Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Men..!!...va in i helvete! http://www.51xdj.com

Drik, låt oss veta här i tråden när du mailat...

Nu när vi vet var deras postlåda bor kan vi lätt fixa en "Låt oss skapa forumets längsta tråd" på deras forum också..

Har jag några spammare med mig? 😄

Haha, finns det några, någonstans i hela världen, som är bättre på spam än oss? 😄

Darin-fittorna räknas inte såklart.

ärt det nångon som varrtiu dumm mot Drikt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)
dan kahg är full!!!!!! ärrt hemma redan frårn eprosnla festen! vartungen åka med hoihn som kunde köra mig hem......

fasn va vilken fresh vbrud jagbträffa!!!! vin hdade kul )D

sundra hur det blire mår på måndag!!

schn jag är fiullö....

Panda?

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Men..!!...va in i helvete! http://www.51xdj.com

Drik, låt oss veta här i tråden när du mailat...

Nu när vi vet var deras postlåda bor kan vi lätt fixa en "Låt oss skapa forumets längsta tråd" på deras forum också..

Har jag några spammare med mig? 😄

Haha, finns det några, någonstans i hela världen, som är bättre på spam än oss? 😄

Darin-fittorna räknas inte såklart.

ärt det nångon som varrtiu dumm mot Drikt?

Nja, beror på lite hur man ser på det 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

dan kahg är full!!!!!! ärrt hemma redan frårn eprosnla festen! vartungen åka med hoihn som kunde köra mig hem......

fasn va vilken fresh vbrud jagbträffa!!!!  vin hdade kul )D

sundra hur det blire mår på måndag!!

schn jag är fiullö....

Panda?

var vartå padna+

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad jag skäms.

En av mina vänner, Josefine, blev först påhoppad av en snubbe som kallade henne gris, och när vi kort därefter möttes upp på Max råkade hon återigen ut för en kille som besvarade hennes förfrågan om hon fick smaka på hans mugg med Coca Cola med att knäppa upp byxorna och säga att hon gärna fick smaka på hans korv istället. Och jag såg ner i marken och tänkte onda tankar och suckade ikapp med mina manliga vänner, istället för att göra något.

Jag når varken upp till schablonbilden av mannen eller karikatyren av den, jag stirrar bara ner i marken och betraktar omgivningen passivt. Jag borde ha förklarat för honom vilken otroligt patetisk jävla idiot han är, men jag valde att sucka. Fan också. Stackars Josefine som umgås med såna fegisar 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

dan kahg är full!!!!!! ärrt hemma redan frårn eprosnla festen! vartungen åka med hoihn som kunde köra mig hem......

fasn va vilken fresh vbrud jagbträffa!!!! vin hdade kul )D

sundra hur det blire mår på måndag!!

schn jag är fiullö....

😕😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad jag skäms.

En av mina vänner, Josefine, blev först påhoppad av en snubbe som kallade henne gris, och när vi kort därefter möttes upp på Max råkade hon återigen ut för en kille som besvarade hennes förfrågan om hon fick smaka på hans mugg med Coca Cola med att knäppa upp byxorna och säga att hon gärna fick smaka på hans korv istället. Och jag såg ner i marken och tänkte onda tankar och suckade ikapp med mina manliga vänner, istället för att göra något.

Jag når varken upp till schablonbilden av mannen eller karikatyren av den, jag stirrar bara ner i marken och betraktar omgivningen passivt. Jag borde ha förklarat för honom vilken otroligt patetisk jävla idiot han är, men jag valde att sucka. Fan också. Stackars Josefine som umgås med såna fegisar 😳

Hade jag vart du hade snubben fått sig en fet jävla smäll!

Sen hade jag skitigt om jag blivit nerslagen eller inte!

Fyfan att nån säger så till ens tjej polare 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast å andra sidan jag vet hur lätt det är att sitta här och säger så!

Man tänker helt annorlunda i en sådan situation! Bra av dig att inte göra något dumt.

Jag å andra sidan tänder till med än gång, har en ganska kort stubin om någon säger något om mina polare. Säger dom till mig så är det skit samma.

Jag tror nog att hon tyckte det var bättre om ni inte gjorde nånting faktiskt 😕

vem vet, om du sagt nånting hade det kanske slutat illa, och det är ju inget bra =/

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...