musik (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 😉🙂 det blir spagetti o köttfärssås här kvart i två. Sedan ska jag ut och köpa bl.a. ett bananfodral tror jag. Nån som sett skjortan på MQ förresten? Den i svart med svarta sammetsapplikationer på. Melka. 900 spänn. Wow! 🙂 :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Nu ska jag ner på stan med Jens! Jag har mössa på mig! 😉
Gote Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Ont i huvudet... är hungrig.... är trött... är gnällig... mer huvudvärk...irriterad över huvudvärken... gnäller mer... tar en snus och fyller på kaffekoppen... ler.. 😉 🙂 Svart medicin.
Pico Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Uttråkad också... kanske man måste hitta på något idag, istället för att bara gå och drälla..
musik (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 "göra" musik. Tror knappast det! Jag har inte den läggningen... 😉
musik (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Hur lång tid ska det ta innan vatten kokar i kastrull på spisen? En kvart? :musik
mornel Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Hur lång tid ska det ta innan vatten kokar i kastrull på spisen? En kvart? :musik Det beror på spis, typ av kastrull och mäng vatten. Alltifrån två minuter till en halvtimme skulle jag säga.
Gote Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Hur lång tid ska det ta innan vatten kokar i kastrull på spisen? En kvart? :musik Det beror på spis, typ av kastrull och mäng vatten. Alltifrån två minuter till en halvtimme skulle jag säga. Starttemperaturen på vattnet spelar också roll. Samt rumstemperatur.
Gote Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Hur lång tid ska det ta innan vatten kokar i kastrull på spisen? En kvart? :musik Det beror på spis, typ av kastrull och mäng vatten. Alltifrån två minuter till en halvtimme skulle jag säga. Starttemperaturen på vattnet spelar också roll. Samt rumstemperatur. Och lufttrycket.
Pico Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Göra musik kanske? Har en sån känsla att det inte blir något vettigt gjort, musikmässigt, om jag sätter mig ned med Cubase... Dessutom vill jag, utan att egentligen behöva jobba för det, bemästra EQ, reverb och kompressorer. Så om jag spelar in något, kommer jag sitta och skruva och skruva tills jag får ont i öronen, och i slutändan har jag lärt mig något som jag inte minns vad det var... 😉
Gote Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Göra musik kanske? Har en sån känsla att det inte blir något vettigt gjort, musikmässigt, om jag sätter mig ned med Cubase... Dessutom vill jag, utan att egentligen behöva jobba för det, bemästra EQ, reverb och kompressorer. Så om jag spelar in något, kommer jag sitta och skruva och skruva tills jag får ont i öronen, och i slutändan har jag lärt mig något som jag inte minns vad det var... 😉 Du kanske skulle gå ner till musikaffären och köpa en julklapp?
Pico Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Göra musik kanske? Har en sån känsla att det inte blir något vettigt gjort, musikmässigt, om jag sätter mig ned med Cubase... Dessutom vill jag, utan att egentligen behöva jobba för det, bemästra EQ, reverb och kompressorer. Så om jag spelar in något, kommer jag sitta och skruva och skruva tills jag får ont i öronen, och i slutändan har jag lärt mig något som jag inte minns vad det var... 😆 Du kanske skulle gå ner till musikaffären och köpa en julklapp? Mja... vad som började som en enkel och fullt genomförbar plan har blivit något annat. Tänkte mig först en bas för typ 1500:- Men så började jag tänka (att man aldrig lär sig?!) att det skulle vara juste med en lite bättre bas, typ aktiv elektronik osv. Då hamnar man snabbt på det dubbla i pris.
mornel Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Göra musik kanske? Har en sån känsla att det inte blir något vettigt gjort, musikmässigt, om jag sätter mig ned med Cubase... Dessutom vill jag, utan att egentligen behöva jobba för det, bemästra EQ, reverb och kompressorer. Så om jag spelar in något, kommer jag sitta och skruva och skruva tills jag får ont i öronen, och i slutändan har jag lärt mig något som jag inte minns vad det var... 😆 Sånt är svårt, men man lär sig ju inte utan att sitta och pilla.
Pico Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Vad gör ni här? Gå och köp mig en julklapp 😆 Ok, men jag tror inte jag har sett din önskelista?
Pico Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Göra musik kanske? Har en sån känsla att det inte blir något vettigt gjort, musikmässigt, om jag sätter mig ned med Cubase... Dessutom vill jag, utan att egentligen behöva jobba för det, bemästra EQ, reverb och kompressorer. Så om jag spelar in något, kommer jag sitta och skruva och skruva tills jag får ont i öronen, och i slutändan har jag lärt mig något som jag inte minns vad det var... 😛 Sånt är svårt, men man lär sig ju inte utan att sitta och pilla. Jo jag vet... det finns inte direkt några genvägar. 😆
Gote Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Vad gör ni här? Gå och köp mig en julklapp 😛 Ok, men jag tror inte jag har sett din önskelista? Men har han varit snäll då? 😆
Gote Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Göra musik kanske? Har en sån känsla att det inte blir något vettigt gjort, musikmässigt, om jag sätter mig ned med Cubase... Dessutom vill jag, utan att egentligen behöva jobba för det, bemästra EQ, reverb och kompressorer. Så om jag spelar in något, kommer jag sitta och skruva och skruva tills jag får ont i öronen, och i slutändan har jag lärt mig något som jag inte minns vad det var... 🙂 Sånt är svårt, men man lär sig ju inte utan att sitta och pilla. Jo jag vet... det finns inte direkt några genvägar. 😆 Jag trodde det var Viktor som var Farbror Barbro... 😛
Pico Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Vad gör ni här? Gå och köp mig en julklapp 🙂 Ok, men jag tror inte jag har sett din önskelista? Men har han varit snäll då? 😆 Det tog jag bara förgivet... 😛 Han kanske egentligen är en terrorist i tomte-kostym och självmordsbombande renar?
Gote Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Vad gör ni här? Gå och köp mig en julklapp 😉 Ok, men jag tror inte jag har sett din önskelista? Men har han varit snäll då? 😆 Det tog jag bara förgivet... 🙂 Han kanske egentligen är en terrorist i tomte-kostym och självmordsbombande renar? Nu blev jag osäker... 😛
Pico Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 frukost 14:03... 😆 Ja eller frukost/sen lunch/tidig middag kombo... antar dock att det blir något mål mat lite senare också.. 😛
Recommended Posts