Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
😳

😳

🥰

😄

Där ja! 🙂

😄

Morsning! 😄

Läget?

Jorå. Det är fint. Fick int så möe sömn, men jag är rätt pigg ändå för jag vaknade bra 🙂

Självdå?

2 Veckors KOntorstolsmästerskap lr? 😉

Semifinaler denna veckan. 😄

Det känns ganska bra. Har inte kommit i julstämning än, men för en gångs skull så är jag klar med allt i tid. Det kanske är det som är fel? Det kanske är stressen som är julstämning?

haha. Jag var ute i god tid. Dels för att veta hur mkt pengar jag kunde festa med, och sen för att ha det gjort 🙂

Jul är mer bara stämning för mig , Allt är bara sånt mys överallt 😳

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3256

• mornel

2916

• Gote

2647

• Pico

2094

Postat mest i detta ämne

Postat
😳

😳

🥰

😄

Där ja! 😄

😄

Morsning! 🙂

Läget?

Jorå. Det är fint. Fick int så möe sömn, men jag är rätt pigg ändå för jag vaknade bra 🙂

Självdå?

2 Veckors KOntorstolsmästerskap lr? 😉

Semifinaler denna veckan. 🙂

Det känns ganska bra. Har inte kommit i julstämning än, men för en gångs skull så är jag klar med allt i tid. Det kanske är det som är fel? Det kanske är stressen som är julstämning?

haha. Jag var ute i god tid. Dels för att veta hur mkt pengar jag kunde festa med, och sen för att ha det gjort 🙂

Jul är mer bara stämning för mig , Allt är bara sånt mys överallt 😳

Jag har missat all mys hittills. Jag jobbar nog för mycket... 😄

Postat

vet ni va?

Jag var på jobbet 8:00 i morse men så såg jag schemat! Jag började inte förens 9:

30!!

... :rolleyes:

Postat
vet ni va?

Jag var på jobbet 8:00 i morse men så såg jag schemat! Jag började inte förens 9:

30!!

... :rolleyes:

... 😏

Sugigt

Postat

ja verkligen ... :rolleyes:

Fick ju visserligen mycket gjort så det kommer vara en lugn dag, men fan!

Kunde sovit 2 timmar till ... 😏

Postat

Clementinen var god men inte så mättande.

Postat

Jag tror inte på tur. Jag är inte så naiv... 😄

Däremot tror jag benhårt på otur... 🙂

Postat

Fan nu kryper sig ångesten på...

La ribban lite högt.. powerpoint-presentation som skall redovisas idag, och jag var

ju givetvis tvungen att göra min egen bakgrundsmusik igår. Det är en aning otajt, och

det är inte direkt så att mixningen/mastering gör mig överlycklig.

Frågan är om de övriga i klassen kommer märka det jag stör mig på?

Postat

La ribban lite högt.. powerpoint-presentation som skall redovisas idag, och jag var

ju givetvis tvungen att göra min egen bakgrundsmusik igår. Det är en aning otajt, och

Det är ingen som kommer att märka detaljer i musiken. De kommer att ha fullt upp med att skratta åt din presentation... 😄

Postat

Det är ingen som kommer att märka detaljer i musiken. De kommer att ha fullt upp med att skratta åt din presentation... 🙂

hahah 😄

Postat

Det är ingen som kommer att märka detaljer i musiken. De kommer att ha fullt upp med att skratta åt din presentation... 🙂

hahah 😄

Vad är det du ska presentera?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.