mornel Postat 15 oktober 2005 Dela Postat 15 oktober 2005 Jag har tenta imorgon och killen i lägenheten bredvid har sin första fest sen jag flyttade hit. Det är väldigt lyhört. Faan vad det suger. Jag har varit och gnällt. Det var första gången jag träffade killen. Jag hatar att behöva lämna ett gnälligt första intryck. 🙁 Fatta vilken torr tönt han tycker att du är nu 😄😛😕 Haha, ja, det gör han säkert. Fast han såg snäll ut och verkade inte tycka att det var särskilt konstigt att jag kom och knackade på och förklarade att jag ska ha tenta och måste sova. Och så var det kul att titta in i hans lägenhet; den är identisk med min, fast spegelvänd. Och mycket sämre inredd 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 15 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 15 oktober 2005 Ska ta en dusch nu! Gudar! 😛 kommer vara alldeles naken...hejdå! 😕😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 oktober 2005 Dela Postat 15 oktober 2005 möh möh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 oktober 2005 Dela Postat 15 oktober 2005 Sticker till universitetet nu. Yikes, jag är nervös. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 15 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 15 oktober 2005 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 15 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 15 oktober 2005 Phantom Planet - Somebody's Baby Nu är det frukost 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 oktober 2005 Dela Postat 15 oktober 2005 Sticker till universitetet nu. Yikes, jag är nervös. 😛 Lycka till! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 oktober 2005 Dela Postat 15 oktober 2005 Ska ta en dusch nu! Gudar! 😛 kommer vara alldeles naken...hejdå! 😛🙂 Morrn! Så jälla fint att jag itne blir bakis bara jag får sova ut 😎 Drack en hel del igår å nu är jag normal fast lite seeg bara 😛 Ska softa i sängen lite nu! tjo! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 oktober 2005 Dela Postat 15 oktober 2005 hmm... då har man lyckats förflytta sig lite. och flyttat in mat i magen också... Va gör ni andra då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 oktober 2005 Dela Postat 15 oktober 2005 Jadu, vi är allmänt jävla bakis. Jag tar hand lite om hushållet också. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fnykis Postat 15 oktober 2005 Dela Postat 15 oktober 2005 Alltså, att ni håller på fortfarnade.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 oktober 2005 Dela Postat 15 oktober 2005 Alltså, att ni håller på fortfarnade.. 😆 Ja, jag fattar det inte 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 oktober 2005 Dela Postat 15 oktober 2005 Jag vet rätt många som riskerar att inte pricka in 13 rätt den här veckan. Chelsea ligger under! 😆 Men det kan hända mycket på 45 minuter... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 oktober 2005 Dela Postat 15 oktober 2005 ska te min bror å få gratis käk/godis...tjenna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 oktober 2005 Dela Postat 15 oktober 2005 Och 1-1 i West Brom - Arsenal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 oktober 2005 Dela Postat 15 oktober 2005 Och så gör Chelsea 4 mål på 9 minuter! 😆🙁 Drogba gjorde 2 och Lampard 2 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 oktober 2005 Dela Postat 15 oktober 2005 Och 1-1 i West Brom - Arsenal 3-1 till Arsenal tror jag.... 😆 Näe fan, i värsta fall blir det x, men det är lite tveksamt. Troligtvis blir det 2. Resultatet? Tippar på 1-2. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 oktober 2005 Dela Postat 15 oktober 2005 töntar.... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 oktober 2005 Dela Postat 15 oktober 2005 töntar.... 😳 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 oktober 2005 Dela Postat 15 oktober 2005 töntar.... 😳 🙁 haha! gick du på den lätta 🙁 Var är din fest Mackan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 oktober 2005 Dela Postat 15 oktober 2005 töntar.... 😳 🙁 haha! gick du på den lätta 😆 Var är din fest Mackan? Va? Jag är en fest! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 oktober 2005 Dela Postat 15 oktober 2005 töntar.... 😳 🙁 haha! gick du på den lätta 😆 Var är din fest Mackan? Va? Jag är en fest! 🙁 Va!? Men jag är ju också en fest!?!? 😆 Fan va braq vi är!! 😆😉😄 SCHKÅÅÅL!!! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 oktober 2005 Dela Postat 15 oktober 2005 töntar.... 😳 🙁 haha! gick du på den lätta 😆 Var är din fest Mackan? Va? Jag är en fest! 🙁 Va!? Men jag är ju också en fest!?!? 😆 Fan va braq vi är!! 😆😉😄 SCHKÅÅÅL!!! 😎 FETINGSCHKÅÅÅL! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 15 oktober 2005 Dela Postat 15 oktober 2005 Inte lätt att fatta texter alla gånger.. Men bilder säger ju mer än tusne ord sägs det.. http://www.rathergood.com/chicken/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 oktober 2005 Dela Postat 15 oktober 2005 Tentan gick inte så himla bra på tentan 🙂 Är lite skraj att jag inte blev godkänd. Men men, det får jag se om tre veckor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 oktober 2005 Dela Postat 15 oktober 2005 Tentan gick inte så himla bra på tentan 🙂Är lite skraj att jag inte blev godkänd. Men men, det får jag se om tre veckor. Undertiden har du nog annat att oroadig för. Sådant som du kan påvärka kanske. Om du blir godkänd eller inte märker du så småningom. Men vad är det som säger att du int blir det. Att vara orolig såhär strax efteråt är väll bara naturigt, eller? 😛 Jo, men det gick rätt kasst. Fast sen tog jag och lite kursare ett par öl och nu har jag spelat Starcraft så nu är jag på bättre tumör 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 15 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 15 oktober 2005 Här vare fest 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Fetingfest. Jag äter kebabtallrik hemma framför datorn. Såååå lyckat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 VAD FAN ÄR DET HÄR?!?!?!?!?!?!??!?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Jag vet! Kebabhuset!!! Seriöst, pazo, jag väljer att fråga dig, är det nyttigt med 2 kebabtallriker om dagen? (ja, det är nu mitt bakissnack börjar ric) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts