Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 😳 🥰 Pazo kör inte alls solo, han kör med mig 😉 😉😉😆😆 !!!!
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Pazo spelar inte i nåt band. Han kör solo... 😳 Mmm, och ändå tar det bara fyra sekunder innan han "tappar takten" 😆 hsahaha!! Fattade precis! 🥰 😉😉😆
Linus Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Pazo spelar inte i nåt band. Han kör solo... 😳 Mmm, och ändå tar det bara fyra sekunder innan han "tappar takten" 😉
ViktorDenStore Postat 21 december 2005 Trådstartare Postat 21 december 2005 Pazo spelar inte i nåt band. Han kör solo... 😳 Mmm, och ändå tar det bara fyra sekunder innan han "tappar takten" 😉 Världens finaste smiley 😆 😉
Linus Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Pazo spelar inte i nåt band. Han kör solo... 😳 Mmm, och ändå tar det bara fyra sekunder innan han "tappar takten" 🥰 hsahaha!! Fattade precis! 😛 😉😉😆 Jaså? Nu förstod du? 😉 Scrolla upp till mina förra postningar och läs dem igen då.... 😆
Gote Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Den unge mannen gick in i juvelerarbutiken och bad att få se en present åt en ung dam. "Är det något särskilt ni är ute efter," undrar expediten? "Naturligtvis," sade den unge mannen, "det är därför jag behöver presenten." 😳
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Pazo spelar inte i nåt band. Han kör solo... 😳 Mmm, och ändå tar det bara fyra sekunder innan han "tappar takten" 😛 hsahaha!! Fattade precis! 😛 😉😉😆 Jaså? Nu förstod du? 😉 Scrolla upp till mina förra postningar och läs dem igen då.... 😆 haha, De var bara densissta som tog lite 😛🥰😉
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Den unge mannen gick in i juvelerarbutiken och bad att få se en present åt en ung dam. "Är det något särskilt ni är ute efter," undrar expediten? "Naturligtvis," sade den unge mannen, "det är därför jag behöver presenten." 😳 😉😉
Linus Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Den unge mannen gick in i juvelerarbutiken och bad att få se en present åt en ung dam. "Är det något särskilt ni är ute efter," undrar expediten? "Naturligtvis," sade den unge mannen, "det är därför jag behöver presenten." 😳
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Ska man göra sig en riktigt fet frukost kanske? En tallrik med gröt Två kokta ägg två mackor och ett glas mjölk?
Linus Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Ska man göra sig en riktigt fet frukost kanske?En tallrik med gröt Två kokta ägg två mackor och ett glas mjölk?
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Ska man göra sig en riktigt fet frukost kanske?En tallrik med gröt Två kokta ägg två mackor och ett glas mjölk? 😳😉
Gote Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Ska man göra sig en riktigt fet frukost kanske?En tallrik med gröt Två kokta ägg två mackor och ett glas mjölk? 😉😉 😆😳
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Nej, nu drar det i lunchtarmen... 😳 Min törsttarm dra lite. Lunchtarmen också... Funderar på att göra något åt det
Linus Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Nej, nu drar det i lunchtarmen... 😳 Vad blir det idag? 😉 Här kliar det i skägget, så jag ska nog ta och raka mig... 😉
Mr Keys Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 😉🥰😆😆😛😉😛😳😉😉 Nu ska man iväg och lunchträna....underbart! hörs!
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Sitter här med min fetingfrukost 🙂 MM! MM! Blev den frukosten ajg sa! 🙂
Recommended Posts