Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 det är bl.a. min brorsa som snickrat ihop den hemsidan... coolt va? 🙂 😄🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Idag är det julbord på jobbet + en jävla stor fest! uhhh spännande! Alla kommer säkert bli dyngraka! haha 🙂 😄 Faan va trevligt! 😆 Se till att chefen är fullare en du bara! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Idag är det julbord på jobbet + en jävla stor fest! uhhh spännande! Alla kommer säkert bli dyngraka! haha 😆 🙂 Faan va trevligt! 🙂 Se till att chefen är fullare en du bara! 🙂 Det är nog inga problem! Hon lyckas alltid bli väldigt på G! Men hon dricker aldrig så mkt så hon ger mig en löneförhöjning... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Tjohej, nu blev jag klar med ytterligare en hemtentafråga! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Idag är det julbord på jobbet + en jävla stor fest! uhhh spännande! Alla kommer säkert bli dyngraka! haha 🙂 🙂 Faan va trevligt! 😄 Se till att chefen är fullare en du bara! 🙂 Vad i helvete!! 😆 Ett stavfel? Jag kanske ska ta en liten lunchrast... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 blipp blopp.. nu e man vid burken igen. Dock en annan än vad jag var nyss... hoho, snart ta bussen tillbaks:P skoter är grejjer det, synd att man aldrig kört en bara:P att han kör runt huset är nog för att skryta med att han nyss köpt en ny monster grej:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 ...och där blev jag typ klar med en till. Jag är bäst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 blipp blopp.. nu e man vid burken igen. Dock en annan än vad jag var nyss... hoho, snart ta bussen tillbaks:P skoter är grejjer det, synd att man aldrig kört en bara:P att han kör runt huset är nog för att skryta med att han nyss köpt en ny monster grej:P Ja var å varannan har en skoter här...blir så arg för att jag inte har nån. 😄 du får väl gå o låna grannens:P hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Grahn: strax skall jag kila till bussen vill se en ny demo när jag åter är hemma! Antingen av dig eller någon annan! vill höra nått skoj som någon blippathiop på dom 25minuter det tar för mig att åka med bussen:P vi kan se det som en studiofestival ala 25minuter, den som gör bäst demo på 25min vinner en applåd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Det är inte ens fyra dygn sedan sida 1200, och vi är snart vid 1260. Tar vi 1300 i helgen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 ...och där blev jag typ klar med en till. Jag är bäst! Du är på gång!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 hejdå igen.. seså skapa nått fint nu medans jag är borta.. när jag läser tråden igen vill jag se massa post på demos ni gjort på 25 minuter med start i räkningen om 15 minuter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 blipp blopp.. nu e man vid burken igen. Dock en annan än vad jag var nyss... hoho, snart ta bussen tillbaks:P skoter är grejjer det, synd att man aldrig kört en bara:P att han kör runt huset är nog för att skryta med att han nyss köpt en ny monster grej:P Ja var å varannan har en skoter här...blir så arg för att jag inte har nån. 😄 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Vem är egentligen bäst på det här forumet? Borde vi inte starta en gallup? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 blipp blopp.. nu e man vid burken igen. Dock en annan än vad jag var nyss... hoho, snart ta bussen tillbaks:P skoter är grejjer det, synd att man aldrig kört en bara:P att han kör runt huset är nog för att skryta med att han nyss köpt en ny monster grej:P Ja var å varannan har en skoter här...blir så arg för att jag inte har nån. Så satans dyrt bara... jag hade inte råd längre att ha skoter när bror sålde sin! 😄 Billigt att snylta på bröderna... men är man yngst så är man. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 3G. Haha... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 3G. Haha... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 3G. Haha... 😄 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Om det är en fördel eller ej är ju upp till dig. Har du nån användning för den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Ibland undrar man... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Själv har jag en sån här: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Själv har jag en sån här: Inte så dumt att ha en sån faktiskt. Förr jobbade jag med att tillverka kablage till sådana basstationer för mobiltelefoner. 😄 Så när jag ringer med min mobil kan mitt samtal kopplas via dina kablar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts