Pazo Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 😳 😳 🥰 😄 Där ja! 🙂 😄 Morsning! 😄 Läget? Jorå. Det är fint. Fick int så möe sömn, men jag är rätt pigg ändå för jag vaknade bra 🙂 Självdå? 2 Veckors KOntorstolsmästerskap lr? 😉 Semifinaler denna veckan. 😄 Det känns ganska bra. Har inte kommit i julstämning än, men för en gångs skull så är jag klar med allt i tid. Det kanske är det som är fel? Det kanske är stressen som är julstämning? haha. Jag var ute i god tid. Dels för att veta hur mkt pengar jag kunde festa med, och sen för att ha det gjort 🙂 Jul är mer bara stämning för mig , Allt är bara sånt mys överallt 😳
Gote Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 😳 😳 🥰 😄 Där ja! 😄 😄 Morsning! 🙂 Läget? Jorå. Det är fint. Fick int så möe sömn, men jag är rätt pigg ändå för jag vaknade bra 🙂 Självdå? 2 Veckors KOntorstolsmästerskap lr? 😉 Semifinaler denna veckan. 🙂 Det känns ganska bra. Har inte kommit i julstämning än, men för en gångs skull så är jag klar med allt i tid. Det kanske är det som är fel? Det kanske är stressen som är julstämning? haha. Jag var ute i god tid. Dels för att veta hur mkt pengar jag kunde festa med, och sen för att ha det gjort 🙂 Jul är mer bara stämning för mig , Allt är bara sånt mys överallt 😳 Jag har missat all mys hittills. Jag jobbar nog för mycket... 😄
Tilly Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 vet ni va? Jag var på jobbet 8:00 i morse men så såg jag schemat! Jag började inte förens 9: 30!! ...
mornel Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 vet ni va? Jag var på jobbet 8:00 i morse men så såg jag schemat! Jag började inte förens 9: 30!! ... ... 😏 Sugigt
Tilly Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 ja verkligen ... Fick ju visserligen mycket gjort så det kommer vara en lugn dag, men fan! Kunde sovit 2 timmar till ... 😏
Gote Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 (redigerat) 😄 Edit: Redigerat 19 december 2005 av Gote
Pico Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Luck has nothing to do with it... 😄 T'was nothing but luck!
Gote Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Jag tror inte på tur. Jag är inte så naiv... 😄 Däremot tror jag benhårt på otur... 🙂
Pico Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Fan nu kryper sig ångesten på... La ribban lite högt.. powerpoint-presentation som skall redovisas idag, och jag var ju givetvis tvungen att göra min egen bakgrundsmusik igår. Det är en aning otajt, och det är inte direkt så att mixningen/mastering gör mig överlycklig. Frågan är om de övriga i klassen kommer märka det jag stör mig på?
Pico Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Jag tror inte på tur. Jag är inte så naiv... 😄 Däremot tror jag benhårt på otur... 🙂 🙂
Gote Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Fan nu kryper sig ångesten på... La ribban lite högt.. powerpoint-presentation som skall redovisas idag, och jag var ju givetvis tvungen att göra min egen bakgrundsmusik igår. Det är en aning otajt, och det är inte direkt så att mixningen/mastering gör mig överlycklig. Frågan är om de övriga i klassen kommer märka det jag stör mig på? Det är ingen som kommer att märka detaljer i musiken. De kommer att ha fullt upp med att skratta åt din presentation... 😄
Pico Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Fan nu kryper sig ångesten på... La ribban lite högt.. powerpoint-presentation som skall redovisas idag, och jag var ju givetvis tvungen att göra min egen bakgrundsmusik igår. Det är en aning otajt, och det är inte direkt så att mixningen/mastering gör mig överlycklig. Frågan är om de övriga i klassen kommer märka det jag stör mig på? Det är ingen som kommer att märka detaljer i musiken. De kommer att ha fullt upp med att skratta åt din presentation... 🙂 hahah 😄
Gote Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Fan nu kryper sig ångesten på... La ribban lite högt.. powerpoint-presentation som skall redovisas idag, och jag var ju givetvis tvungen att göra min egen bakgrundsmusik igår. Det är en aning otajt, och det är inte direkt så att mixningen/mastering gör mig överlycklig. Frågan är om de övriga i klassen kommer märka det jag stör mig på? Det är ingen som kommer att märka detaljer i musiken. De kommer att ha fullt upp med att skratta åt din presentation... 🙂 hahah 😄 Vad är det du ska presentera?
Recommended Posts