Danabacken Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Jag har googlat på "Tvåmantlad hyperboloid"Jag är nog den enda här som gjort det hitills 😱 inte nu längre! 😉
Danabacken Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 God Jul, snart! Jag har en tenta och en begravning innan jul ... 😆
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 God Jul, snart! Jag har en tenta och en begravning innan jul ... 😆 Lååångt kvar till jul mao... 😏
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 God Jul, snart! Jag har en tenta och en begravning innan jul ... 😆 Sämsta julen någonsin tro? Och där gled jag in på en makaron. Nja... Tentan klarar jag nog. begravningen är inget jag är ledsen för. Ingen jag direkt kände... Så sälva julen blir nog fin 😎 Sen annandagen då det är fetingfest kommer bli så jävla bra 😏😄 Längtar som fan!
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Jag har googlat på "Tvåmantlad hyperboloid"Jag är nog den enda här som gjort det hitills 😆 inte nu längre! 😏 Fattar du någe? 😄
musik (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Hej! Fick tag på en unik dvd idag. Annars inget köpt i julklappsväg. Pazo, det är inte din egen begravning va? Det sägs ju att den man minst känner före 30 är en själv... :musik
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Hej! Fick tag på en unik dvd idag. Annars inget köpt i julklappsväg. Pazo, det är inte din egen begravning va? Det sägs ju att den man minst känner före 30 är en själv... :musik jag känner mig själv så bra så... 😆
Tilly Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Linus borde spärras från alla trådar i över en månad nu efter sin "dolt budskap" tråd! Han är en fara för allmänheten! 😆
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Linus borde spärras från alla trådar i över en månad nu efter sin "dolt budskap" tråd! Han är en fara för allmänheten! 😆 Seså! Komentera Mornels trancelåt nu... Sjas!! iväg!! 😏
mornel Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Linus borde spärras från alla trådar i över en månad nu efter sin "dolt budskap" tråd! Han är en fara för allmänheten! 😆 Seså! Komentera Mornels trancelåt nu... Sjas!! iväg!! 🥰 😏 😄😎
mornel Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 fan det vart ju riktigt bra mornel 😆 😏 Tack så jättemycket!
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Vad gör andreas då? Du är inte lika aktiv här längre när du jobbar 😆
ViktorDenStore Postat 21 december 2005 Trådstartare Postat 21 december 2005 😆😏😄 NÄMEN HEEEEJJ!!! 😎🥰 :wub: Namen hej hej hej... Vad händer hos Pazo? 🥰
Tilly Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 (redigerat) Vad gör andreas då?Du är inte lika aktiv här längre när du jobbar 😏 Haha har vart mycket på jobbet nu 😄 Alla företag som jag (vi) jobbar för vill ha års redovisningar på deras ekonomi. Dessutom vill mina större företag som jag bara har hand om ha faktura, kund, och räntestatistik som jag naturligvis måste fixa på fem röda!!! 😆 Sista dagen imorgon sen tar jag en lite semester 😎 Redigerat 21 december 2005 av Soundborn
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 😏😄😎 NÄMEN HEEEEJJ!!! 🥰 :wub: 🥰 Namen hej hej hej... Vad händer hos Pazo? 🥰 Jag sitter å pluggar och ger folk feeback på deras låtar. Tydligen är ajg bra på sånt tror jag 😆 Självdå? 🥰
musik (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Hej! Fantastiskt nog leder Doncaster fortfarande i kvartsfinalen mot Arsenal en bit in i andra halvlek. Bra spel också. godis//:musik
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Vad gör andreas då?Du är inte lika aktiv här längre när du jobbar 😏 Haha har vart mycket på jobbet nu 😄 Alla företag som jag (vi) jobbar för vill ha års redovisningar på deras ekonomi. Dessutom vill mina större företag som jag bara har hand om ha faktura, kund, och räntestatistik som jag naturligvis måste fixa på fem röda!!! 😆 Sista dagen imorgon sen tar jag en lite semester 🥰 Då är de ju bättre å sitta å plugga 😎
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 GAAAHH!! Sudda en halv sida igen! Det dumma med Linjär algebra är att gör man ett litet fel i en matris i början så blir hela skiten eftråt fel. men man upptäcker de inte förrens man räkna en halv sida för hand 😆
musik (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Fått reda på tentaresultatet ännu Pazo?? 😆
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Fått reda på tentaresultatet ännu Pazo?? 😆 DU menar Fek tentan på vilken jag fick 2p av 20? 😆
musik (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Skit ock!! Då fick du ju inte VG... 😆 Äähh..det tar du på omtentan, eller hur?! 😆 tv//:musik
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Skit ock!! Då fick du ju inte VG... 😆 Äähh..det tar du på omtentan, eller hur?! 😆 tv//:musik Ja 😆
Recommended Posts