Pazo Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Vad jag är frusen... Jag me... Var tvungen att vädra rummet fårn pizzalukt 😳
Pico Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Vad jag är frusen... Kanske blir bättre om jag struntar att sitta naken på balkongen med laptop i knät?
Pico Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 (redigerat) Vad jag är frusen... Kanske blir bättre om jag struntar att sitta naken på balkongen med laptop i knät? 😮😳😱 😄 Edit: Ja, jag skämtade... man kan ju inte sitta naken på balkongen... ... mitt i vintern. 😆 Redigerat 19 december 2005 av Pico
Pazo Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Vad jag är frusen... Jag me... Var tvungen att vädra rummet fårn pizzalukt 😳 Pizza luktar ju gott. 😆 Det var ju det som var problemet. Gick runt och var pizzasigen hela tiden ... 😱
Pico Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Vad jag är frusen... Jag me... Var tvungen att vädra rummet fårn pizzalukt 😳 Pizza luktar ju gott. 😆 Det var ju det som var problemet. Gick runt och var pizzasigen hela tiden ... 😱 😮
Pazo Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Så jag öppnade upp fönstret och drog å gjorde mat istället
Pazo Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Så jag öppnade upp fönstret och drog å gjorde mat istället Vad gjorde du för mat då? Hemgjord pizza? Nej nej. Ris och stekt lax. Fan va gott jag gör den 😳
mornel Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Howdyho! Vad säger ni gubbar, är det här värt att arbeta vidare på? Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag är inte helt nöjd med leaden, framförallt ljudet spökar, annars tycker jag att det börjar likna nånting. Kom gärna med kommentarer Ingen förutom Gote och Pazo som vill ge mig lite tips på min låt?
Pazo Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Howdyho! Vad säger ni gubbar, är det här värt att arbeta vidare på? Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag är inte helt nöjd med leaden, framförallt ljudet spökar, annars tycker jag att det börjar likna nånting. Kom gärna med kommentarer 😳 Ingen förutom Gote och Pazo som vill ge mig lite tips på min låt?
mornel Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Howdyho! Vad säger ni gubbar, är det här värt att arbeta vidare på? Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag är inte helt nöjd med leaden, framförallt ljudet spökar, annars tycker jag att det börjar likna nånting. Kom gärna med kommentarer 😱 Ingen förutom Gote och Pazo som vill ge mig lite tips på min låt? 😳 ...
Pico Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Howdyho! Vad säger ni gubbar, är det här värt att arbeta vidare på? Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag är inte helt nöjd med leaden, framförallt ljudet spökar, annars tycker jag att det börjar likna nånting. Kom gärna med kommentarer Ingen förutom Gote och Pazo som vill ge mig lite tips på min låt? Om jag "kunde"...
mornel Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Howdyho! Vad säger ni gubbar, är det här värt att arbeta vidare på? Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag är inte helt nöjd med leaden, framförallt ljudet spökar, annars tycker jag att det börjar likna nånting. Kom gärna med kommentarer Ingen förutom Gote och Pazo som vill ge mig lite tips på min låt? Om jag "kunde"... Okej då, du får dispans. (stavas det så, eller stavas det dispens?). Var är Linus och Soundborn när man behöver dem?
Pazo Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Howdyho! Vad säger ni gubbar, är det här värt att arbeta vidare på? Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag är inte helt nöjd med leaden, framförallt ljudet spökar, annars tycker jag att det börjar likna nånting. Kom gärna med kommentarer 😆 Ingen förutom Gote och Pazo som vill ge mig lite tips på min låt? 😳 ... 😱
Pico Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Howdyho! Vad säger ni gubbar, är det här värt att arbeta vidare på? Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag är inte helt nöjd med leaden, framförallt ljudet spökar, annars tycker jag att det börjar likna nånting. Kom gärna med kommentarer 😳 Ingen förutom Gote och Pazo som vill ge mig lite tips på min låt? Om jag "kunde"... Okej då, du får dispans. (stavas det så, eller stavas det dispens?). Var är Linus och Soundborn när man behöver dem? Dispens tror jag...
Pazo Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Dispans tror jag. Men jag är ju bara en liten invandrare så vad vet jag
Pico Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Det blev så många "tror" så jag blev tvungen att slå upp det. Dispens stavas det.
Pico Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 (redigerat) Whisky, ett hett bad och lite Studio-läsning borde tina upp denna frusna kropp... Back later! Redigerat 19 december 2005 av Pico
Pazo Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 AAaAaAAaaaJJJJJjjJj!! LÖÖööÖÖöÖÖÖÖööööV!!!! METALLICA
ThomasJ Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 snart kommer sommargästerna... Jaaa, dom är som egyptens gräshoppor
Pico Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Whisky, ett hett bad och lite Studio-läsning borde tina upp denna frusna kropp... Back later! 😛 Ahh... det var najs.. 🙂
Pico Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 (redigerat) A# D# ...vad kommer sen? Dominanten? F? Har ingen aning om vad du snackar om.. men F låter "naturligt" när jag spelar dem i följd. (Förutsatt att jag har någon som helst aning om vart på klaviaturen det är jag befinner mig) Redigerat 19 december 2005 av Pico
Pico Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 (redigerat) Ibland tror jag att det skulle vara lättare att formulera sig om man kunde någon musikteori... 😛 Kanske inte på ryska, men att formulera sig när man snackar musik.. 🙂 Redigerat 19 december 2005 av Pico
Recommended Posts