Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3256

• mornel

2916

• Gote

2647

• Pico

2094

Postat mest i detta ämne

Postat
Oj. Julfirande hos mormor och morfar. Mamma tyckte inte om idén om snaps för mig. Drack bara 4 öl. Men på Liquid blev det värre. Helrör är INTE bra för hjärnan. Det slutade med att jag knuffade ner killen bredvid mig på golvet, och sparkade honom i huvudet några gånger. Vem blev utslängd?! Jag blev utslängd. Det var ju han som var uppkäftig. Jag blev utslängd. Och är troligtvis anmäld imorgon. Fy skäms. Jag har nog satt min sista potatis nu. Snälla, Jacke måste snacka mig ur detta. Bajs också. Efteråt känner man bara en enda sak. Tänk om jag hade varit killen som legat ner och tagit mot sparkar i ansiktet? Jag ångrar mig. Tur att Tania aldrig sett den där sidan av mig. Hon är den enda jag tänker på. What's that?

That's 😉

Spakar du på någon som ligger ner och speciellt i huvudet så kan du inte ha mkt mellan pannbenet.

Har själv blivit brutalt misshandlad en gång, gick ta emot diverse sparkar i huvudet och hela kroppen när jag låg ner, av diverse personer dessutom. Tänk då att jag är stor och stark, tränat wrestling sen jag var 10 år så jag är ju van att ta emot stryk, men likt förbannat så var det en upplevelse utan dess like. Fick ligga på sjukan i x antal dagar efter det, spräckta revben, käken sönderslagen, njuren skadad, en ben brutet i armen! men som tur nog fick jag inte bestående men!

Jag blir så less på folk som alltid ska spela "coola" bara för dom sparkar ner någon. Tänk nästa gång är det du som ligger där 😉

Postat
Mmm, kaffe!

Jag testade nånting nytt i automaten här idag..

En Cafe au let!

Fyfan va god den va! Helt sjukt. Den var alltså gör go!

Postat
Oj. Julfirande hos mormor och morfar. Mamma tyckte inte om idén om snaps för mig. Drack bara 4 öl. Men på Liquid blev det värre. Helrör är INTE bra för hjärnan. Det slutade med att jag knuffade ner killen bredvid mig på golvet, och sparkade honom i huvudet några gånger. Vem blev utslängd?! Jag blev utslängd. Det var ju han som var uppkäftig. Jag blev utslängd. Och är troligtvis anmäld imorgon. Fy skäms. Jag har nog satt min sista potatis nu. Snälla, Jacke måste snacka mig ur detta. Bajs också. Efteråt känner man bara en enda sak. Tänk om jag hade varit killen som legat ner och tagit mot sparkar i ansiktet? Jag ångrar mig. Tur att Tania aldrig sett den där sidan av mig. Hon är den enda jag tänker på. What's that?

That's 🙂

😉😮😛

För det här måste väl vara ett skämt? 😉

Postat

Ojoj, näst sista arbetsdagen innan jul! Och imorgon är det bara halvdag så det räknas inte...

julli-happydance.gif

Postat
det är sista dagen för mig idag 😉

weeeeeeee

Grattis! 😉

När börjar du igen då?

Postat
Det är första för mig idag 😉

Den första är alltid speciell... 😉

Postat
Det är första för mig idag  😉

Hehe.

You'll always remember the first time.

Postat

kommer ni ha lika kul i jul som jag?

Föressten, detta är första julen på 2 år jag firar utan flicka 😉

vi är ju inte tillsammans längre 😉

*fäller några tårar*

Postat
Det är första för mig idag  😉

Hehe.

Jepp...

Postat
Det är första för mig idag  😮

Hehe.

Jepp...

😉

Postat

Föressten, detta är första julen på 2 år jag firar utan flicka 😮

vi är ju inte tillsammans längre 😛

*fäller några tårar*

Jag kommer att ha dubbelt så kul som du! 😉

Sist jag firade jul utan flicka var nog -94. Då gjorde jag dessutom lumpen och hade beredskap över julafton så vi såg Karl-Bertil Jonssons julafton på luckan... 😉

Postat

Föressten, detta är första julen på 2 år jag firar utan flicka 😉

vi är ju inte tillsammans längre 😉

*fäller några tårar*

Svårt att säga, jag vet ju inte hur kul du kommer att ha det. Men julafton blir nog schysst- Vi ska ha julfest med släkt och vänner, sen blir det julklappsutdelning med några av mina kusiner och sen ska jag på partaj med de vänner som är kvar i stan i en kompis superfina vindslägenhet några kvarter från mig.

Postat

Föressten, detta är första julen på 2 år jag firar utan flicka 😠

vi är ju inte tillsammans längre 🙁

*fäller några tårar*

julli-nusse.gif

Postat (redigerat)

Klart det inte firas jul i Trollhättan! Där gör de bara film.

Redigerat av mornel
Postat

Kanske julfilm då... 😠

Postat

Kanske julfilm då... 😠

Tomten är far till alla barnen?

Postat

Kanske julfilm då... 🙁

😠

Postat

Kanske julfilm då... 😠

Ja, den är väl Film i väst?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.