MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Hej Grahn! Tjena! 🙂 Fan va gott det ska bli med köttbullar imorron... 😉 Jaaa! Och sill! ...och julskinka å julgröt. Mmmmm! 🙂🙂 🙂 Inte gröt 🙁
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 😉 🙂 Är det lite avslaget här inne såhär dan före dan? 🙂
mornel Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Det verkar onekligen lite avslaget. Nu är jag dock på topp!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Det verkar onekligen lite avslaget. Nu är jag dock på topp! Och jag är strax färdig med frukosten. Sen jävlar ska jag shoppa julklappar! Har inte köpt en enda! Förutom till mormor & morfar då, som rdan fått sina.
mornel Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Det verkar onekligen lite avslaget. Nu är jag dock på topp! Och jag är strax färdig med frukosten. Sen jävlar ska jag shoppa julklappar! Har inte köpt en enda! Förutom till mormor & morfar då, som rdan fått sina. Frukosten? Oj. Jag har varit uppe sen åtta.
musik (oregistrerad) Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Samma här Marcus! Jag ligger också efter med julklapparna. Det löste sig iaf med det där bankgironumret. Men först ska jag iväg och skaffa julgodis, sånt man behöver för att göra julgodis ikväll kl 21 alltså... Sen ska jag handla lite julklappar. Har bara köpt 2 ännu... 😱 :musik
mornel Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Nå, har ni julpyntat datorn då? Här är mitt lilla bidrag:
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Jag skulle inte julpynta datorn om jag fick pengar för det! Det blir för mycket då. Vill någon komma hem hit och räkna tomtar?
mornel Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Jag skulle inte julpynta datorn om jag fick pengar för det! Det blir för mycket då. Vill någon komma hem hit och räkna tomtar? Jag har inget julpynt alls i lägenheten, någonstans måste man ju pynta.
Linus Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Nå, har ni julpyntat datorn då? Här är mitt lilla bidrag: 😱
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Jag skulle inte julpynta datorn om jag fick pengar för det! Det blir för mycket då. Vill någon komma hem hit och räkna tomtar? Jag har inget julpynt alls i lägenheten, någonstans måste man ju pynta. Nja. Jag hade gärna varit helt utan! 😱
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 I might as well dance and get down to the Eurosport-beat.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Give it up for Common and Kanye West!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 cmd+c och cmd+v menar du? Har den konstiga trafiksymbolen ett namn? 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Nu ska jag ner på stan och handal julklappar! Ciao!
mornel Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 cmd+c och cmd+v menar du? Har den konstiga trafiksymbolen ett namn? 🙂 Trafiksymbol? Symbolen betyder fornminne och tangenten heter kommando eller command på engelska.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 cmd+c och cmd+v menar du? Har den konstiga trafiksymbolen ett namn? 🙂 Trafiksymbol? Symbolen betyder fornminne och tangenten heter kommando eller command på engelska. Ja, jag tycker den där kringlan ser ut som en trafiksymbol eller nåt 😛 Jag kan inte en enda trafiksymbol så, men det finns väl någon som är rätt lik? 🙂
Per_a_55 Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Väntar på tomtesamtal! Spännande! Ska du förhandla fram sjyssta julpaket? Nä, jag ska vara tomte i kväll, bara dom ringer snart, jag måste köra bil dit och jag är TÖRSTIG!
mornel Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 cmd+c och cmd+v menar du? Har den konstiga trafiksymbolen ett namn? 🙂 Trafiksymbol? Symbolen betyder fornminne och tangenten heter kommando eller command på engelska. Ja, jag tycker den där kringlan ser ut som en trafiksymbol eller nåt 😛 Jag kan inte en enda trafiksymbol så, men det finns väl någon som är rätt lik? 🙂 Nja, men den är ofta utmärkt efter vägarna, symbolen kan synas på vägskyltar.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 ..och jag är TÖRSTIG! Öl nu igen? Tomtarna blir ju törstig av att dela ut paket. Det är jobbigt.. 😆 Japp! Det är därför det tillverkas så mycket fin whisky i Tomteland! 😱
Per_a_55 Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 ..och jag är TÖRSTIG! Öl nu igen? Tomtarna blir ju törstig av att dela ut paket. Det är jobbigt.. 😆 Japp! Det är därför det tillverkas så mycket fin whisky i Tomteland! 😱 Ja, fy fan vad varmt det var med tomtekläder och mask.... Men nu är det klart och jag har fått mig några öl till maten, su nu leker livet igen!
Recommended Posts