Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

...ångest över att nåt ska hända hemtentamen?...Ramla omkull på en isfläck och inte få den inlämnad i tid, med bruten lårbenshals.... Bli överfallen och bestulen på väskan just imorgon... Kontrolläsa tentan på toa en sista gång och råka glömma den på muggen... Glömma att kontrolläsa utskriften och märka försent att bläcket tog slut under utskriften...komma på att det var fel kursnummer angivet på försättsbladet, så du lämnar in den på fel avdelning... Upptäcka imorgon bitti att du glömt svara på två ytterligare frågor... märka försent att du inte angett källor...

😳

:musik

HILDA: n blir m

Nej, det är lugnt faktiskt. Men nu när jag tänker på det borde jag köpa ett kuvert imorgon och skriva hemtentamen, mitt namn och kurs innan jag lägger den på lådan.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
...ångest över att nåt ska hända hemtentamen?...Ramla omkull på en isfläck och inte få den inlämnad i tid, med bruten lårbenshals.... Bli överfallen och bestulen på väskan just imorgon... Kontrolläsa tentan på toa en sista gång och råka glömma den på muggen... Glömma att kontrolläsa utskriften och märka försent att bläcket tog slut under utskriften...komma på att det var fel kursnummer angivet på försättsbladet, så du lämnar in den på fel avdelning... Upptäcka imorgon bitti att du glömt svara på två ytterligare frågor... märka försent att du inte angett källor...

😳

:musik

HILDA: n blir m

Nej, det är lugnt faktiskt. Men nu när jag tänker på det borde jag köpa ett kuvert imorgon och skriva hemtentamen, mitt namn och kurs innan jag lägger den på lådan.

http://weldion.org/~marcusrombo/I%20Still%20Do.mp3

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jepp! Kollade på text-tv och märkte att serien hette så..., men jag slog över till Z-tv o Seinfeld!

:musik

Jerry knäcker vilken gris som helst! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag tycker jättemycket om min nya låt! 🙂

Du borde fixa trummorna och basen på den. Mixa om den lite. Och feta upp allt. Samt lägga in lite mer djup.

Då skulle den bli fet!

...och lite längre å lite mer gisch. Spinn vidare på den. 😮

Vad är gisch? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jaja, alltså, jag har bara stoppat ihop några loopar jag jobbat fram under dagen 🙂

Vafan. Det är ingen bortförklaring! Jag har gjort låtar på tre fyra timmar 🙂

Haha, jadu, totalt har jag säkert gjort 15 låtar idag, men inget dög, så jag slängde allt dåligt och kvar blev detta!

(Japp, jag måste alltid vara värst!)

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

mornel: Lägga den på lådan?? Vilken låda? Den inne på avdelningen?

Glöm inte att lägga kuvertet I lådan!! Inte ovanpå...

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaja, alltså, jag har bara stoppat ihop några loopar jag jobbat fram under dagen 🙂

Vafan. Det är ingen bortförklaring! Jag har gjort låtar på tre fyra timmar 🙂

Haha, jadu, totalt har jag säkert gjort 15 låtar idag, men inget dög, så jag slängde allt dåligt och kvar blev detta!

(Japp, jag måste alltid vara värst!)

haha med de måtten så gör jag låtar hela tiden 🙂

Improviserar alltid fram några stycken per dag på gitarren 😄

FUCKIN' A!!!

(också en som måste vara VERST!!!)

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

pazo, jag aer alltid vaerst!! 🙂

nu ska jag kila ner i duschen

sen ska jag sova

kanske borde aeta naegot ocksae.

ciao!

Link to comment
Dela på andra sajter

mornel: Lägga den på lådan?? Vilken låda? Den inne på avdelningen?

Glöm inte att lägga kuvertet I lådan!! Inte ovanpå...

🙂

:musik

Institutionens brevlåda såklart.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Vi hade det så att vi normalt skulle lämna tenteman personligen (om det var en hemuppgift). En gång gick jag en distanskurs, då gick det bra att maila eller lägga kuvertet på lådan. Postlådan alltså. Stämpeldatum gällde.

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi hade det så att vi normalt skulle lämna tenteman personligen (om det var en hemuppgift). En gång gick jag en distanskurs, då gick det bra att maila eller lägga kuvertet på lådan. Postlådan alltså. Stämpeldatum gällde.

🙂

:musik

Jag förstår inte varför vi inte får e-posta den. Det vore så mycket mer praktiskt. Papper känns så sjukt 1900-tal.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...