Per_a_55 Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Jo det skall vara en norrläning till att bada så här års 😆 Skojar inte! 😎 😆😆😆 😮 Nu blir jag sur på riktigt! 😎🙁 Ingen skulle bada så här års!!! Men du, du lägger ut bildbevis på att du gör det!!! 😆 Och så har du mage att skratta åt mig! 😮 Lär ju lätt anmäla dig till herren Olsberg och då blir du bannad för att du inte kan ta åt dig av kritik utan i stället skrattar mig rättupp i monitorn. Jag blir så illa berörd av dinn omognabetende att jag nu tänker supaned mig totalt. Tänkte påpeka att här finns både sjöar att trillai och tågrälls som man kan råka hamna på när tåget kommer. Men skratta på du bara. 😎😎 😆😆😆 😲😆😄 😆😆😆 IDIOTER! Det är ni bägge två! 😎😱 Inte kan väll ett sådant betende vara passande på ett forum heller? 😆 Bara för att ni två har vaknat på felsida i dag skall ni inte tvinga andra att läsa inlägg av den typ jag nu måste skiva, bara för att ni är så osmakligt inskränkta att ni öppet hånskrattar åt mig! Sluta genast att MOBBA nig annars polisanmäler jag er. Då kommer SÄPO att stännga denna tråd, Vilket skulle reta pluffo så mycket att han käkarupp resten av forumet. och allt detta bara för att ni tvingar mig att skriva detta. 😆 😮 Osmakligt skandalöst och vidrigt med dessa oprovoserade på hopp!!!!! 😮😱 😆😆😆 Jaha! 🙁 Så var det dagc igen då! 😱😱🙁😱 Träd skalle! Grahnling! Otäcking och jubelåsna! Ha där fick du! 😲😆😆 ??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Jo det skall vara en norrläning till att bada så här års 😆 Skojar inte! 😎 😆😆😆 😮 Nu blir jag sur på riktigt! 😎🙁 Ingen skulle bada så här års!!! Men du, du lägger ut bildbevis på att du gör det!!! 😆 Och så har du mage att skratta åt mig! 😮 Lär ju lätt anmäla dig till herren Olsberg och då blir du bannad för att du inte kan ta åt dig av kritik utan i stället skrattar mig rättupp i monitorn. Jag blir så illa berörd av dinn omognabetende att jag nu tänker supaned mig totalt. Tänkte påpeka att här finns både sjöar att trillai och tågrälls som man kan råka hamna på när tåget kommer. Men skratta på du bara. 😎😎 😆😆😆 😲😆😄 😆😆😆 IDIOTER! Det är ni bägge två! 😎😱 Inte kan väll ett sådant betende vara passande på ett forum heller? 😆 Bara för att ni två har vaknat på felsida i dag skall ni inte tvinga andra att läsa inlägg av den typ jag nu måste skiva, bara för att ni är så osmakligt inskränkta att ni öppet hånskrattar åt mig! Sluta genast att MOBBA nig annars polisanmäler jag er. Då kommer SÄPO att stännga denna tråd, Vilket skulle reta pluffo så mycket att han käkarupp resten av forumet. och allt detta bara för att ni tvingar mig att skriva detta. 😆 😮 Osmakligt skandalöst och vidrigt med dessa oprovoserade på hopp!!!!! 😮😱 😆😆😆 Jaha! 🙁 Så var det dagc igen då! 😱😱🙁😱 Träd skalle! Grahnling! Otäcking och jubelåsna! Ha där fick du! 😲😆😆 Vem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 haha 😎 Per påverkar inte mig!...du är min/våran lilla vovve ju k9 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Jo, trevligt folk i Parlamentet. 😄 Jasså! Det tycker du! 😆😎😆 Men knio lille, är du sur idag? Gå in i klagotråden istället. 😆 Skall du också börja nu! Vad är det med alla på denna tråd i dag. 😎😱 är det internationella-vara-otrevlihg-mot-k9-dagen i dag eller? 😱😱 Skärpning och fypådig Per! 😎 Jag är mållös och förtvivlad! 😲😆😆 Så mycket som du skriver verkar du ju inte vara mållös i varje fall. Sen kan du väl peka på var jag var otrevlig mot dig????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Jag pekade bara på ett alternativ där du kunde få utlopp för dina undertryckta aggressioner... 😆 😆😎 Jag? Aggretioner! Skulle du kunna peka på vad det är som gör att jag värkar ha aggretioner! nu skall inte du komma här Per och tro arr du är guds lilla ängel så som du påstår. Ja jo du kanske är en mycket bätrre mäniska en alla andra på forumet. Men du behöver inte vara otrevlig och stöddig på något sätt. Det är också tråkigt att du påvärkat grahn och Pazzo med dina negativa vibbar på denna tråd!! 😆😎 Voff voff på dej lilla gubben, det är tur att du inte är lika gammal som jag för då hade du fått en infarkt av allt gapande. Andas nu djupt och långsamt så blir det nog bättre om någon vecka. Annars mår du bara ännu sämre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 haha 😎Per påverkar inte mig!...du är min/våran lilla vovve ju k9 😎 Tur att någon värkar ha en liten skvätt med hundlighet i kroppen. Trodde nästan att det var jag som var orsaken till den dåliga stämningen som plötsligt uppstod! De trodde jag me 😎 iaf...jag tankar 1mb på 3 sekunder just nu...inget mot topphastighetendock 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 haha 😎Per påverkar inte mig!...du är min/våran lilla vovve ju k9 😎 Tur att någon värkar ha en liten skvätt med hundlighet i kroppen. Trodde nästan att det var jag som var orsaken till den dåliga stämningen som plötsligt uppstod! De trodde jag me 😎 iaf...jag tankar 1mb på 3 sekunder just nu...inget mot topphastighetendock 😎 Själv tänker jag 1 Kb på en halvtimme.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 haha 😱Per påverkar inte mig!...du är min/våran lilla vovve ju k9 😎 Tur att någon värkar ha en liten skvätt med hundlighet i kroppen. Trodde nästan att det var jag som var orsaken till den dåliga stämningen som plötsligt uppstod! De trodde jag me 😎 iaf...jag tankar 1mb på 3 sekunder just nu...inget mot topphastighetendock 😱 😱😎😄 😎😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 haha 😎Per påverkar inte mig!...du är min/våran lilla vovve ju k9 😎 Tur att någon värkar ha en liten skvätt med hundlighet i kroppen. Trodde nästan att det var jag som var orsaken till den dåliga stämningen som plötsligt uppstod! De trodde jag me 😎 iaf...jag tankar 1mb på 3 sekunder just nu...inget mot topphastighetendock 😎 Själv tänker jag 1 Kb på en halvtimme.... Jag tankar inte alls! Inte jag heller (fast jag tankade på Jet innan idag) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Dagens ungdom alltså. 😎 😎😎😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Dagens ungdom alltså. 😎 😎😎😎 Kan väl inte hjälpa att jag är sur och gammal, blev ju inspirerad av knio.... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Per vad kostar en Viking ungeför om man vill köpa en nu? en vikingline båt? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Per vad kostar en Viking ungeför om man vill köpa en nu? En vikingtvåa går väl på 12 papp ungefär i bra skick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Den här vill dom ha 11.500 för Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Jag tycker vi kan bygga en fin väggdekoration åt Grahn också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Jag tycker vi kan bygga en fin väggdekoration åt Grahn också Fel tråd... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Jag tycker vi kan bygga en fin väggdekoration åt Grahn också Fel tråd... Jag vet...jag tänkte att vi kunde ragga lite hjälp bort till den andra tråden 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Jag tycker vi kan bygga en fin väggdekoration åt Grahn också Fel tråd... Jag vet...jag tänkte att vi kunde ragga lite hjälp bort till den andra tråden 😎 Good idea! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 vilken kändis du är nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Snart är det jul. Fan va härligt. ---------------------------------- Ja! Då får du ju entligen ta på dig finkläderna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 ne nu ska jag titta på film!....chosan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hans Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 (redigerat) Hej! Kommissionen är än bättre! Den är så jävla bra och det bästa är att allt är så autentiskt, menar precis så där pratar ju faktiskt kids idag och känns inte alls som om manusförfattarna var unga på... 80-talet ! Sidor: snart 2000, hej aheja! Jaaaeessåjäääääävla fnulk! Redigerat 16 oktober 2005 av Hans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Jul? Allvarligt talat... 😄😎🙁😄 lemon tjecks//:musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 (redigerat) Nu har jag piggnat till. Och gjort en massa andra saker också. Käkat ris med currysås bland annat. Snart ska jag sova. Har möte med rektorn imorgon vid 9. 6 Redigerat 16 oktober 2005 av MarcusRombo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Hej! Marcus, hoppas det går bra hos rektorn! Förmodligen vill han nog bara tala om att du enligt honom är en ****** skit och att du får ligga i om du ska läsa upp betygen för att komma in direkt på Läkarlinjen. Samtidigt som han inte vet att du sysslar med musik. :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Jag bor tio meter (högst) ifrån Kopparbergsbryggeriet. har ni en snabb och rymm-lig bil så kan vi ju göra en kupp! Vad ska man med bil till? Du bor ju tio meter ifrån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Nu har jag piggnat till. Och gjort en massa andra saker också. Käkat ris med currysås bland annat. Snart ska jag sova. Har möte med rektorn imorgon vid 9. 6 möte ed rektorn! Lämna öronen hemma då! *Tack för sex* Skall kolla på film numer 6 nu 😄 (Heat) Vi hörs Gudar! Det är lugnt. Jag bjuder alltid på sex! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Hej! Marcus, hoppas det går bra hos rektorn! Förmodligen vill han nog bara tala om att du enligt honom är en ****** skit och att du får ligga i om du ska läsa upp betygen för att komma in direkt på Läkarlinjen. Samtidigt som han inte vet att du sysslar med musik. :musik Jag vill inte in på Läkarlinjen 😄😎😄🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Klart du vill in på läkarlinjen, det vill alla rationella människor. Jag har varit och sett Zozo ikväll, medan ni har hållt låda. Den var ganska bra, helt klart Fares bästa (vilket iofs inte säger så mycket, Kopps var bland det värsta skräp jag sett). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts