mornel Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 wtf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 (redigerat) <- Bästa smileyn. Redigerat 16 oktober 2005 av mornel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 16 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 16 oktober 2005 <- Bästa smileyn. (den här: 😎 knäcker alla... den passar nästan JÄMT in 😄) 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 <- Bästa smileyn. (den här: 😎 knäcker alla... den passar nästan JÄMT in 😄) 😳 Nä. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Detta är min nuvarande bakgrundsbild Nästan lika fin som Pazo... 😎 😳😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 OMG! Nu blir det lite väl mycket för mitt sinne... Mina ögon tål inte så många rosa smilies under en dag!! Och alla bögerier... asså, jag slutar! JAG SLUUTAR!!! *bankar näven i bordet* Nu drar jag härifrån innan JAG får huvudvärk! Jag menar... COME OOON!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 OMG! Nu blir det lite väl mycket för mitt sinne... Mina ögon tål inte så många rosa smilies under en dag!! Och alla bögerier... asså, jag slutar! JAG SLUUTAR!!! *bankar näven i bordet* Nu drar jag härifrån innan JAG får huvudvärk! Jag menar... COME OOON!!!!!! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 16 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 16 oktober 2005 😎😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Stackars lilla iHz har inte lärt sig om Manlig kärlek än! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Kallt! indeed... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Om det är kallt Grahn, så sätt på värmen.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Haha, tack då Pazo! Nä, men vi hörs imorrn allihopa! Förhoppningsvis. Nu ska jag öva piano. Hare bra! //iHz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Kallt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Hare bra! NÄ! Så ska den ju inte vara! Kanin bra, men hare bäst! Nu ska jag se på Parlamentet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 16 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 16 oktober 2005 Stackars lilla iHz har inte lärt sig om Manlig kärlek än! 😎 Han lär sig nog med tiden 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 16 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 16 oktober 2005 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 16 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 16 oktober 2005 Syns imorrn... 😎 Hej med er mina små älsklingar... Kyssar o smek 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 puzziz åkramizz 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Smack! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Jo, trevligt folk i Parlamentet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Jo det skall vara en norrläning till att bada så här års 😆 Skojar inte! 😎 😎😆😱 😮 Nu blir jag sur på riktigt! 😎🙁 Ingen skulle bada så här års!!! Men du, du lägger ut bildbevis på att du gör det!!! 😱 Och så har du mage att skratta åt mig! 😮 Lär ju lätt anmäla dig till herren Olsberg och då blir du bannad för att du inte kan ta åt dig av kritik utan i stället skrattar mig rättupp i monitorn. Jag blir så illa berörd av dinn omognabetende att jag nu tänker supaned mig totalt. Tänkte påpeka att här finns både sjöar att trillai och tågrälls som man kan råka hamna på när tåget kommer. Men skratta på du bara. 😎😎 😆😆😆 😲😱😄 😆😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 -3,8° ute nu. Fyfan! 😎 ALLVALIGT!??! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 -3,8° ute nu. Fyfan! 😎 ALLVALIGT!??! 😎 Yes! 😎 Till skåne med andra ord? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Jo, trevligt folk i Parlamentet. 😎 Jasså! Det tycker du! 😎😎😄 Men knio lille, är du sur idag? Gå in i klagotråden istället. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Jo, trevligt folk i Parlamentet. 😎 Jasså! Det tycker du! 😆😎😆 Men knio lille, är du sur idag? Gå in i klagotråden istället. 😱 Skall du också börja nu! Vad är det med alla på denna tråd i dag. 😎😄 är det internationella-vara-otrevlihg-mot-k9-dagen i dag eller? 😎😱 Skärpning och fypådig Per! 😎 Jag är mållös och förtvivlad! 😱😆😆 Så mycket som du skriver verkar du ju inte vara mållös i varje fall. Sen kan du väl peka på var jag var otrevlig mot dig????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Jag pekade bara på ett alternativ där du kunde få utlopp för dina undertryckta aggressioner... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Grahn på älgjakt idag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Men k9 lilla 😎...märker du inte att det är du som hoppar på oss och inte tvärtom? 😎 Våra "hånskratt" är bara vektorer i det tredimensionella planet "pi" Medans du är själv apunkten dessa riktar på.... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts