Pico Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 Nu blev jag hungrig.. 😉 PANGKAKA hade suttit fint...
Gote Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 Hos mig får det bli "Mordgasto Bordigur Kramm" till middag Låter mer spännande (eller nästan farligt?) än "grytbitar, ris och broccoli-mix" Jag drar mig för att försöka uttala det. Jag är lite rädd för att det ska öppnas en portal till en annan dimension eller att min kaffekopp ska förvandlas till en ödla. Typ. 😉
Pico Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 Hos mig får det bli "Mordgasto Bordigur Kramm" till middag Låter mer spännande (eller nästan farligt?) än "grytbitar, ris och broccoli-mix" Jag drar mig för att försöka uttala det. Jag är lite rädd för att det ska öppnas en portal till en annan dimension eller att min kaffekopp ska förvandlas till en ödla. Typ. 😉 🙂
Gote Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 Hos mig får det bli "Mordgasto Bordigur Kramm" till middag Låter mer spännande (eller nästan farligt?) än "grytbitar, ris och broccoli-mix" Jag drar mig för att försöka uttala det. Jag är lite rädd för att det ska öppnas en portal till en annan dimension eller att min kaffekopp ska förvandlas till en ödla. Typ. 😉 😎 Jag drar mig alltså från att uttala det första citatet. Inte "grytbitar, ris och broccoli-mix". Det vågar jag. 🙂
Pico Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 Näe, det är nog bara att bita i det sura om det skall bli någon lunch... måste knata iväg till affären och se vad de har.. Glass till kvällen skulle sitta fint. (Eternal frestade med Toblerone-glass igår... 😉 )
Pico Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 Hos mig får det bli "Mordgasto Bordigur Kramm" till middag Låter mer spännande (eller nästan farligt?) än "grytbitar, ris och broccoli-mix" Jag drar mig för att försöka uttala det. Jag är lite rädd för att det ska öppnas en portal till en annan dimension eller att min kaffekopp ska förvandlas till en ödla. Typ. 😉 😎 Jag drar mig alltså från att uttala det första citatet. Inte "grytbitar, ris och broccoli-mix". Det vågar jag. 🙂 Broccoli-mixen har dock dolda krafter.. så var försiktig med just den!
Linus Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 (redigerat) Fem sidor kvar! Redigerat 20 december 2005 av Linus
Linus Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 Hos mig får det bli "Mordgasto Bordigur Kramm" till middag Låter mer spännande (eller nästan farligt?) än "grytbitar, ris och broccoli-mix" Jag drar mig för att försöka uttala det. Jag är lite rädd för att det ska öppnas en portal till en annan dimension eller att min kaffekopp ska förvandlas till en ödla. Typ. 😉 😎 Jag drar mig alltså från att uttala det första citatet. Inte "grytbitar, ris och broccoli-mix". Det vågar jag. 🙂
Gote Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 Se där! Inte leka med trollformler! 😉 Har du lekt klart med du-vet-vad-mixen nu?
Pico Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 Se där! Inte leka med trollformler! 😉 Har du lekt klart med du-vet-vad-mixen nu? Får bli till middag... (Inte grodan då, utan mixen...)
Gote Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 Se där! Inte leka med trollformler! 😮 Har du lekt klart med du-vet-vad-mixen nu? Får bli till middag... (Inte grodan då, utan mixen...) Ingen lunch då? Men lilla stumpan, du måste ju äta... 😉
Gote Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 Äta bör man annars dör man Äter gör man, ändå dör man... 😉
mornel Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 Äta bör man annars dör man Äter gör man, ändå dör man... 😉 😮
Pico Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 Se där! Inte leka med trollformler! 😮 Har du lekt klart med du-vet-vad-mixen nu? Får bli till middag... (Inte grodan då, utan mixen...) Ingen lunch då? Men lilla stumpan, du måste ju äta... 😉 Jorå... jag äter Och så här med facit i uhm... magen.. får nog den där grytbits-middagen vänta till imorgon. Hittade nämnligen något på affären som jag bara inte kunde motstå... Nygrillade revbensspjäll... 😄
Pico Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 (redigerat) Kära Tomten, i julklapp önskar jag mig en träningscykel så att jag kan träna bort all julmat jag dragit i mig. Får jag inte en sådan riskerar jag att gå till nödslakt. Där skulle mina egna revben bearbetas och sorteras för att säljas som "Whisky-marinerade spjäll från Danmark" för 22.70:- / kg på Konsum. Redigerat 20 december 2005 av Pico
Pico Postat 20 december 2005 Postat 20 december 2005 Gote... i ditt jobb, är det bara svenska texter du jobbar med eller även texter på andra språk?
Recommended Posts