Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

😳

😳

🥰

😄

Där ja! 🙂

😄

Morsning! 😄

Läget?

Jorå. Det är fint. Fick int så möe sömn, men jag är rätt pigg ändå för jag vaknade bra 🙂

Självdå?

2 Veckors KOntorstolsmästerskap lr? 😉

Semifinaler denna veckan. 😄

Det känns ganska bra. Har inte kommit i julstämning än, men för en gångs skull så är jag klar med allt i tid. Det kanske är det som är fel? Det kanske är stressen som är julstämning?

haha. Jag var ute i god tid. Dels för att veta hur mkt pengar jag kunde festa med, och sen för att ha det gjort 🙂

Jul är mer bara stämning för mig , Allt är bara sånt mys överallt 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

😳

😳

🥰

😄

Där ja! 😄

😄

Morsning! 🙂

Läget?

Jorå. Det är fint. Fick int så möe sömn, men jag är rätt pigg ändå för jag vaknade bra 🙂

Självdå?

2 Veckors KOntorstolsmästerskap lr? 😉

Semifinaler denna veckan. 🙂

Det känns ganska bra. Har inte kommit i julstämning än, men för en gångs skull så är jag klar med allt i tid. Det kanske är det som är fel? Det kanske är stressen som är julstämning?

haha. Jag var ute i god tid. Dels för att veta hur mkt pengar jag kunde festa med, och sen för att ha det gjort 🙂

Jul är mer bara stämning för mig , Allt är bara sånt mys överallt 😳

Jag har missat all mys hittills. Jag jobbar nog för mycket... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan nu kryper sig ångesten på...

La ribban lite högt.. powerpoint-presentation som skall redovisas idag, och jag var

ju givetvis tvungen att göra min egen bakgrundsmusik igår. Det är en aning otajt, och

det är inte direkt så att mixningen/mastering gör mig överlycklig.

Frågan är om de övriga i klassen kommer märka det jag stör mig på?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan nu kryper sig ångesten på...

La ribban lite högt.. powerpoint-presentation som skall redovisas idag, och jag var

ju givetvis tvungen att göra min egen bakgrundsmusik igår. Det är en aning otajt, och

det är inte direkt så att mixningen/mastering gör mig överlycklig.

Frågan är om de övriga i klassen kommer märka det jag stör mig på?

Det är ingen som kommer att märka detaljer i musiken. De kommer att ha fullt upp med att skratta åt din presentation... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan nu kryper sig ångesten på...

La ribban lite högt.. powerpoint-presentation som skall redovisas idag, och jag var

ju givetvis tvungen att göra min egen bakgrundsmusik igår. Det är en aning otajt, och

det är inte direkt så att mixningen/mastering gör mig överlycklig.

Frågan är om de övriga i klassen kommer märka det jag stör mig på?

Det är ingen som kommer att märka detaljer i musiken. De kommer att ha fullt upp med att skratta åt din presentation... 🙂

hahah 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan nu kryper sig ångesten på...

La ribban lite högt.. powerpoint-presentation som skall redovisas idag, och jag var

ju givetvis tvungen att göra min egen bakgrundsmusik igår. Det är en aning otajt, och

det är inte direkt så att mixningen/mastering gör mig överlycklig.

Frågan är om de övriga i klassen kommer märka det jag stör mig på?

Det är ingen som kommer att märka detaljer i musiken. De kommer att ha fullt upp med att skratta åt din presentation... 🙂

hahah 😄

Vad är det du ska presentera?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...