ThomasJ Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Det är hundra grader kallt ute... Jag gick runt med öppen tröja ute inn.. inte så verst kallt 😛 Hugaligen! 🥰 Jag gick runt med öppen gylf... brossan berätta att han hadde haft öppen gylf när han steg på bussen, var vid den snälla damen till chafför säger: Hörrudu, kiosken är öppen! Brossan: Va, öh, va menar du? Svaret blev: Självklart! Får det vara en slickepinne? 😛 😆😛 japp.. eller "Ja ta du en korv" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Sådärja, nu fick jag koden till mitt nya bankkort. Jag har varit kortlös en vecka. Det gick bättre än jag trodde. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 (redigerat) Nej nej, fel, det är Linus som fyller år! Edit: ang. Grahns grattis alltså Redigerat 16 december 2005 av mornel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Jag såg Elvis igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Sådärja, nu fick jag koden till mitt nya bankkort. Jag har varit kortlös en vecka. Det gick bättre än jag trodde. oj oj. Är du "man" nu igen thihihi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Jag såg Elvis igår. ...och jag rörde vid hans hår /Jocke Berg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Sådärja, nu fick jag koden till mitt nya bankkort. Jag har varit kortlös en vecka. Det gick bättre än jag trodde. oj oj. Är du "man" nu igen thihihi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Jag såg Elvis igår. ...och jag rörde vid hans hår /Jocke Berg Ojdå! Nu avslöjade du ju din riktiga identitet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Jag såg Elvis igår. ...och jag rörde vid hans hår /Jocke Berg Ojdå! Nu avslöjade du ju din riktiga identitet! Aj faan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Nu ska vi se vad olke har producerat fram 😛 Olke är nog den med bäst låtar i forumet flåt er andra... 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Nu ska vi se vad olke har producerat fram 😛 Olke är nog den med bäst låtar i forumet flåt er andra... 🥰 dessahan har sköna låtar.. hört dessa: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Nu ska vi se vad olke har producerat fram 😛 Olke är nog den med bäst låtar i forumet flåt er andra... 🥰 Lyssna inte på texten till The marriage union. Du är för ung... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 DirectX 9c. 46.2 Mb. Va äre för special? 9c är väl inget special? Eller tänker du på storleken? Tror att det paketet är så bara:D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Nu ska vi se vad olke har producerat fram 😛 Olke är nog den med bäst låtar i forumet flåt er andra... 🥰 dessahan har sköna låtar.. hört dessa: Har inte hört dem. jag syftade mest på hans "Camilla spelar melodica" Låtar. Riktigt sköna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Nu ska vi se vad olke har producerat fram 😆 Olke är nog den med bäst låtar i forumet flåt er andra... 🥰 Lyssna inte på texten till The marriage union. Du är för ung... 😛😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Nu ska vi se vad olke har producerat fram 😛 Olke är nog den med bäst låtar i forumet flåt er andra... 🥰 dessahan har sköna låtar.. hört dessa: Har inte hört dem. jag syftade mest på hans "Camilla spelar melodica" Låtar. Riktigt sköna... jo dom e rätt fina:P haha. Olke är ju alltid Olke:;P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Nu måste jag dra till skolan Vi ses sen vid halv fyra! Puss på er! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Nu måste jag dra till skolan Vi ses sen vid halv fyra! Puss på er! 😛 Saknar dig redan!! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Nu måste jag dra till skolan Vi ses sen vid halv fyra! Puss på er! 😛 hejje! skall osså åka.. Skall just gå till bussen för att åka o hämta lite saker man kan tänkas behöva när man skall på kryssning till kvällen:🥰 hejje puss puss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Nu måste jag dra till skolan Vi ses sen vid halv fyra! Puss på er! 😛 hejje! skall osså åka.. Skall just gå till bussen för att åka o hämta lite saker man kan tänkas behöva när man skall på kryssning till kvällen:😛 hejje puss puss Flytväst, falskleg... 🥰 Tja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Det blir alldeles extra tyst när någon har väsnats rejält en stund... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Det blir alldeles extra tyst när någon har väsnats rejält en stund... 🙂 Ja men det är skönt... 🙂 Lite som att hålla sig en kvart extra innan man går på muggen... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Nu låter det igen. Men jag tror snarare att det är en röjsåg... 🙂 Va i helvete kör din granne röjsåg runt husen? Det finns ju en hel skog att köra i... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Nu låter det igen. Men jag tror snarare att det är en röjsåg... 🙂 Va i helvete kör din granne röjsåg runt husen? Det finns ju en hel skog att köra i... 🙂 😆 ..näe det måste vara en skoter. Faan oxå. Måste jag gå ut å titta? 🙂 Det låter kallt... Du kan inte Googla istället? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 www.grannen.se 😄 www.grannenpåandrasidan.se 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Idag är det julbord på jobbet + en jävla stor fest! uhhh spännande! Alla kommer säkert bli dyngraka! haha 🙂 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts