musik (oregistrerad) Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Vilken ful grismänniska det är på TV4 nu!!! 😳 :musik
Pazo Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 (redigerat) 😳 🙂 😮 😄 😳 😳 😳 :blink: Redigerat 19 december 2005 av Pazo
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Vilken ful grismänniska det är på TV4 nu!!! 😳 :musik Ja! The Chronicle va? 🙂
mornel Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 ...ångest över att nåt ska hända hemtentamen?...Ramla omkull på en isfläck och inte få den inlämnad i tid, med bruten lårbenshals.... Bli överfallen och bestulen på väskan just imorgon... Kontrolläsa tentan på toa en sista gång och råka glömma den på muggen... Glömma att kontrolläsa utskriften och märka försent att bläcket tog slut under utskriften...komma på att det var fel kursnummer angivet på försättsbladet, så du lämnar in den på fel avdelning... Upptäcka imorgon bitti att du glömt svara på två ytterligare frågor... märka försent att du inte angett källor... 😳 :musik HILDA: n blir m Nej, det är lugnt faktiskt. Men nu när jag tänker på det borde jag köpa ett kuvert imorgon och skriva hemtentamen, mitt namn och kurs innan jag lägger den på lådan.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Jag tycker jättemycket om min nya låt! 😳
musik (oregistrerad) Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Jepp! Kollade på text-tv och märkte att serien hette så..., men jag slog över till Z-tv o Seinfeld! :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 ...ångest över att nåt ska hända hemtentamen?...Ramla omkull på en isfläck och inte få den inlämnad i tid, med bruten lårbenshals.... Bli överfallen och bestulen på väskan just imorgon... Kontrolläsa tentan på toa en sista gång och råka glömma den på muggen... Glömma att kontrolläsa utskriften och märka försent att bläcket tog slut under utskriften...komma på att det var fel kursnummer angivet på försättsbladet, så du lämnar in den på fel avdelning... Upptäcka imorgon bitti att du glömt svara på två ytterligare frågor... märka försent att du inte angett källor... 😳 :musik HILDA: n blir m Nej, det är lugnt faktiskt. Men nu när jag tänker på det borde jag köpa ett kuvert imorgon och skriva hemtentamen, mitt namn och kurs innan jag lägger den på lådan. Your browser does not support the HTML5 audio tag
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Jepp! Kollade på text-tv och märkte att serien hette så..., men jag slog över till Z-tv o Seinfeld! :musik Jerry knäcker vilken gris som helst! 😳
Pazo Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Jag tycker jättemycket om min nya låt! 😳 Du borde fixa trummorna och basen på den. Mixa om den lite. Och feta upp allt. Samt lägga in lite mer djup. Då skulle den bli fet!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Jaja, alltså, jag har bara stoppat ihop några loopar jag jobbat fram under dagen 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Jag tycker jättemycket om min nya låt! 🙂 Du borde fixa trummorna och basen på den. Mixa om den lite. Och feta upp allt. Samt lägga in lite mer djup. Då skulle den bli fet! ...och lite längre å lite mer gisch. Spinn vidare på den. 😮 Vad är gisch? 😳
Pazo Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Jaja, alltså, jag har bara stoppat ihop några loopar jag jobbat fram under dagen 🙂 Vafan. Det är ingen bortförklaring! Jag har gjort låtar på tre fyra timmar 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Jaja, alltså, jag har bara stoppat ihop några loopar jag jobbat fram under dagen 🙂 Vafan. Det är ingen bortförklaring! Jag har gjort låtar på tre fyra timmar 🙂 Haha, jadu, totalt har jag säkert gjort 15 låtar idag, men inget dög, så jag slängde allt dåligt och kvar blev detta! (Japp, jag måste alltid vara värst!)
musik (oregistrerad) Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 mornel: Lägga den på lådan?? Vilken låda? Den inne på avdelningen? Glöm inte att lägga kuvertet I lådan!! Inte ovanpå... 🙂 :musik
Pazo Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Jaja, alltså, jag har bara stoppat ihop några loopar jag jobbat fram under dagen 🙂 Vafan. Det är ingen bortförklaring! Jag har gjort låtar på tre fyra timmar 🙂 Haha, jadu, totalt har jag säkert gjort 15 låtar idag, men inget dög, så jag slängde allt dåligt och kvar blev detta! (Japp, jag måste alltid vara värst!) haha med de måtten så gör jag låtar hela tiden 🙂 Improviserar alltid fram några stycken per dag på gitarren 😄 FUCKIN' A!!! (också en som måste vara VERST!!!)
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 pazo, jag aer alltid vaerst!! 🙂 nu ska jag kila ner i duschen sen ska jag sova kanske borde aeta naegot ocksae. ciao!
mornel Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 mornel: Lägga den på lådan?? Vilken låda? Den inne på avdelningen? Glöm inte att lägga kuvertet I lådan!! Inte ovanpå... 🙂 :musik Institutionens brevlåda såklart.
Pazo Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 pazo, jag aer alltid vaerst!! 🙂 nu ska jag kila ner i duschen sen ska jag sova kanske borde aeta naegot ocksae. ciao! Fuck you! 🙂 Jag sitter och pluggar matte. Åt en pizza innan! JAG ÄR VÄRRE 😄
musik (oregistrerad) Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Vi hade det så att vi normalt skulle lämna tenteman personligen (om det var en hemuppgift). En gång gick jag en distanskurs, då gick det bra att maila eller lägga kuvertet på lådan. Postlådan alltså. Stämpeldatum gällde. 🙂 :musik
Pazo Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Vi hade det så att vi normalt skulle lämna tenteman personligen (om det var en hemuppgift). En gång gick jag en distanskurs, då gick det bra att maila eller lägga kuvertet på lådan. Postlådan alltså. Stämpeldatum gällde. 🙂 :musik 🙂
mornel Postat 19 december 2005 Postat 19 december 2005 Vi hade det så att vi normalt skulle lämna tenteman personligen (om det var en hemuppgift). En gång gick jag en distanskurs, då gick det bra att maila eller lägga kuvertet på lådan. Postlådan alltså. Stämpeldatum gällde. 🙂 :musik Jag förstår inte varför vi inte får e-posta den. Det vore så mycket mer praktiskt. Papper känns så sjukt 1900-tal.
Recommended Posts