Pazo Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Nej... jag ska gå och slänga sopor samt köpa toapapper å lite grejer.. Tjoo! Bra! Jag är bajsnödig! Bra 😱
Gote Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 EN uppgift kvar nu... "Fika med gruppen!" på onsdag, weeeeeeeeeeeeeeeeee 😄 Hur gick presentationen? 😱
Linus Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Sådär... Jag blev inte rädd 😄 Men du visste ju om att det skulle hända det i förväg 😱
Pazo Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Sådär... Jag blev inte rädd 😄 Men du visste ju om att det skulle hända det i förväg 😄 gjorde jag? 😱
mornel Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Howdyho! Vad säger ni gubbar, är det här värt att arbeta vidare på? Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag är inte helt nöjd med leaden, framförallt ljudet spökar, annars tycker jag att det börjar likna nånting. Kom gärna med kommentarer 😱
Gote Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Howdyho! Vad säger ni gubbar, är det här värt att arbeta vidare på? Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag är inte helt nöjd med leaden, framförallt ljudet spökar, annars tycker jag att det börjar likna nånting. Kom gärna med kommentarer 😄 Snyggt! 😄 Men jag tycker du ska ha mer gitarrer. 😱
mornel Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 (redigerat) Howdyho! Vad säger ni gubbar, är det här värt att arbeta vidare på? Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag är inte helt nöjd med leaden, framförallt ljudet spökar, annars tycker jag att det börjar likna nånting. Kom gärna med kommentarer 😎 Snyggt! 😄 Men jag tycker du ska ha mer gitarrer. 😱 😄 Man kan ju osta till det med ett akustisk gitarr-plock. Redigerat 19 december 2005 av mornel
Gote Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Fan, nu blev jag sugen på att gå hem och plocka... 😱
lavrell Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Meningslöst, men vad tusan. Om den håller i sig hyffsat nitar jag den. Neko om tråden när den va nyskapad 😱
Gote Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Meningslöst, men vad tusan. Om den håller i sig hyffsat nitar jag den. Neko om tråden när den va nyskapad 😄 Han anser väl inte att den är "hyfsad" än... 😱
Recommended Posts