Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Fan nu kryper sig ångesten på...

La ribban lite högt.. powerpoint-presentation som skall redovisas idag, och jag var

ju givetvis tvungen att göra min egen bakgrundsmusik igår. Det är en aning otajt, och

det är inte direkt så att mixningen/mastering gör mig överlycklig.

Frågan är om de övriga i klassen kommer märka det jag stör mig på?

Det är ingen som kommer att märka detaljer i musiken. De kommer att ha fullt upp med att skratta åt din presentation... 🙂

hahah 😄

Vad är det du ska presentera?

Tre mikrofoner... (vi fick välja vad som helst... vad det handlar om är att visa

att vi behärskar grunderna i powerpoint så ämnet är i princip ointressant.)

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Fan nu kryper sig ångesten på...

La ribban lite högt.. powerpoint-presentation som skall redovisas idag, och jag var

ju givetvis tvungen att göra min egen bakgrundsmusik igår. Det är en aning otajt, och

det är inte direkt så att mixningen/mastering gör mig överlycklig.

Frågan är om de övriga i klassen kommer märka det jag stör mig på?

Det är ingen som kommer att märka detaljer i musiken. De kommer att ha fullt upp med att skratta åt din presentation... 🙂

hahah 😄

Vad är det du ska presentera?

Tre mikrofoner... (vi fick välja vad som helst... vad det handlar om är att visa

att vi behärskar grunderna i powerpoint så ämnet är i princip ointressant.)

🙂

Lägg upp presentationen som en gallup, så vi kan ge lite konstruktiv kritik.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag lämnat in tentan. Puh. Äntligen klar!

Gött! Hur gick det då?

Helt okej tror jag. Jag blir nog godkänd, men får förmodligen inte vg, men vad skulle jag med det till?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag pumpade Aerospace sista ep på rätt hög volym nyss. Grannen ovanpå plingade på dörren och bad mig sänka, hon låg hemma och var sjuk och hörde bara "dunk dunk dunk" sa hon. Jag förstår inte hur mespop utan baskagge kan låta dunk dunk en våning upp, men nu har jag sänkt i alla fall. Misstänker att det var technogrannen bredvid mig hon hörde egentligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag lämnat in tentan. Puh. Äntligen klar!

Gött! Hur gick det då?

Helt okej tror jag. Jag blir nog godkänd, men får förmodligen inte vg, men vad skulle jag med det till?

😄

Så det är jullov nu?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag lämnat in tentan. Puh. Äntligen klar!

Gött! Hur gick det då?

Helt okej tror jag. Jag blir nog godkänd, men får förmodligen inte vg, men vad skulle jag med det till?

😄

Så det är jullov nu?

Njaej, eller jo, i två dagar. Jag ska jobba torsdag och fredag samt mellandagarna. Och så har jag en uppsats som ska vara klar 10e Januari...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag lämnat in tentan. Puh. Äntligen klar!

Gött! Hur gick det då?

Helt okej tror jag. Jag blir nog godkänd, men får förmodligen inte vg, men vad skulle jag med det till?

🙂

Så det är jullov nu?

Njaej, eller jo, i två dagar. Jag ska jobba torsdag och fredag samt mellandagarna. Och så har jag en uppsats som ska vara klar 10e Januari...

Två dagar! Lyx...

När jag var liten så spenderade man jullovet ute och kramade snöbollar. Nuförtiden finns det väl nån rolig websida där man kan krama flashsnöbollar... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...