MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Oj. Julfirande hos mormor och morfar. Mamma tyckte inte om idén om snaps för mig. Drack bara 4 öl. Men på Liquid blev det värre. Helrör är INTE bra för hjärnan. Det slutade med att jag knuffade ner killen bredvid mig på golvet, och sparkade honom i huvudet några gånger. Vem blev utslängd?! Jag blev utslängd. Det var ju han som var uppkäftig. Jag blev utslängd. Och är troligtvis anmäld imorgon. Fy skäms. Jag har nog satt min sista potatis nu. Snälla, Jacke måste snacka mig ur detta. Bajs också. Efteråt känner man bara en enda sak. Tänk om jag hade varit killen som legat ner och tagit mot sparkar i ansiktet? Jag ångrar mig. Tur att Tania aldrig sett den där sidan av mig. Hon är den enda jag tänker på. What's that? That's 🙂 😳😉😉 För det här måste väl vara ett skämt? 😕 Nej. Men jag önskar att det var det.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Oj. Julfirande hos mormor och morfar. Mamma tyckte inte om idén om snaps för mig. Drack bara 4 öl. Men på Liquid blev det värre. Helrör är INTE bra för hjärnan. Det slutade med att jag knuffade ner killen bredvid mig på golvet, och sparkade honom i huvudet några gånger. Vem blev utslängd?! Jag blev utslängd. Det var ju han som var uppkäftig. Jag blev utslängd. Och är troligtvis anmäld imorgon. Fy skäms. Jag har nog satt min sista potatis nu. Snälla, Jacke måste snacka mig ur detta. Bajs också. Efteråt känner man bara en enda sak. Tänk om jag hade varit killen som legat ner och tagit mot sparkar i ansiktet? Jag ångrar mig. Tur att Tania aldrig sett den där sidan av mig. Hon är den enda jag tänker på. What's that? That's 😳 Spakar du på någon som ligger ner och speciellt i huvudet så kan du inte ha mkt mellan pannbenet. Har själv blivit brutalt misshandlad en gång, gick ta emot diverse sparkar i huvudet och hela kroppen när jag låg ner, av diverse personer dessutom. Tänk då att jag är stor och stark, tränat wrestling sen jag var 10 år så jag är ju van att ta emot stryk, men likt förbannat så var det en upplevelse utan dess like. Fick ligga på sjukan i x antal dagar efter det, spräckta revben, käken sönderslagen, njuren skadad, en ben brutet i armen! men som tur nog fick jag inte bestående men! Jag blir så less på folk som alltid ska spela "coola" bara för dom sparkar ner någon. Tänk nästa gång är det du som ligger där 😕 Jo, tjena. Jag har legat där. Mina vänner har legat där. Och jag är så jävla less på våld nu. Måste dock påpeka att jag inte fått några jätteskador som du. Nästa gång tar jag emot slag och bara går därifrån. Är så jävla less på våld nu.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Nu vet jag vad dåligt samvete är.
Pazo Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 FUCK YEAH!!! FUCKING A!!! JÄVLA HELVETES FITTA!!! DE ÄR LOV NU!!! 😕😳😉 ;) Och tentan gick rätt bra tror jag.. Bit av kaka uppgifterna jag svara på... (klart över godkänt antal minimum svar)
Tilly Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 om du har legat där själv borde du väl veta att det inte är något roligt... 😕 varför då sparka på någon annan som ligger ner? Det förstår inte jag... 😳 Jag säger inte eller har ingenting emot dig alltså, jag förstår bara inte varför?
musik (oregistrerad) Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Betyder det att M Rombo är en idiot?
Tilly Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Betyder det att M Rombo är en idiot? absolut inte! Det sa jag aldrig, men jag förstår bara inte varför man sparkar på någon som ligger ner? Det är väl något av det fegaste man kan göra. Och sen dessutom vet hur det känns att ligga där nere och så går man och gör det själv.
musik (oregistrerad) Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Soundborn... det var inte riktat till dig! Och det var en fråga.
Tilly Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Soundborn... det var inte riktat till dig! Och det var en fråga. ah okej 😆
musik (oregistrerad) Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Pazo! Glad? Grattis. Infernalisk vagina? 😆
Pazo Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Du skulle gjort en polisanmälan ist mackan. Du kunde fått in massa cash då... En kompis blev slagen en gång i ett "max". Istället för att slå tillbaks gick han ut ringde polisen. pekade ut snubben. Nu ska han få "försäkringsersättning" å massa sånt B( massa cash m.a.o
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 om du har legat där själv borde du väl veta att det inte är något roligt... 😆varför då sparka på någon annan som ligger ner? Det förstår inte jag... 😏 Jag säger inte eller har ingenting emot dig alltså, jag förstår bara inte varför? Det var egentligen inte jag som gjorde det. Det var spriten. Måste ju faktiskt skylla på det. Jag är mammas lilla pojke vanligtvis. Känner inte någon som tycker att jag är en aggressiv och våldsam person. Alla vet att jag är snäll och lugn av mig. Hade aldrig velat skada någon människa nu! Dessutom måste jag tillägga att det var inte så illa som det lät först. Han har troligtvis inte ont idag. Mycket lite i sådant fall. Nej, jag är ingen idiot. Men jag var en igår.
Tilly Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 om du har legat där själv borde du väl veta att det inte är något roligt... 😆varför då sparka på någon annan som ligger ner? Det förstår inte jag... 😏 Jag säger inte eller har ingenting emot dig alltså, jag förstår bara inte varför? Det var egentligen inte jag som gjorde det. Det var spriten. Måste ju faktiskt skylla på det. Jag är mammas lilla pojke vanligtvis. Känner inte någon som tycker att jag är en aggressiv och våldsam person. Alla vet att jag är snäll och lugn av mig. Hade aldrig velat skada någon människa nu! Dessutom måste jag tillägga att det var inte så illa som det lät först. Han har troligtvis inte ont idag. Mycket lite i sådant fall. Nej, jag är ingen idiot. Men jag var en igår. Pff. Marcus du borde veta vid det här laget att ända gången man kan skylla på sprit är när man gått med nån ful brud hem efter krogen! Shame on you! 😆
musik (oregistrerad) Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Pazo. Hur skulle M Rombo kunnat göra en polisanmälan? För vad? Han blev ju aldrig attackerad som jag förstod det. Och skulle man göra en polisanmälan varje gång någon sa något ofördelaktigt om en så skulle man ju inte få göra annat... Vem har tid med det? Och vad är det för nåt att bry sig om vad folk säger till en. Det skulle jag aldrig göra! 😆 :musik
Pazo Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Fan va glad jag är!! 😏 Ska få julklappar idag också! Kanske ta lite öl ikväll! 😆😄 Imorgon ska jag hem också 😄 :D GLAD! 😆
Pico Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Fan va glad jag är!! 😏Ska få julklappar idag också! Kanske ta lite öl ikväll! 😆😄 Imorgon ska jag hem också 😄 :D GLAD! 😆 weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 om du har legat där själv borde du väl veta att det inte är något roligt... 😆varför då sparka på någon annan som ligger ner? Det förstår inte jag... 😏 Jag säger inte eller har ingenting emot dig alltså, jag förstår bara inte varför? Det var egentligen inte jag som gjorde det. Det var spriten. Måste ju faktiskt skylla på det. Jag är mammas lilla pojke vanligtvis. Känner inte någon som tycker att jag är en aggressiv och våldsam person. Alla vet att jag är snäll och lugn av mig. Hade aldrig velat skada någon människa nu! Dessutom måste jag tillägga att det var inte så illa som det lät först. Han har troligtvis inte ont idag. Mycket lite i sådant fall. Nej, jag är ingen idiot. Men jag var en igår. Pff. Marcus du borde veta vid det här laget att ända gången man kan skylla på sprit är när man gått med nån ful brud hem efter krogen! Shame on you! 😆 Haha. Nejdå. Jag måste faktiskt göra det nu med, pga den anledningen jag gav 😄
Pazo Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Meh alltså. Hans ton fick det att låta som om han inte gav de första slaget... Men de kanske han gjorde... Min kompis ivf. Fill smällen utan att ha gjort snubben nånting. Inte ens tilltalat honom... 😆
mornel Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Fan va glad jag är!! 😆Ska få julklappar idag också! Kanske ta lite öl ikväll! 😄 :D Imorgon ska jag hem också 😄 :D GLAD! 😆 Det var många glada, gula smileygubbar i det där inlägget 😏
Pazo Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Fan va glad jag är!! 😆Ska få julklappar idag också! Kanske ta lite öl ikväll! 😄 :D Imorgon ska jag hem också 😄 :D GLAD! 😆 Det var många glada, gula smileygubbar i det där inlägget 😏 Undra varför? 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Meh alltså. Hans ton fick det att låta som om han inte gav de första slaget... Men de kanske han gjorde... Min kompis ivf. Fill smällen utan att ha gjort snubben nånting. Inte ens tilltalat honom... 😆 Jag gav första. Jag trodde du menade vid tidigare tillfällen! Jag har också blivit slagen utan att ha gjort en enda liten grej. När jag var liten. Eller, yngre iaf!
Pazo Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Meh alltså. Hans ton fick det att låta som om han inte gav de första slaget... Men de kanske han gjorde... Min kompis ivf. Fill smällen utan att ha gjort snubben nånting. Inte ens tilltalat honom... 😆 Jag gav första. Jag trodde du menade vid tidigare tillfällen! Jag har också blivit slagen utan att ha gjort en enda liten grej. När jag var liten. Eller, yngre iaf! 😏
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 december 2005 Postat 22 december 2005 Fan va glad jag är!! 😄Ska få julklappar idag också! Kanske ta lite öl ikväll! 😄 :D Imorgon ska jag hem också 😄 :D GLAD! 😆 Det var många glada, gula smileygubbar i det där inlägget 😏 Undra varför? 😄 För att du är glad!! 😆
Recommended Posts