MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Jag tror inte uppgifterna om att P3 Klubb lägger ner stämmer för fem öre. Dom har ju inte skrivit om det på sin site!
mornel Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Jag tror inte uppgifterna om att P3 Klubb lägger ner stämmer för fem öre. Dom har ju inte skrivit om det på sin site! Nej, eller hur! Skitkonstigt.
musik (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Läget? Tänk om man skulle vara riktigt sjukt tidigt ute och köpa julklappar redan idag? 🙂 :musik
musik (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Vad ska man köpa till en tjugoårig kille som absolut inte vill veta vad han får? :musik
mornel Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Vad ska man köpa till en tjugoårig kille som absolut inte vill veta vad han får? :musik Sprit och porr
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Vad ska man köpa till en tjugoårig kille som absolut inte vill veta vad han får? :musik Köp en såndär bananhållare 🙂 (sån man transporterar EN banan i alltså)
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Jag tror inte uppgifterna om att P3 Klubb lägger ner stämmer för fem öre. Dom har ju inte skrivit om det på sin site! Nej, eller hur! Skitkonstigt. Bara det faktum att han blandat ihop Klubb och Dans talar för att uppgifterna i övrigt inte stämmer.
Pico Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Vad ska man köpa till en tjugoårig kille som absolut inte vill veta vad han får? :musik Sprit och porr Jag har svårt att se hur den julklappen skulle kunna bli misslyckad... 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Vad ska man köpa till en tjugoårig kille som absolut inte vill veta vad han får? :musik Köp en såndär bananhållare 😄 (sån man transporterar EN banan i alltså) Ett sånt där fodral menar du? 🙂 Det är apfett! 🙂
mornel Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Vad ska man köpa till en tjugoårig kille som absolut inte vill veta vad han får? :musik Sprit och porr Jag har svårt att se hur den julklappen skulle kunna bli misslyckad... 🙂 Precis! Och om han anar att han ska få det så har han underliga hemförhållanden 🙂
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Vad ska man köpa till en tjugoårig kille som absolut inte vill veta vad han får? :musik Köp en såndär bananhållare 🙂 (sån man transporterar EN banan i alltså) Ett sånt där fodral menar du? 😄 Det är apfett! 😄 ja Precis!! 😄😆
Pico Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Vad ska man köpa till en tjugoårig kille som absolut inte vill veta vad han får? :musik Köp en såndär bananhållare 🙂 (sån man transporterar EN banan i alltså) Ett sånt där fodral menar du? 😄 Det är apfett! 😄 ja Precis!! 😄😆 Vadå, typ en gigbag? 🙂
mornel Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 <max> do i need to download the 2nd disc of any movie or just the first?<Daki> You can download only the first, but the ending is kind of a cliffhanger
musik (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Ett tag funderade jag på en behå - kanske efter det att jag sett ett avsnitt med Seinfled och Kramers uppfinning "bringon", för män. Det hade han ju aldrig kunnat räkna ut liksom... Men, han behöver ju knappast nån så det var ingen idé. Pazo är inne på nåt liknande det jag funderat på: en meningslös köksdetalj. Jag känner för övrigt en kille som gjort det till sport att bara köpa helt onödiga små köksredskap. :musik
musik (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Blir det inte lite jobbigt om han har köpt en för stor banan?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Vad ska man köpa till en tjugoårig kille som absolut inte vill veta vad han får? :musik Köp en såndär bananhållare 🙂 (sån man transporterar EN banan i alltså) Ett sånt där fodral menar du? 😄 Det är apfett! 😄 ja Precis!! 😄😆 Vadå, typ en gigbag? 🙂 Hahaha. Ja! Det är ju ett måste när man ska iväg och spela på sin banan!
Recommended Posts