musik (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Jag visste väl det! Shit ock! Nu satte Arsenal 1-1, genom ett skott på en Doncaster-spelare... :musik
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 MItt högra öra är kosntigt nu! 😆 två gånger i rad liskom ba sänktes volymen helt i örat och sedan höjdes ett väldigt högt pip upp... 😆😆😆
Pico Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Memento kl. 22.30 på tvåan... om någon skulle vara intresserad..
Eternal Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 "Ska du lukta på glöggen, pojk?" Jag har sett dig på ett annat forum med signen "Pico"... Dock säger jag inte vilket! Ledtråd: choirshort (Röten svengelska, allt för att förbrylla.)
Pico Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 "Ska du lukta på glöggen, pojk?" Jag har sett dig på ett annat forum med signen "Pico"... Dock säger jag inte vilket! Ledtråd: choirshort (Röten svengelska, allt för att förbrylla.) Hänger inte på några andra forum med nicket "Pico". Det har blivit ett aldeles för populärt nickname... brukar vara upptaget när jag skall regga oftast. För några år sedan var det en annan femma dock... då var man väl snudd på unik... 😆
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 "Ska du lukta på glöggen, pojk?" Jag har sett dig på ett annat forum med signen "Pico"... Dock säger jag inte vilket! Ledtråd: choirshort (Röten svengelska, allt för att förbrylla.) körkort? 😆
musik (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Att ha sett Pico på en annan site, kanske bara innebär att ha sett någon annan som kallar sig Pico på en annan site. Känt fenomen! Nyss tog danske målvakten i Doncaster ett styrt skott. Kalas! fransk nougatkola utan choklad//:musik
Pico Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 "Ska du lukta på glöggen, pojk?" Jag har sett dig på ett annat forum med signen "Pico"... Dock säger jag inte vilket! Ledtråd: choirshort (Röten svengelska, allt för att förbrylla.) körkort? 😆 var det enda jag kunde få det till också... mäjkar nå sense för mig ivf..
Eternal Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 "Ska du lukta på glöggen, pojk?" Jag har sett dig på ett annat forum med signen "Pico"... Dock säger jag inte vilket! Ledtråd: choirshort (Röten svengelska, allt för att förbrylla.) körkort? 😆 var det enda jag kunde få det till också... mäjkar nå sense för mig ivf.. Japp körkort var rätt. Då var det inte du nej. Fick för mig att "Pico" var unikt. Jaja, där ser man. "X marks the spot" Ingen som har sett "Saw" eller "Saw 2"? 1:an får 100% och tvåan 98%. Och jag brukar vara kräsen när det kommer till betyg!
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 "Ska du lukta på glöggen, pojk?" Jag har sett dig på ett annat forum med signen "Pico"... Dock säger jag inte vilket! Ledtråd: choirshort (Röten svengelska, allt för att förbrylla.) körkort? 😆 var det enda jag kunde få det till också... mäjkar nå sense för mig ivf.. Japp körkort var rätt. Då var det inte du nej. Fick för mig att "Pico" var unikt. Jaja, där ser man. "X marks the spot" Ingen som har sett "Saw" eller "Saw 2"? 1:an får 100% och tvåan 98%. Och jag brukar vara kräsen när det kommer till betyg! Finns det saw 2? 😆 När kom den ut?
Pico Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Fick för mig att "Pico" var unikt. Och det var det en gång i tiden... 😆 Saw? 😆
Eternal Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Den är ganska ny! Och den är helt otrolig den med. Vilka vändningar.... De som har skrivit ihop handlingen är genier. Det är annat mot alla hollywoodfilmer där det massproduceras efter en kommersiellt framgångsrik mall i nio fall av tio!
ViktorDenStore Postat 21 december 2005 Trådstartare Postat 21 december 2005 😆 :lol: 🥰 NÄMEN HEEEEJJ!!! 🥰 :wub: 🥰 Namen hej hej hej... Vad händer hos Pazo? 🥰 Jag sitter å pluggar och ger folk feeback på deras låtar. Tydligen är ajg bra på sånt tror jag 😆 Självdå? 🥰 🥰 :wub: 🥰 NÄMEN HEEEEJJ!!! 🥰 :wub: 🥰 Namen hej hej hej... Vad händer hos Pazo? 🥰 Jag sitter å pluggar och ger folk feeback på deras låtar. Tydligen är ajg bra på sånt tror jag 😆 Självdå? 🥰 Jag tänkte gå o lägga mig. Jag ska vara i kyrkan imorrn kl 7.20 för att genomföra en skolavslutning. Jobbigt att behöva vara där så jäkla tidigt bara 😆 Annars är det skönt med avslutning
ViktorDenStore Postat 21 december 2005 Trådstartare Postat 21 december 2005 Jag är bäst på att skriva sissta inlägget på alla sidor i den här tråden... 😆
Pico Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Är Grahn här och smyger nu? 😆 Det tar en stund innan man har läst alla inlägg man missat... 😆 😆
Eternal Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Sådär! Nu har jag spelat in lite trummor Fan oxå det räcker med 2 mickar juh. En överhäng och en baskaggemick. Mumma! 😄 AKG C2000B som överhängsmick funkar jävligt bra. 😆😄😎 Å vad bra! Min dröm är att köpa en villa och göra hela källaren till en studio där alla nödvändiga "hårdvaru"-instrument ska finnas. Nästan som svenssonlivet fast: +studio -kärring Givetvis är jag inte seriös.
ViktorDenStore Postat 21 december 2005 Trådstartare Postat 21 december 2005 Förr i tiden hann man ju läsa alla inlägg. Nu för tin så hoppar jag säkert 5 sidor om dagen Gonatt på er, pojk's 😆
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 😎🥰 :wub: NÄMEN HEEEEJJ!!! 🥰 :wub: 🥰 Namen hej hej hej... Vad händer hos Pazo? 🥰 Jag sitter å pluggar och ger folk feeback på deras låtar. Tydligen är ajg bra på sånt tror jag 😄 Självdå? 🥰 🥰 :wub: 🥰 NÄMEN HEEEEJJ!!! 🥰 :wub: 🥰 Namen hej hej hej... Vad händer hos Pazo? 🥰 Jag sitter å pluggar och ger folk feeback på deras låtar. Tydligen är ajg bra på sånt tror jag 😄 Självdå? 🥰 Jag tänkte gå o lägga mig. Jag ska vara i kyrkan imorrn kl 7.20 för att genomföra en skolavslutning. Jobbigt att behöva vara där så jäkla tidigt bara 😆 Annars är det skönt med avslutning Jag måste vakna vid 7. Tentan börjar vid 9 ... Natti natti! 🥰
ViktorDenStore Postat 21 december 2005 Trådstartare Postat 21 december 2005 Natti Natti Pazo-älsklingen *kyssar & smek*
Eternal Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 (redigerat) brb zZz ZzZ Redigerat 21 december 2005 av Eternal
Recommended Posts