi hoppade över julklappar HELT detta år... och det var en fantastisk julklapp. (Vi har provat förr, men det har alltid blivit något ändå, men nu "lyckades" vi) Fokus på mat, mat och mera mat osså släkt och vänner... 😎
mornel Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 Och den svingsnygga vita Fred Perry-pikén jag önskade mig fick jag också. Det är otroligt vad snygg man kan känna sig bara man sätter på sig en sprillans ny tröja 🙂 Osså bryggaren som handväska... spiffy! 🙂 Haha 😎 Fick du några grymma grejor då Pico? Vi hoppade över julklappar HELT detta år... och det var en fantastisk julklapp. (Vi har provat förr, men det har alltid blivit något ändå, men nu "lyckades" vi) Fokus på mat, mat och mera mat osså släkt och vänner... 🙂 Oj, varför då? 🙂
Pico Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 Och den svingsnygga vita Fred Perry-pikén jag önskade mig fick jag också. Det är otroligt vad snygg man kan känna sig bara man sätter på sig en sprillans ny tröja 🙂 Jao, visst är det underbart! 🙂 Jajemänsan. Får hoppas att mellandagsrean bjuder på schyssta överraskningar. Man kan aldrig få för mycket kläder. Jepp, nu har jag ju en del sparade slantar, så jag skall spana in rean.
Pico Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 Och den svingsnygga vita Fred Perry-pikén jag önskade mig fick jag också. Det är otroligt vad snygg man kan känna sig bara man sätter på sig en sprillans ny tröja 🙂 Osså bryggaren som handväska... spiffy! 🙂 Haha 😎 Fick du några grymma grejor då Pico? Vi hoppade över julklappar HELT detta år... och det var en fantastisk julklapp. (Vi har provat förr, men det har alltid blivit något ändå, men nu "lyckades" vi) Fokus på mat, mat och mera mat osså släkt och vänner... 🙂 Oj, varför då? 🙂 Därför det blir i princip bara att man byter pengar med varandra... Går hellre på mellandagsrean och shoppar åt mig själv, än att försöka hitta en julklapp till någon som säger "Näe, köp inget till mig..." 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 Och den svingsnygga vita Fred Perry-pikén jag önskade mig fick jag också. Det är otroligt vad snygg man kan känna sig bara man sätter på sig en sprillans ny tröja 🙂 Jao, visst är det underbart! 😎 Jajemänsan. Får hoppas att mellandagsrean bjuder på schyssta överraskningar. Man kan aldrig få för mycket kläder. Japp! Fast jag har inte så mycket pengar. Jag skulle vilja köpa ett par nya jeans. Kanske Acne. En Lyle & Scott tröja. Och gärna en skjorta. H&M funkar. Sen strumpor och kalsonger. Tiger eller Björn Borg. Gissa vad? Jag har 1000 spänn. Kommer inte ens få hälften av det där 🙂
mornel Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 Okej, det är förståeligt. Men jag tycker att det är himla kul att ge och få grejor. Mycket roligare än att handla till sig själv.
Pico Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 1000 spänn räcker knappt till skosnören... jävla dyrt med kläder asså... 🙂
mornel Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 Och den svingsnygga vita Fred Perry-pikén jag önskade mig fick jag också. Det är otroligt vad snygg man kan känna sig bara man sätter på sig en sprillans ny tröja 🙂 Jao, visst är det underbart! 😎 Jajemänsan. Får hoppas att mellandagsrean bjuder på schyssta överraskningar. Man kan aldrig få för mycket kläder. Japp! Fast jag har inte så mycket pengar. Jag skulle vilja köpa ett par nya jeans. Kanske Acne. En Lyle & Scott tröja. Och gärna en skjorta. H&M funkar. Sen strumpor och kalsonger. Tiger eller Björn Borg. Gissa vad? Jag har 1000 spänn. Kommer inte ens få hälften av det där 🙂 Hehe. Jag hoppas också på rea på Lyle & Scott-tröjorna. Är lite sugen på en brun.
Pico Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 Okej, det är förståeligt. Men jag tycker att det är himla kul att ge och få grejor. Mycket roligare än att handla till sig själv. Tycker förvisso jag med... Men jag pallar bara inte den där julshopping-stressen... och att hitta klappar till folk som redan har allt typ.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 Och den svingsnygga vita Fred Perry-pikén jag önskade mig fick jag också. Det är otroligt vad snygg man kan känna sig bara man sätter på sig en sprillans ny tröja 😎 Jao, visst är det underbart! 🙂 Jajemänsan. Får hoppas att mellandagsrean bjuder på schyssta överraskningar. Man kan aldrig få för mycket kläder. Japp! Fast jag har inte så mycket pengar. Jag skulle vilja köpa ett par nya jeans. Kanske Acne. En Lyle & Scott tröja. Och gärna en skjorta. H&M funkar. Sen strumpor och kalsonger. Tiger eller Björn Borg. Gissa vad? Jag har 1000 spänn. Kommer inte ens få hälften av det där 🙂 Hehe. Jag hoppas också på rea på Lyle & Scott-tröjorna. Är lite sugen på en brun. Jag satsar på grå. Tänker bara köpa grejer i gråskala framöver. 🙂 Vart hittar man Lyle & Scott i huvudstaden? Här är det bara Brothers som säljer Lyle & Scott.
mornel Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 Nej, men man måste ju inte köpa saker. Mamma fick en teaterbiljett av mig, vi ska se Sultanens Hemlighet på Dramaten. Det hade inte hänt om vi inte hade bytt julklappar. Liksom.
mornel Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 Och den svingsnygga vita Fred Perry-pikén jag önskade mig fick jag också. Det är otroligt vad snygg man kan känna sig bara man sätter på sig en sprillans ny tröja 😎 Jao, visst är det underbart! 🙂 Jajemänsan. Får hoppas att mellandagsrean bjuder på schyssta överraskningar. Man kan aldrig få för mycket kläder. Japp! Fast jag har inte så mycket pengar. Jag skulle vilja köpa ett par nya jeans. Kanske Acne. En Lyle & Scott tröja. Och gärna en skjorta. H&M funkar. Sen strumpor och kalsonger. Tiger eller Björn Borg. Gissa vad? Jag har 1000 spänn. Kommer inte ens få hälften av det där 🙂 Hehe. Jag hoppas också på rea på Lyle & Scott-tröjorna. Är lite sugen på en brun. Jag satsar på grå. Tänker bara köpa grejer i gråskala framöver. 🙂 Vart hittar man Lyle & Scott i huvudstaden? Här är det bara Brothers som säljer Lyle & Scott. Nk, Åhléns och MQ har det tror jag.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 Och den svingsnygga vita Fred Perry-pikén jag önskade mig fick jag också. Det är otroligt vad snygg man kan känna sig bara man sätter på sig en sprillans ny tröja 😎 Jao, visst är det underbart! 🙂 Jajemänsan. Får hoppas att mellandagsrean bjuder på schyssta överraskningar. Man kan aldrig få för mycket kläder. Japp! Fast jag har inte så mycket pengar. Jag skulle vilja köpa ett par nya jeans. Kanske Acne. En Lyle & Scott tröja. Och gärna en skjorta. H&M funkar. Sen strumpor och kalsonger. Tiger eller Björn Borg. Gissa vad? Jag har 1000 spänn. Kommer inte ens få hälften av det där 🙂 Hehe. Jag hoppas också på rea på Lyle & Scott-tröjorna. Är lite sugen på en brun. Jag satsar på grå. Tänker bara köpa grejer i gråskala framöver. 🙂 Vart hittar man Lyle & Scott i huvudstaden? Här är det bara Brothers som säljer Lyle & Scott. Nk, Åhléns och MQ har det tror jag. Just det! MQ också.
mornel Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 Heh, tog en titt på kontoutdraget i internetbanken. Följande två insättningar skedde på Lucia: 2005-12-13 LIKDELAR 482,00 2005-12-13 BÖGHITLER 482,00
Pico Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 Heh, tog en titt på kontoutdraget i internetbanken. Följande två insättningar skedde på Lucia: 2005-12-13 LIKDELAR 482,00 2005-12-13 BÖGHITLER 482,00 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 (redigerat) Redigerat 25 december 2005 av MarcusRombo
Recommended Posts