Pazo Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Jag är så trött Du menar som att du vill sova? 😠
musik (oregistrerad) Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Det är inget att ha..snö alltså. Vad ska man med det till! Tacka vet jag växthuseffekten - gott! 😠 :musik
musik (oregistrerad) Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Jag läste här om pandor förut - jaså är det så de kallas... Själv försökte jag lägga upp några pumor i den andra tråden "ujuj". Det lyckades i vissa fall, men i andra fall så står det antingen som förvarning "dynamiska bilder...bla bla" och då är det inte ens nån idé att prova, eller så syns bilden ett litet tag, men inte sedan, utan blir då bara en vit ruta med ett rött kryss i ena hörnet. Skitkass. Man kan inte veta det innan heller va? Hoppas bidragen syns, åtminstone en och annan, bl.a. Miss World. Vem Pernilla är vet jag inte. Hoppas det inte var hon näsapan i vit klänning... 😠 :musik
Pazo Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Jag läste här om pandor förut - jaså är det så de kallas... Själv försökte jag lägga upp några pumor i den andra tråden "ujuj". Det lyckades i vissa fall, men i andra fall så står det antingen som förvarning "dynamiska bilder...bla bla" och då är det inte ens nån idé att prova, eller så syns bilden ett litet tag, men inte sedan, utan blir då bara en vit ruta med ett rött kryss i ena hörnet. Skitkass. Man kan inte veta det innan heller va? Hoppas bidragen syns, åtminstone en och annan, bl.a. Miss World. Vem Pernilla är vet jag inte. Hoppas det inte var hon näsapan i vit klänning... 😠 :musik haha... HOn ser ju konstig ut i den bilden ju... Här har du ett antal fler... (obs: flera sidor) Pernille
Pazo Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Det är inget att ha..snö alltså. Vad ska man med det till! Tacka vet jag växthuseffekten - gott! 🙁 :musik NEJ! Det är Vackert med snö! Bättre än bara kyla och mörker. Fatta en Solig morgon med massor med snö på marken å dylika ställen! VACKERT! 😠
musik (oregistrerad) Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Jag tror jag Pazzar. Att sova alltså. Snö vackert? Nej, det tror jag inte! 😠 :musik
ViktorDenStore Postat 18 december 2005 Trådstartare Postat 18 december 2005 I Norrköping ligger det ett tunt vitt litet puderlager på marken...
mornel Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 I natt föll snön även här. Skitmysigt. Det blir nog en liten promenad upp i vitabergsparken efter frukost.
Per_a_55 Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Det är ju nästan så att det vita täcker marken..
VacUm Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Jag har lyckats med det omöjliga! Installerade gentoo Linux på en Toshiba satellite 1755 på mindre än en dygn. Vilket system! Varför kör inte alla i hela världen Gentoo?
Pluffo Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Ingen snö i Stockholm 🙂 Är det inte? 😎 För bövelen...Jag ska ju dit på Onsdag. Nu får det fan hända något!
Pluffo Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Jag har lyckats med det omöjliga! Installerade gentoo Linux på en Toshiba satellite 1755 på mindre än en dygn. Vilket system! Varför kör inte alla i hela världen Gentoo? Ja, varför kör du det?
D Vibe Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Vill ha! Vad är det där? Kontrollpanelen till gamla sputnicks raketen på 50-talet? 🙂 Näjjä, slå upp senaste numret av Studio för mer info! Har inte den... ...eller jo kanske. 😎 Eller nää den har jag inte. Senaste numret as in nummer 10 alltså. /Daniel
mornel Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Ingen snö i Stockholm 🙂 Är det inte? 😎 För bövelen...Jag ska ju dit på Onsdag. Nu får det fan hända något! Jo, nu är det det. Det snöade under natten.
Pluffo Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Ingen snö i Stockholm 🙂 Är det inte? 😎 För bövelen...Jag ska ju dit på Onsdag. Nu får det fan hända något! Jo, nu är det det. Det snöade under natten. Horray! Se nu till att det ligger kvar tills jag kommer dit, mornel.
mornel Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Ingen snö i Stockholm 🙂 Är det inte? 😎 För bövelen...Jag ska ju dit på Onsdag. Nu får det fan hända något! Jo, nu är det det. Det snöade under natten. Horray! Se nu till att det ligger kvar tills jag kommer dit, mornel. Okej, jag fixar!
VacUm Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Jag har lyckats med det omöjliga! Installerade gentoo Linux på en Toshiba satellite 1755 på mindre än en dygn. Vilket system! Varför kör inte alla i hela världen Gentoo? Ja, varför kör du det? Det är gratis, det är smidigt (när man väl fått klart installationen), det är sjukt snabbt: under windowmaker känns det som om jag sitter vid en splajjans P4 3ghz och nördfaktorn är totalt maximerad.
Pluffo Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Jag har lyckats med det omöjliga! Installerade gentoo Linux på en Toshiba satellite 1755 på mindre än en dygn. Vilket system! Varför kör inte alla i hela världen Gentoo? Ja, varför kör du det? Det är gratis, det är smidigt (när man väl fått klart installationen), det är sjukt snabbt: under windowmaker känns det som om jag sitter vid en splajjans P4 3ghz och nördfaktorn är totalt maximerad. One word. Eller två. OS X.
Pluffo Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Jag har lyckats med det omöjliga! Installerade gentoo Linux på en Toshiba satellite 1755 på mindre än en dygn. Vilket system! Varför kör inte alla i hela världen Gentoo? Ja, varför kör du det? Det är gratis, det är smidigt (när man väl fått klart installationen), det är sjukt snabbt: under windowmaker känns det som om jag sitter vid en splajjans P4 3ghz och nördfaktorn är totalt maximerad. One word. Eller två. OS X. Nä, jag ska inte hålla på. Windows suger. Det finns mycket annat som inte gör det.
Linus Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Jag har lyckats med det omöjliga! Installerade gentoo Linux på en Toshiba satellite 1755 på mindre än en dygn. Vilket system! Varför kör inte alla i hela världen Gentoo? Ja, varför kör du det? Det är gratis, det är smidigt (när man väl fått klart installationen), det är sjukt snabbt: under windowmaker känns det som om jag sitter vid en splajjans P4 3ghz och nördfaktorn är totalt maximerad. Men vilka program kör du under gentoo? Open Office & GIMP? Eller WINE med Windows-applikationer? Inga musikprogram går väl under WINE? 😎
Pluffo Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Jag har lyckats med det omöjliga! Installerade gentoo Linux på en Toshiba satellite 1755 på mindre än en dygn. Vilket system! Varför kör inte alla i hela världen Gentoo? Ja, varför kör du det? Det är gratis, det är smidigt (när man väl fått klart installationen), det är sjukt snabbt: under windowmaker känns det som om jag sitter vid en splajjans P4 3ghz och nördfaktorn är totalt maximerad. Men vilka program kör du under gentoo? Open Office & GIMP? Eller WINE med Windows-applikationer? Inga musikprogram går väl under WINE? 😎 Gimp? Är det samma Gimp som finns till X11? Det är rätt...hrmm...bra...eller? 🙂
Pluffo Postat 18 december 2005 Postat 18 december 2005 Jag har lyckats med det omöjliga! Installerade gentoo Linux på en Toshiba satellite 1755 på mindre än en dygn. Vilket system! Varför kör inte alla i hela världen Gentoo? Ja, varför kör du det? Det är gratis, det är smidigt (när man väl fått klart installationen), det är sjukt snabbt: under windowmaker känns det som om jag sitter vid en splajjans P4 3ghz och nördfaktorn är totalt maximerad. Men vilka program kör du under gentoo? Open Office & GIMP? Eller WINE med Windows-applikationer? Inga musikprogram går väl under WINE? 🙂 Gimp? Är det samma Gimp som finns till X11? Det är rätt...hrmm...bra...eller? 😱 Jag misstänker att jag är ute och snurrar. Ursäkta, jag ska gå tillbaka till Reason och skämmas lite 🙂😎
Recommended Posts