Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Gote, det där är generiska bilder. Om det inte är något på en sida kommer elviskillen upp. Elvis? Vaffan?! Du kan inte vara gammal pöjk! 😳 Det är ju knight rider! Tom jag vet att det är knight rider! Fan bland de bästa programmen när man var liten 😄🙂 :)
Pico Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 (redigerat) Gote, det där är generiska bilder. Om det inte är något på en sida kommer elviskillen upp. Elvis? Vaffan?! Du kan inte vara gammal pöjk! 🙂 Det är ju knight rider! Tom jag vet att det är knight rider! Fan bland de bästa programmen när man var liten 😄🙂😄 Hmm... nu börjar Knight Rider temat snurra i mitt huvud.. Edit: Tänkte rätt, skrev fel, tänkte fel, skrev rätt... Det blev fel... 😳 Redigerat 21 december 2005 av Pico
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Kycklingen jag precis stekte blev sjuukt stark 😳 Sved ju tom. i ögonen när jag höll på att steka den 🙂
Pico Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Kycklingen jag precis stekte blev sjuukt stark 😳Sved ju tom. i ögonen när jag höll på att steka den 🙂 Kyckling e inte dumt... var ett tag sedan jag käkade det nu... 🙂
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 hahaha... Den är ju så jävla klockren!!! 😳🙂🙂😄 !!!
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Kycklingen jag precis stekte blev sjuukt stark 🙂Sved ju tom. i ögonen när jag höll på att steka den 😄 Kyckling e inte dumt... var ett tag sedan jag käkade det nu... 😄 Nej kyckling är inte alls dumt! Men min käft är helt förstörd nu 😳 🙂
Pico Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Mmm... Nu är pannan het. 😄 Sjuk? 😳 ...blåbärssylt till köttbullar är inge vidare va? 🙂🙂 Låter inte så bra... men ändå snäppet bättre än blodpudding och bearnaise-sås (inget jag rekommenderar).
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Mmm... Nu är pannan het. 😄 Sjuk? 😳 ...blåbärssylt till köttbullar är inge vidare va? 🙂🙂 Låter inte så bra... men ändå snäppet bättre än blodpudding och bearnaise-sås (inget jag rekommenderar). Lax med brunsås gjord samtidigt med laxen är fan skitgott 😄
Fnykis Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Tjenare Fnykis. Här fjantar vi på som vanligt.. 😄 *sigh* 😳 Ska vi leka Spam-leken? 🙂🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Mormor och morfar fick delvis varsin konstig grej. Det är en liten pryttel, format som ett hjärta. När man lägger den i vatten, blir det en handduk! 😳
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Mmm... Nu är pannan het. 😄 Sjuk? 😳 ...blåbärssylt till köttbullar är inge vidare va? 🙁🙂 Låter inte så bra... men ändå snäppet bättre än blodpudding och bearnaise-sås (inget jag rekommenderar). Lax med brunsås gjord samtidigt med laxen är fan skitgott 😄 Fyfariken så gott. 😄 ...med lax alltså. 🙂 Det blev lingonsylt, köttbullar och potmos. 😄 😆😆😆😆😄😄 Så svenskt! Det goda i det är köttbullarna... resten ICKE!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Hey girls!Hey Boys! Superstar dj´s Her we go!! Och sen blir det acid!
Fnykis Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Hey girls!Hey Boys! Superstar dj´s Her we go!! NEEEEEEEEEEJ DEN ÄR SÅ OTROLIGT DÅLIG!!! 😳🙂🙂😄😄
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 VÄrldens bästa Trance buildup: Chakra - I am (Wrecked Angel remix)
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Hey girls!Hey Boys! Superstar dj´s Her we go!! NEEEEEEEEEEJ DEN ÄR SÅ OTROLIGT DÅLIG!!! 😛😎😠😠😠 Haha, nej, det är en oförglömlig klassiker.
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Hey girls!Hey Boys! Superstar dj´s Her we go!! NEEEEEEEEEEJ DEN ÄR SÅ OTROLIGT DÅLIG!!! 😛😎😠😠😠 Haha, nej, det är en oförglömlig klassiker. Precis...
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Jag har googlat på "Tvåmantlad hyperboloid" Jag är nog den enda här som gjort det hitills 😱
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 God Jul, snart! Jag har en tenta och en begravning innan jul ... 😱
Eternal Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 God Jul, snart! Jag har en tenta och en begravning innan jul ... 😱 Sämsta julen någonsin tro? Och där gled jag in på en makaron.
Recommended Posts