Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Idag är det julbord på jobbet + en jävla stor fest!

uhhh spännande! Alla kommer säkert bli dyngraka! haha 🙂

😄

Faan va trevligt! 😆

Se till att chefen är fullare en du bara! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag är det julbord på jobbet + en jävla stor fest!

uhhh spännande! Alla kommer säkert bli dyngraka! haha 😆

🙂

Faan va trevligt! 🙂

Se till att chefen är fullare en du bara! 🙂

Det är nog inga problem!

Hon lyckas alltid bli väldigt på G! Men hon dricker aldrig så mkt så hon ger mig en löneförhöjning... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag är det julbord på jobbet + en jävla stor fest!

uhhh spännande! Alla kommer säkert bli dyngraka! haha 🙂

🙂

Faan va trevligt! 😄

Se till att chefen är fullare en du bara! 🙂

Vad i helvete!! 😆

Ett stavfel? Jag kanske ska ta en liten lunchrast... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

blipp blopp.. nu e man vid burken igen. Dock en annan än vad jag var nyss... hoho, snart ta bussen tillbaks:P skoter är grejjer det, synd att man aldrig kört en bara:P att han kör runt huset är nog för att skryta med att han nyss köpt en ny monster grej:P

Link to comment
Dela på andra sajter

blipp blopp.. nu e man vid burken igen. Dock en annan än vad jag var nyss... hoho, snart ta bussen tillbaks:P skoter är grejjer det, synd att man aldrig kört en bara:P att han kör runt huset är nog för att skryta med att han nyss köpt en ny monster grej:P

Ja var å varannan har en skoter här...blir så arg för att jag inte har nån. 😄

du får väl gå o låna grannens:P hehe

Link to comment
Dela på andra sajter

Grahn: strax skall jag kila till bussen vill se en ny demo när jag åter är hemma! Antingen av dig eller någon annan! vill höra nått skoj som någon blippathiop på dom 25minuter det tar för mig att åka med bussen:P vi kan se det som en studiofestival ala 25minuter, den som gör bäst demo på 25min vinner en applåd!

Link to comment
Dela på andra sajter

blipp blopp.. nu e man vid burken igen. Dock en annan än vad jag var nyss... hoho, snart ta bussen tillbaks:P skoter är grejjer det, synd att man aldrig kört en bara:P att han kör runt huset är nog för att skryta med att han nyss köpt en ny monster grej:P

Ja var å varannan har en skoter här...blir så arg för att jag inte har nån. 😄

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

blipp blopp.. nu e man vid burken igen. Dock en annan än vad jag var nyss... hoho, snart ta bussen tillbaks:P skoter är grejjer det, synd att man aldrig kört en bara:P att han kör runt huset är nog för att skryta med att han nyss köpt en ny monster grej:P

Ja var å varannan har en skoter här...blir så arg för att jag inte har nån. :rolleyes:

Så satans dyrt bara... jag hade inte råd längre att ha skoter när bror sålde sin! 😄

Billigt att snylta på bröderna... men är man yngst så är man. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv har jag en sån här:

t28.gif

Inte så dumt att ha en sån faktiskt. Förr jobbade jag med att tillverka kablage till sådana basstationer för mobiltelefoner. 😄

Så när jag ringer med min mobil kan mitt samtal kopplas via dina kablar? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...