Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
I förrgår var det snökaos i Malmö, säkert en hel millimeter, men det har regnat bort nu.

😉

Här nere i södra Europa är man inte lika van vid snön som ni är där uppe i norr... 😠

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3256

• mornel

2916

• Gote

2647

• Pico

2094

Postat mest i detta ämne

Postat
I förrgår var det snökaos i Malmö, säkert en hel millimeter, men det har regnat bort nu.

🙁

Här nere i södra Europa är man inte lika van vid snön som ni är där uppe i norr... 😠

Småland=norr? 😉

Ja, se ni halvdanskar... 🙂

Postat
Fan jag kan inte mina femmor, sjuor osv... 😠

När jag pluggade så var det mest fyror och sexor... 😉

Postat

🙂

Småland=norr? 🙁

Ja, se ni halvdanskar... 😆

Det är väl allmänt kännt att Norrland börjar vid Hörbymasten? 😉

Postat

*sliter sitt hår*

Linus leker med mitt huvud alldeles för tidigt på morgonen... bara fått två koppar

kaffe ännu... 😄

Postat
Så hur är livet för mornel idag dårå? 😄

Det är bra! Förutom att jag vaknade av en pålkran leker livet. Nu ska jag spela lite tvspel, sen ska jag ut på julklappsjakt.

Postat
Så hur är livet för mornel idag dårå?  😄

Det är bra! Förutom att jag vaknade av en pålkran leker livet. Nu ska jag spela lite tvspel, sen ska jag ut på julklappsjakt.

Soft! 😆

Postat

Jag kanske har nämnt det förut.. men jag lyssnade på Rix FM för några dagar sedan

och de snackade om julshopping-stress...

Julshopping-stressen sätter igång redan innan män har lämnat hemmet för att åka och shoppa,

medans det går mycket bättre för kvinnor, som inte nödvändigtvis behöver känna någon överdriven stress.

De sa att stressen hos män som julshoppar går likna med den stress som jaktpiloter har. 😄

Nåja, Rix FM var det, men personligen kan jag tänka mig att det stämmer... ogillar (nej, hatar) julshopping själv.

Postat

Oj, eh, en av de jag skriver uppsats med ringde just och berättade att förutsättningarna har förändrats: vi ska vara klara andra Januari, inte tionde som det var sagt förut.

😄

Postat
Oj, eh, en av de jag skriver uppsats med ringde just och berättade att förutsättningarna har förändrats: vi ska vara klara andra Januari, inte tionde som det var sagt förut.

😄

Asch då... det var ju nästan lite taskigt gjort av vem det nu var som ändrade.. 😆

Postat

😄

Asch då... det var ju nästan lite taskigt gjort av vem det nu var som ändrade.. 😆

Handledaren ändrade. Ja, det var taskigt. Där rök mellandagarna 😄

Postat
*sliter sitt hår*

Linus leker med mitt huvud alldeles för tidigt på morgonen... bara fått två koppar

kaffe ännu... 😄

😆

Postat

😆

Asch då... det var ju nästan lite taskigt gjort av vem det nu var som ändrade.. 😄

Handledaren ändrade. Ja, det var taskigt. Där rök mellandagarna 😄

Riktigt uselt gjort... 😄

Postat
*sliter sitt hår*

kaffe ännu...  😄

😄

Det där är också riktigt uselt! 😆

Postat

Näe nu vart jag uttråkad... kanske man skulle gå och lägga sig och sova.. 😄

Var är Gote förresten... han kan väl inte tänkas jobba?

Postat
Han måste vara på lunch.

Ja lunch kanske är något man borde se över själv...

😉

Jo, det var lunch som gällde.

Käkade på wok-stället idag. De brukar hitta på en massa spännande namn på sina luncher, men det är samma röra varje gång...

Postat
Han måste vara på lunch.

Ja lunch kanske är något man borde se över själv...

😉

Jo, det var lunch som gällde.

Käkade på wok-stället idag. De brukar hitta på en massa spännande namn på sina luncher, men det är samma röra varje gång...

🙂

Postat
Hos mig får det bli "Mordgasto Bordigur Kramm" till middag

Låter mer spännande (eller nästan farligt?) än "grytbitar, ris och broccoli-mix"

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.