D Vibe Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Fan vilken snygg Kraftwerk-tshirt jag fick hem idag 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 För övrigt, Pico har 303 just nu. 😳 Du är efter, MarcusRombo. 😉 Ojdå! 😉 jag brukar ALDRIG titta på siffrorna annars, men just när du sade att du snart är uppe i 2500 så kikade jag och såg att Pico hade en speciell siffra 🙁 Ahh... 🙂 Funderade va fan det var du rökte... men nu hajjar jag. 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Fan vilken snygg Kraftwerk-tshirt jag fick hem idag 🙂 Visa då! 😳
D Vibe Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Fan vilken snygg Kraftwerk-tshirt jag fick hem idag 🙂 Visa då! 😄 Orkar inte ta något foto nu .. 🙂 Godnatt förövrigt, dags att sova.. Arbetsdag imorgon igen.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Fan vilken snygg Kraftwerk-tshirt jag fick hem idag 🙂 Visa då! 😄 Orkar inte ta något foto nu .. 🙂 Godnatt förövrigt, dags att sova.. Arbetsdag imorgon igen. Hihi. Vibbis vågar inte visaaaa! Na na nana na!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Jens och jag sitter och diskuterar, över MSN, namn på den stjärna han ska köpa till sin flickvän i julklapp. Detta har vi gjort i flera dagar. Nu har han bestämt sig för en, varav han, efter ett visst uppehåll, frågar: Jens | säger: Är UPS Express bra? Jens | säger: eller ska jag ta posten? flamboyant hottie säger: ingen erfarenhet av ups! Jens | säger: Okej dom va 1-2dar Jens | säger: posten va 1-3dar flamboyant hottie säger: för NASA tar det ju flera veckor! 😄
musik (oregistrerad) Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Jag har fått ett bankgironummer till en person att sätta in pengar på...men när jag kollar upp numret på bankgirocentralens hemsida så anges "ingen träff", alltså numret finns inte! Hur gör jag nu? Betalningen måste in imorgon. Det gäller en pryl jag köpt. Har inte vederbörandes tfn.nr tyvärr... 😄 :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Jag har fått ett bankgironummer till en person att sätta in pengar på...men när jag kollar upp numret på bankgirocentralens hemsida så anges "ingen träff", alltså numret finns inte! Hur gör jag nu? Betalningen måste in imorgon. Det gäller en pryl jag köpt. Har inte vederbörandes tfn.nr tyvärr... 😄 :musik Har du prylen? I sådant fall; vänta! Du har en bra anledning till att inte ha betalat, och han kan inte dissa dig och sälja den till någon annan. Du förlorar nada!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Jag har fått ett bankgironummer till en person att sätta in pengar på...men när jag kollar upp numret på bankgirocentralens hemsida så anges "ingen träff", alltså numret finns inte! Hur gör jag nu? Betalningen måste in imorgon. Det gäller en pryl jag köpt. Har inte vederbörandes tfn.nr tyvärr... 😄 :musik Förresten, Eniro?
Pico Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Min bror fyller år idag och jag har inte skaffat någon present ännu... 😛
musik (oregistrerad) Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Pico: Köp en dammsugare till honom! Marcus Rombo & Alla Andra: Njaa...jag ska just gå iväg och hämta prylen (som kom med avi från Posten nu). Men det bankgironummer de/han angett är fel. Så jag inte sätta in pengar på det då... Eniro sa du?! Jag ska kolla det, men jag har kollat med BGC (BankGiroCentralen). Hmmm..... 😛 :musik
musik (oregistrerad) Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 nähäpp... då går jag då! 😉 :musik
ViktorDenStore Postat 23 december 2005 Trådstartare Postat 23 december 2005 Hej! 🙂 Minns ni mig? 😉 🙂 :) 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Hej Grahn! Hepp. Han stack igen.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 december 2005 Postat 23 december 2005 Hej Grahn! Tjena! 🙂 Fan va gott det ska bli med köttbullar imorron... 😉 Jaaa! Och sill!
Recommended Posts