mornel Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Fan va het din tråd är mornel 😆 Jepp 😏 Bästa tråden.
Pazo Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Fan va glad jag är!! 😄Ska få julklappar idag också! Kanske ta lite öl ikväll! 😄 :D Imorgon ska jag hem också 😄 :D GLAD! 😆 Det var många glada, gula smileygubbar i det där inlägget 😏 Undra varför? 😄 För att du är glad!! 😆
Pazo Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Fan va het din tråd är mornel 😆 Jepp 😏 Bästa tråden. Hädelse!!
Tilly Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Fan va glad jag är!! 😄Ska få julklappar idag också! Kanske ta lite öl ikväll! 😄 :D Imorgon ska jag hem också 😄 :D GLAD! 😆 Har du verkligen vart en snäll pojke i år Pazo? Vad jag har hört av mina nissar så har du inte vart det! 😏 😆 Ohh jag har fått en ny kontorsstol på jobbet! En sån där riktigt dyr sak för flera tusen 😄 En elektronisk! Man kan göra allt med den här stolen! Ställa in nackstödet, den saken man sitter på, ryggstödet, armstöden, om man vill sitta hårt eller mjukt, jag har tom fotstöd på den så jag kan ligga och arbeta! 😄
Pazo Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Fan va glad jag är!! 😄Ska få julklappar idag också! Kanske ta lite öl ikväll! 😄 :D Imorgon ska jag hem också 😄 :D GLAD! 😆 Har du verkligen vart en snäll pojke i år Pazo? Vad jag har hört av mina nissar så har du inte vart det! 😏 😆 Ohh jag har fått en ny kontorsstol på jobbet! En sån där riktigt dyr sak för flera tusen 😄 En elektronisk! Man kan göra allt med den här stolen! Ställa in nackstödet, den saken man sitter på, ryggstödet, armstöden, om man vill sitta hårt eller mjukt, jag har tom fotstöd på den så jag kan ligga och arbeta! 😄 Snällare än dig iaf! 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Fan va het din tråd är mornel 😏 Jepp 😆 Bästa tråden. Hädelse!! 😆
Tilly Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Fan va glad jag är!! 😄Ska få julklappar idag också! Kanske ta lite öl ikväll! 😄 :D Imorgon ska jag hem också 😄 :D GLAD! 😆 Har du verkligen vart en snäll pojke i år Pazo? Vad jag har hört av mina nissar så har du inte vart det! 😆 😄 Ohh jag har fått en ny kontorsstol på jobbet! En sån där riktigt dyr sak för flera tusen 😄 En elektronisk! Man kan göra allt med den här stolen! Ställa in nackstödet, den saken man sitter på, ryggstödet, armstöden, om man vill sitta hårt eller mjukt, jag har tom fotstöd på den så jag kan ligga och arbeta! 😄 Snällare än dig iaf! 😄 Ingen kan vara snällare än mig 😏 😄
mornel Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Fan va het din tråd är mornel 😆 Jepp 😄 Bästa tråden. Hädelse!! 😆 😏
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Fan va glad jag är!! 😄Ska få julklappar idag också! Kanske ta lite öl ikväll! 😄 :D Imorgon ska jag hem också 😄 :D GLAD! 😆 Har du verkligen vart en snäll pojke i år Pazo? Vad jag har hört av mina nissar så har du inte vart det! 😏 😆 Ohh jag har fått en ny kontorsstol på jobbet! En sån där riktigt dyr sak för flera tusen 😄 En elektronisk! Man kan göra allt med den här stolen! Ställa in nackstödet, den saken man sitter på, ryggstödet, armstöden, om man vill sitta hårt eller mjukt, jag har tom fotstöd på den så jag kan ligga och arbeta! 😄 Jag lär väl kanske inte få några klappat?
Pazo Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Nu ska jag bränna ut alla viktiga musikgrejer. Så att jag skakunna fet prodda i Aneby 😆 Ska göra en remix åt Neko. Och prodda massa annat 😏 Fan va Grymm jag är... 😆
Per_a_55 Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Jag har ont i nacken.. 😆 Headbangat igen? 😏 Nä, jag låg i sängen i morse och kände att det började värka bara 😄 Går med stödkrage - skitkul 😆
Gote Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Jag har ont i nacken.. 🙁 Headbangat igen? 😕 Nä, jag låg i sängen i morse och kände att det började värka bara 🙁 Går med stödkrage - skitkul 😏 Fan vad jobbigt. 🙁 Kul jul... 😏
Per_a_55 Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Jag har ont i nacken.. 🙁 Headbangat igen? 😕 Nä, jag låg i sängen i morse och kände att det började värka bara 🙁 Går med stödkrage - skitkul 😏 Fan vad jobbigt. 🙁 Kul jul... 😏 Äh, fan, kl 4 blir det visky, sen går det nog över!
Pico Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Jag har ont i nacken.. 🙁 Headbangat igen? 😕 Nä, jag låg i sängen i morse och kände att det började värka bara 🙁 Går med stödkrage - skitkul 😏 Fan vad jobbigt. 🙁 Kul jul... 😏 Äh, fan, kl 4 blir det visky, sen går det nog över! En whirre i badkaret så skall du nog se att du tinar upp.. 🙁
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Jag har ont i nacken.. 😕 Headbangat igen? 😏 Nä, jag låg i sängen i morse och kände att det började värka bara 🙁 Går med stödkrage - skitkul 😏 🙁🙁
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 We started living in an old house My ma gave birth and we were checking it out It was a baby boy So we bought him a toy It was a ray gun And it was 1981 We named him ‘Baby’ He had toothache He started crying It sounded like an earthquake It didn’t last long Because I stopped it I grabbed a rag doll And stuck some little pins in it Now we’re a family And we’re alright now We got money and a little place to fight now We don’t know you And we don’t owe you But if you see us around I got something else to show you
Per_a_55 Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Jag har ont i nacken.. 🙁 Headbangat igen? 😕 Nä, jag låg i sängen i morse och kände att det började värka bara 🙁 Går med stödkrage - skitkul 😏 Fan vad jobbigt. 🙁 Kul jul... 😏 Äh, fan, kl 4 blir det visky, sen går det nog över! En whirre i badkaret så skall du nog se att du tinar upp.. 🙁 Badkaret! Bra ide!!!
Gote Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Gote is 30% gay! Loosen up my straight mate! These days women like a man with some softer edges to grab onto 😏
Gote Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Tänkte du denna på Pico? 😏 Jag kan inte sluta tänka på den... 😏
Pico Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Tänkte du denna på Pico? 😏 Jag kan inte sluta tänka på den... 😏 😕
Gote Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Tänkte du denna på Pico? 😏 Jag kan inte sluta tänka på den... 😕 🙁 Skratta lagom. Jag har den bilden och din avatar öppna i Photoshop nu... 😏
Pico Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 (redigerat) Tänkte du denna på Pico? 😏 Jag kan inte sluta tänka på den... 🙁 🙁 Skratta lagom. Jag har den bilden och din avatar öppna i Photoshop nu... 😏 😕 SLÄPP MUSEN OCH TAG TVÅ STEG BAKÅT!! 🙁 (Hmm, det där kan ju tolkas på flera sätt...) Redigerat 22 december 2005 av Pico
Recommended Posts