Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

I förrgår var det snökaos i Malmö, säkert en hel millimeter, men det har regnat bort nu.

😉

Här nere i södra Europa är man inte lika van vid snön som ni är där uppe i norr... 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

I förrgår var det snökaos i Malmö, säkert en hel millimeter, men det har regnat bort nu.

🙁

Här nere i södra Europa är man inte lika van vid snön som ni är där uppe i norr... 😠

Småland=norr? 😉

Ja, se ni halvdanskar... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

I förrgår var det snökaos i Malmö, säkert en hel millimeter, men det har regnat bort nu.

🙂

Här nere i södra Europa är man inte lika van vid snön som ni är där uppe i norr... 😠

Småland=norr? 🙁

Ja, se ni halvdanskar... 😆

Det är väl allmänt kännt att Norrland börjar vid Hörbymasten? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Så hur är livet för mornel idag dårå? 😄

Det är bra! Förutom att jag vaknade av en pålkran leker livet. Nu ska jag spela lite tvspel, sen ska jag ut på julklappsjakt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kanske har nämnt det förut.. men jag lyssnade på Rix FM för några dagar sedan

och de snackade om julshopping-stress...

Julshopping-stressen sätter igång redan innan män har lämnat hemmet för att åka och shoppa,

medans det går mycket bättre för kvinnor, som inte nödvändigtvis behöver känna någon överdriven stress.

De sa att stressen hos män som julshoppar går likna med den stress som jaktpiloter har. 😄

Nåja, Rix FM var det, men personligen kan jag tänka mig att det stämmer... ogillar (nej, hatar) julshopping själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, eh, en av de jag skriver uppsats med ringde just och berättade att förutsättningarna har förändrats: vi ska vara klara andra Januari, inte tionde som det var sagt förut.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, eh, en av de jag skriver uppsats med ringde just och berättade att förutsättningarna har förändrats: vi ska vara klara andra Januari, inte tionde som det var sagt förut.

😄

Asch då... det var ju nästan lite taskigt gjort av vem det nu var som ändrade.. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, eh, en av de jag skriver uppsats med ringde just och berättade att förutsättningarna har förändrats: vi ska vara klara andra Januari, inte tionde som det var sagt förut.

😄

Asch då... det var ju nästan lite taskigt gjort av vem det nu var som ändrade.. 😆

Handledaren ändrade. Ja, det var taskigt. Där rök mellandagarna 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, eh, en av de jag skriver uppsats med ringde just och berättade att förutsättningarna har förändrats: vi ska vara klara andra Januari, inte tionde som det var sagt förut.

😆

Asch då... det var ju nästan lite taskigt gjort av vem det nu var som ändrade.. 😄

Handledaren ändrade. Ja, det var taskigt. Där rök mellandagarna 😄

Riktigt uselt gjort... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Han måste vara på lunch.

Ja lunch kanske är något man borde se över själv...

😉

Jo, det var lunch som gällde.

Käkade på wok-stället idag. De brukar hitta på en massa spännande namn på sina luncher, men det är samma röra varje gång...

Link to comment
Dela på andra sajter

Han måste vara på lunch.

Ja lunch kanske är något man borde se över själv...

😉

Jo, det var lunch som gällde.

Käkade på wok-stället idag. De brukar hitta på en massa spännande namn på sina luncher, men det är samma röra varje gång...

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...