Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
😆

Kan inte ni använda sms till sådant snusk?

:rolleyes:

Ok ok! Klart att ni skall kunna uttrycka er.

H-o-m-o-erotiska ögonblick mellan två karlar är det vackraste som finns!

Kör hårt!

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3256

• mornel

2916

• Gote

2647

• Pico

2094

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)
Postat

Ger en dagssedel till var och en som lämnar. Känns mycket bättre!! :rolleyes:

godispåse//:musik

Postat
😆

Kan inte ni använda sms till sådant snusk?

Ok ok! Klart att ni skall kunna uttrycka er.

H-o-m-o-erotiska ögonblick mellan två karlar är det vackraste som finns!

Kör hårt!

😄😄😎

musik (oregistrerad)
Postat

mobilen ringer hos grannen under och min TV störs!!

Unikt?

:musik

Postat

😆

Mitt huve är helt keeeeeeffft! Allt är jätte segt ögonen är tunga allt hänger inte redigt med... Kan vara för att jag suttit och räknat i nästan 6 timmar... :rolleyes:

Ska lägga mig...

Ska jag ha med mig ninjan imorgon på tentan?

Postat (redigerat)
😆

Mitt huve är helt keeeeeeffft! Allt är jätte segt ögonen är tunga allt hänger inte redigt med... Kan vara för att jag suttit och räknat i nästan 6 timmar...  :rolleyes:

Ska lägga mig...

Ska jag ha med mig ninjan imorgon på tentan?

Självklart! Det gjorde ju susen senast 😄

Redigerat av mornel
Postat
Faaan va glögg är gott... :rolleyes:

Ja, det är toppen! 😆

Postat

Eh, fan också. Glömde att hämta ut mina Death Cab for Cutie-biljetter. Sista dagen idag, alla ticnetombud har stängt nu. Och evenemanget är slutsålt.

:rolleyes:😆😄

Postat

Nu har jag sett Narnia!

Ska nog klä ut mig till faun imorgon... eller herr Bäver...

Postat

JA! Nu blev plötsligt lite biljetter tillgängliga!!! Nu har jag en. Jippikajej!

Postat
Nu har jag sett Narnia!

Oj, hur var den? Jag är jättesugen!

Postat (redigerat)
Nu har jag sett Narnia!

Oj, hur var den? Jag är jättesugen!

Jag kan säga att jag inte läst böckerna, men däremot såg tv-serien från 80-talet som liten. Den här nya filmen är många tusen rymdår bättre! 😠

Hoppas att de gör fler filmer av de andra böckerna också.

Däremot kan jag väl tycka att den, som de flesta senare Hollywoodfilmer, lider av det jag brukar kalla Silicon Graphics syndrom. Dvs. man gör jättehäftiga effekter - bara för att man kan.

Vissa saker är snyggt renderade t.ex. vargar, geparder, för att inte tala om Aslan (lejonet) själv. Andra saker är så uppenbar datorrendering och green screen.

När man nu vet vad som är möjligt med datorer, krävs det mer för att lura ögat än vad Hollywood gör idag. Nåja, nu snurrade jag in på special fx...

Kort sagt, filmen var bra!

4 av 5

EDIT: Barnen gjorde karaktärerna trovärdiga.

Redigerat av Linus
musik (oregistrerad)
Postat

Jippiaeeejj

Jippiaooooeooo

Ghost riders iiiin

the SKY-YYYEEEe....

Postat

Angående Silicon Graphics-syndromet:

Even after pointing out these serious problems with the plot, Star Wars nerds will still try to get you to admit one thing: "you have to admit that the special effects were good, right?"

NEWS FLASH: Episode III had no special effects.

They're not "special effects" anymore when they're found in EVERY SCENE. Lucas has done the seemingly impossible: he has made something that was once so unique that people called it "special" by name, and turned it into something so ordinary that nobody raises an eyebrow during a scene where a guy is having a sword fight on the back of a giant beast. By the way, I have to admit that the creature design was very creative in this episode; modeled after frilled lizards and ticks, Lucas tapped the well of innovation dry on this one. Congratulations Lucas, we don't care about "special" effects anymore.

musik (oregistrerad)
Postat

väskdesign på teve ETT...

😠

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Oj. Julfirande hos mormor och morfar. Mamma tyckte inte om idén om snaps för mig. Drack bara 4 öl. Men på Liquid blev det värre. Helrör är INTE bra för hjärnan. Det slutade med att jag knuffade ner killen bredvid mig på golvet, och sparkade honom i huvudet några gånger. Vem blev utslängd?! Jag blev utslängd. Det var ju han som var uppkäftig. Jag blev utslängd. Och är troligtvis anmäld imorgon. Fy skäms. Jag har nog satt min sista potatis nu. Snälla, Jacke måste snacka mig ur detta. Bajs också. Efteråt känner man bara en enda sak. Tänk om jag hade varit killen som legat ner och tagit mot sparkar i ansiktet? Jag ångrar mig. Tur att Tania aldrig sett den där sidan av mig. Hon är den enda jag tänker på. What's that?

That's 🙂

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Var det där det vackraste inlägget jag någonsin skrivit?

Jag måste nog spara det.

God natt kära forumister.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.