Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Hej? 🙂 Eyyyy! 😎 😄😄 WaaazzzaaaaP? WazzaaaAAAA... 😛 😎 Jag gillar inte att gå upp såhär tidigt, Men det är bra för mig 🙂 Jo, det är väl tyvärr så... 😱 Blir det vrålplugg hela dagen idag också? hmmm... Jag har en lektion vid 13.00. Så jag ska göra bra frukost ta en långdusch och sen se ifall jag har tid till att plugga innan lektionen. Annars kommer jag plgga som fan efter lektionen iaf 😆😄🙂😎🙁
Gote Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Se det såhär: Du blir lite smartare för varje dag, och det måste ju vara positivt. 🙂 Själv sitter man framför en skärm dagarna i ända och känner hur intellektet trubbas av... 😱
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Det är mkt möjligt att det knullas i rummet över mig. Hörde rytmiskt dunkande där 😱
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Se det såhär: Du blir lite smartare för varje dag, och det måste ju vara positivt. 🙂 Själv sitter man framför en skärm dagarna i ända och känner hur intellektet trubbas av... 😐 😆😆😛😎
Gote Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Det är mkt möjligt att det knullas i rummet över mig. Hörde rytmiskt dunkande där 😆 😆 Studenter... 😐
Gote Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Du får en femma om du går upp och gratulerar dem! 😐
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Det är mkt möjligt att det knullas i rummet över mig. Hörde rytmiskt dunkande där 😆 😛 Studenter... 😐 Jag vill också vara en "sån" student 🙂😎😆
Linus Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Det är mkt möjligt att det knullas i rummet över mig. Hörde rytmiskt dunkande där 😆 De här nya digitaltrumseten har lurat en och annan... Rytmiska dunkanden känns i väggen, fast det inte hörs några trummor. 😐
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Det är mkt möjligt att det knullas i rummet över mig. Hörde rytmiskt dunkande där 😆 De här nya digitaltrumseten har lurat en och annan... Rytmiska dunkanden känns i väggen, fast det inte hörs några trummor. 😐 haha Men alltså. Det var inte tight 😆
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Sen hörde jag lite "småskratt" när Dunkandet hade en paus 😐
Linus Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Det är mkt möjligt att det knullas i rummet över mig. Hörde rytmiskt dunkande där 😆 De här nya digitaltrumseten har lurat en och annan... Rytmiska dunkanden känns i väggen, fast det inte hörs några trummor. 😐 haha Men alltså. Det var inte tight 😛 Menar du att det inte finns otajta trummisar? 😆
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Det är mkt möjligt att det knullas i rummet över mig. Hörde rytmiskt dunkande där 😆 De här nya digitaltrumseten har lurat en och annan... Rytmiska dunkanden känns i väggen, fast det inte hörs några trummor. 😐 haha Men alltså. Det var inte tight 😛 Menar du att det inte finns otajta trummisar? 😉 😆😛😎 Jag har faktiskt vaknat en gång av vad jag trodde var trummor från övervåningen.. Så man vet ju aldrig 🙂😆
Linus Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Sen hörde jag lite "småskratt" när Dunkandet hade en paus 😐 Jo, det tog ungefär fyra sekunder. Sen var trummisen helt off i takten. Då började bandet skratta åt trummisen.
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Sen hörde jag lite "småskratt" när Dunkandet hade en paus 🙂 Jo, det tog ungefär fyra sekunder. Sen var trummisen helt off i takten. Då började bandet skratta åt trummisen. HAHAH!!! Då måste de ha varit en tjej med i bandet 😆😐😆😆😛😎 !!!
Linus Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Sen hörde jag lite "småskratt" när Dunkandet hade en paus 😆 Jo, det tog ungefär fyra sekunder. Sen var trummisen helt off i takten. Då började bandet skratta åt trummisen. HAHAH!!! Då måste de ha varit en tjej med i bandet 😉😐😆😆😛😎 !!! Ja, eller band och band... De har en drum&bass-duo. 🙂 Killen på trummor, och tjejen på sång och bas.
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Sen hörde jag lite "småskratt" när Dunkandet hade en paus 😛 Jo, det tog ungefär fyra sekunder. Sen var trummisen helt off i takten. Då började bandet skratta åt trummisen. HAHAH!!! Då måste de ha varit en tjej med i bandet 😛😐😆😆😛😎 !!! Ja, eller band och band... De har en drum&bass-duo. 😉 Killen på trummor, och tjejen på sång och bas. HAHA!! Vad osnuskig du är!! 🙂 Jag tänkte på snusk direkt! 😆😉😛 !!!
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 -Pazo-> säger: Neh nu ska jag gå och dusch och tvätt håret! -Pazo-> säger: Långdush med anadra ord ... 😐😆😆 Puss 😛
Gote Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 -Pazo-> säger:Neh nu ska jag gå och dusch och tvätt håret! -Pazo-> säger: Långdush med anadra ord ... 😐😆😆 Puss 😎 LööÖÖÖööv is in the hääÄÄÄäär... 😛 🙂
Linus Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Pazo spelar inte i nåt band. Han kör solo... 😐 Mmm, och ändå tar det bara fyra sekunder innan han "tappar takten" 😆
Gote Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Pazo spelar inte i nåt band. Han kör solo... 😐 Mmm, och ändå tar det bara fyra sekunder innan han "tappar takten" 😆 😆
Pazo Postat 21 december 2005 Postat 21 december 2005 Pazo spelar inte i nåt band. Han kör solo... 😳 Mmm, och ändå tar det bara fyra sekunder innan han "tappar takten" 😉
ViktorDenStore Postat 21 december 2005 Trådstartare Postat 21 december 2005 😳 😉 Pazo kör inte alls solo, han kör med mig 😉
Recommended Posts