Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)
Blir det inte lite jobbigt om han har köpt en för stor banan?

Nej då! Då kan man ge den till en tjej. Dom tycker enligt uppgift om stora bananer!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Han får väl ha med bananhållaren till ICA...så han får rätt storlek?!

Själv är min önskeklapp en vitlökspress, för det har jag ingen. Det ska vara en sån där avancerad modell som man vänder och lätt får bort resterna hos.

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Han får väl ha med bananhållaren till ICA...så han får rätt storlek?!

Själv är min önskeklapp en vitlökspress, för det har jag ingen. Det ska vara en sån där avancerad modell som man vänder och lätt får bort reserna hos.

Oj, sådana har jag inte sett! Har du sett någon någonstans? Jag har en från 1933 som är gjord helt i järn!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Förresten, någon som har något tips på vad man kan köpa till sin mormor & morfar? 2 pensionärer som i princip redan har allt?

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Brorsan tänkte köpa en mindre grej och lägga den i en gigantisk låda, typ blöjlåda modell större... Är det schysst?

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Han får väl ha med bananhållaren till ICA...så han får rätt storlek?!

Själv är min önskeklapp en vitlökspress, för det har jag ingen. Det ska vara en sån där avancerad modell som man vänder och lätt får bort resterna hos.

Bananhållaren är faktiskt rätt så stor.

Vitlökspress fick en poalre av mig å en annan i födelsedagspresent 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Min lillebrozza har en fin rätt stor mer avancerad vitlökspress för riktiga restaurangkök i metall som han köpte på mässan Dagens hushåll här i Göteborg, för några år sedan. Själv har jag knäckt sönder mina vitlökspressar (de har helt enkelt gått av!).

Just det! Köpa till äldre är svårt. T.ex. till en äldre kvinna som säger, nej det behövs inte. köp inget till mig. Vad ger man då?

Eller vad köper man till nån som önskar sig pengar? Om alla gav varandra pengar (och lika mycket), så skulle ju bara dessa cirkulera runt bordet och då var man ju egentligen inte tvungen att slå in dem i kuvert överhuvudtaget!

😆

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

flamboyant hottie säger:

jag har liiite pengar, blir det något över ska jag fan försöka köpa en sån där bananhållare

flamboyant hottie säger:

eller bananfodral

flamboyant hottie säger:

en gigbag till bananerna!!

Jens | säger:

haha.. RESPEKT

flamboyant hottie säger:

som fan

flamboyant hottie säger:

dom rockar

flamboyant hottie säger:

lite rrreeeeeesspeeeect med ett bananfodral. "ey, jiddra inte märänhär! du vet den cuttar dig!"

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Respekt är överskattat, men ett bananfodral får det nog bli om jag hittar ett. Frågan är vilken färg som är bäst. Finns det persikofodral? De behövs ju verkligen!

Om man ínte har en matlåda alltså...

😆

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten, någon som har något tips på vad man kan köpa till sin mormor & morfar? 2 pensionärer som i princip redan har allt?

Det är jätteknepigt. Det enklaste är väl att göra något själv, typ svänga ihop lite julgodis eller någon anna "förbrukningsvara".

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Vi ska göra lite julgodis på kvällen innan var det tänkt! Några bra recept?

Sedan har jag aldrig i min barndom fått göra smällkarameller!! Har ni? Vad är bäst att fylla dem med?

😆

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

20-åringen jag nämnde spelar Innebandy på jobbet ibland... En suspensoar? Apropå detta med banafodral.

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Förresten, någon som har något tips på vad man kan köpa till sin mormor & morfar? 2 pensionärer som i princip redan har allt?

Det är jätteknepigt. Det enklaste är väl att göra något själv, typ svänga ihop lite julgodis eller någon anna "förbrukningsvara".

Jag har ju formgiviet en kalender i Grafisk Komm. A. Men den saknar bilder och är alltså inte tryckt. Annars hade det ju varit en utmärkt julklapp!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag åt pizza i förrgår. Jag har därmed ätit pizza två gånger på tre månader.

Lika gott varje gång!!

har pizzabagaren 15 sekunder från min port://musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag åt pizza i förrgår. Jag har därmed ätit pizza två gånger på tre månader.

Lika gott varje gång!!

har pizzabagaren 15 sekunder från min port://musik

Hade jag pizzabagaren 15 sekunder från min dörr så hade jag rullat fram och inte promenerat...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag åt pizza i förrgår. Jag har därmed ätit pizza två gånger på tre månader.

Lika gott varje gång!!

har pizzabagaren 15 sekunder från min port://musik

Hade jag pizzabagaren 15 sekunder från min dörr så hade jag rullat fram och inte promenerat...

Fet och fattig... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag åt pizza i förrgår. Jag har därmed ätit pizza två gånger på tre månader.

Lika gott varje gång!!

har pizzabagaren 15 sekunder från min port://musik

Hade jag pizzabagaren 15 sekunder från min dörr så hade jag rullat fram och inte promenerat...

Fet och fattig... 😉

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...