Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 (redigerat) Men kolla mej då!!! 100 inlägg!!!! 🙁😄🙁🙂😏 Man kan aldrig få nog av smilies vid såna här tillfällen! 🙁 Redigerat 16 oktober 2005 av iHz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Men kolla mej då!!! 100 inlägg!!!! 😄:D:D:lol:😆😛 :P 🙂:)🙂😉;) Man kan aldrig få nog av smilies vid såna här tillfällen! 😉 Grrrrrrattis! Tackar! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Jag tycker inte om det här. Helt seriöst. Du tycker inte om vadå? Den här dagen. Att vara förkyld. Men, egentligen, vad gör det? Snart blir det ju stripes med hamburgare? och Café de Paris-sås? *trumvirvel med cymbal* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Jag tycker inte om det här. Helt seriöst. Du tycker inte om vadå? Den här dagen. Att vara förkyld. Men, egentligen, vad gör det? Snart blir det ju stripes med hamburgare? och Café de Paris-sås? *trumvirvel med cymbal* Din ironiker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Jag tycker inte om det här. Helt seriöst. Du tycker inte om vadå? Den här dagen. Att vara förkyld. Men, egentligen, vad gör det? Snart blir det ju stripes med hamburgare? och Café de Paris-sås? *trumvirvel med cymbal* Din ironiker. Din med. HA!!! 😉 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Nu har jag handlat kläder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 (redigerat) Nu har jag handlat kläder! Yippie!!! Och nu har jag suttit här i 6 timmar. 😆 Yippie!!! 😉 Redigerat 16 oktober 2005 av iHz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Jag borde plugga matte nu, seriöst... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Jag tycker inte om det här. Helt seriöst. Du tycker inte om vadå? Den här dagen. Att vara förkyld. Men, egentligen, vad gör det? Snart blir det ju stripes med hamburgare? och Café de Paris-sås? Näe, det passar inte direkt bra med hamburgare 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Jag har Max två gator ner, McDonalds och Nybrogrillen på väg te plugget/stan 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 16 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 16 oktober 2005 Jag får väl ta och göra någe vettigare än å bara äta chips då...hej svejs!!! Hur gick festen i fredags Viktor? Lika bra som för mig elle? 😆 Det gick bra 🙂 Vi hade väldigt kul faktiskt, de som var vid liv i alla fall Några söp ju ner sig totalt, så de kommer väl inte ihåg så mkt, men vi andra hade kul 😄🙂 Du då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Jag får väl ta och göra någe vettigare än å bara äta chips då...hej svejs!!! Hur gick festen i fredags Viktor? Lika bra som för mig elle? 😆 Det gick bra 🙂 Vi hade väldigt kul faktiskt, de som var vid liv i alla fall Några söp ju ner sig totalt, så de kommer väl inte ihåg så mkt, men vi andra hade kul 😄🙂 Du då? Jag hade de faktiskt redigt fint...Drog te en kompis på förfest i fredags...där efter alla öl /martini så fick jag två små glas Rom av honom...såklart halsade jag ner dessa två Rena. Rom är ju ffs gott!...Sen när vi vart på Värmlands nation å festa så fick jag en brud å dansa/kleta med på en gång....Sen på sissta tryckaren dansa jag med en Dyngfräsh brud...Ann-sophie heter hon... 😄 Jag hade de iaf fint... Allt bra med dig annars lille Viktor 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Kolla KOlla!!! Jag har passerat 500 inläggs gränsen 🙂 Grattis!!! 🙂😄😄 danke 😄 Vilkken tråd har du SPAMAT nu då! 🙂 Grattis! 😄😄😄 ingen... 😆 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Skall ha möte imorgon och se om vi kommer ha råd med kyrkan. 😆 *hoppas* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 16 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 16 oktober 2005 Jag får väl ta och göra någe vettigare än å bara äta chips då...hej svejs!!! Hur gick festen i fredags Viktor? Lika bra som för mig elle? 😆 Det gick bra 😄 Vi hade väldigt kul faktiskt, de som var vid liv i alla fall Några söp ju ner sig totalt, så de kommer väl inte ihåg så mkt, men vi andra hade kul 😄🙂 Du då? Jag hade de faktiskt redigt fint...Drog te en kompis på förfest i fredags...där efter alla öl /martini så fick jag två små glas Rom av honom...såklart halsade jag ner dessa två Rena. Rom är ju ffs gott!...Sen när vi vart på Värmlands nation å festa så fick jag en brud å dansa/kleta med på en gång....Sen på sissta tryckaren dansa jag med en Dyngfräsh brud...Ann-sophie heter hon... 😄 Jag hade de iaf fint... Allt bra med dig annars lille Viktor 🙂 Har lite huvudvärk oså är helgen slut 🙂 FAN, nä det är ju inte alls bra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Vad kommer denna huvudvärken av då? Helgen är slut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 16 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 16 oktober 2005 Vad kommer denna huvudvärken av då?Helgen är slut 🙂 Vet inte... men jag har mina teorier... Helgen är slut Jag har spelat dataspel För lite kaffe För lite mat typ 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Vad kommer denna huvudvärken av då?Helgen är slut 😄 Vet inte... men jag har mina teorier... Helgen är slut Jag har spelat dataspel För lite kaffe För lite mat typ 😆 haha...de bro 🙂 iof skulle jag aldrig få huvudverk av de grejerna (kaffet vet jag iof inte) 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 16 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 16 oktober 2005 Nu är det middagsdax... vi syns Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Hm, jag har INTE ont i huvudet idag, vilket förvånar mig storligen med tanke på vad jag hävde i mig igår. Ibland har man tur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Jag hatar automation. Det är jobbigt och tar tid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Marcus? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Jag hatar automation. Det är jobbigt och tar tid. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Nu är det middagsdax... vi syns Smaklig målid 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Nu är det middagsdax... vi syns 😆 Smaklig målid 🙂 OMG! Nu blir det lite väl mycket för mitt sinne... Mina ögon tål inte så många rosa smilies under en dag!! Och alla bögerier... asså, jag slutar! JAG SLUUTAR!!! *bankar näven i bordet* Nu drar jag härifrån innan JAG får huvudvärk! Jag menar... COME OOON!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 (redigerat) HAHAHAH!!! Tål du inte lite rosa/röda färger eller iHz? Vore ju dåligt ifall du drog nu när jag fått dig som "fan" 😆 Redigerat 16 oktober 2005 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 16 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 16 oktober 2005 Nu är det middagsdax... vi syns Smaklig målid 😆 🙂 Tack... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Jag hatar automation. Det är jobbigt och tar tid. 🙂 Att programmera alltså! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 16 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 16 oktober 2005 Detta är min nuvarande bakgrundsbild Nästan lika fin som Pazo... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts